Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik was vandaag weer geweest bij der voor en heerlijk potje sex!!
Ze weet nog niet wanneer ze naar huis gaat voor vakantie ,,maar hou maar rekening met eind november!!
Elena is al naar huis ben ik bang voor nu al bijna een week niks van der gezien.. Nu zit er een andere dame op der kamer! Eentje uit nl aan het plaatje te zien!!
Laatst ook een keer geweest. Is een lekkere meid, maar raffelde het bij mij wel af, had een slechte dag denk ik, pijpen is wel hemels bij haar. Wel lekker volgespoten, weet niet of ik nog een keer ga. Beetje rare na smaak wegens het afraffelen.
Heb Elena weer bezocht, prettig dat ze terug is van vakantie. Eerst wat langer laten pzc, waarbij ze je geil aankijkt en daarna bovenop, toen was het snel gebeurd Nababbel was ook leuk.
Vanavond weer geweest bij der!
Ze had er al vlink wat gehad vannacht ze voelde nog warm aan dat ik er was ,,eerst lekker laten pijpen waarna ze er boven kwam zitten!
Lekker afgemaakt in doggy goed door kunnen pompen en afgemaakt met een volle creampie. Ik was niet de eerste vandaag met een creampie,, was soppen bij der!!