Elena, Achterdam 11K2

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Gisteren ook eens bij haar aan de deur geinformeerd. Bare was mogelijk, maar lager dan 100,- ging ze niet. En dat vind ik haar dan weer niet waard (qua looks). Wellicht schoten mijn onderhandelingstechnieken tekort of is het een gevalletje 'nieuwe klant' of 'niet zo dringend geld nodig'.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Binnen vragen naar nzc niet buiten en anders gewoon 1x 100€ betalen voor nzc,, en de volgende keer als ze je ziet en naar je wuift zeg dat je niet meer meer dan 70€ bij je heb.. Meestal kan dat wel,, en 70€ voor 30 min bare pzc nzc met interne donatie.. Lekker hoor. Oke niet de beste gfe maarja.. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Deze week weer bij der geweest was weer heerlijk ,, nu tijdens doggy al een paar velletjes keukenrol neergelegd. Dus na dat ik haar goed volspoot liet ze het lekker lopen, wat een geil gezicht zeg gewoon lekker om haar zonder condoom vol te spuiten... :D ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vanavond geweest,, ze heeft een nieuwe tattoo laten zeten op haar boven arm.. Was weer als van ouds., volgespoten en wel weer achtergelaten.. ;)

Circles

Toogplakker
3 feb 2017
109
11
Voor het eerst naar de Achterdam in de middag en zowel Elena als Andrea aangetroffen en mee kennis gemaakt. Dankzij de opmerking van Bare Raider over de nieuwe tattoo van Elena herkende ik haar meteen. Eerst rondgelopen en daarna bij Elena binnengestapt voor pzc (aan de deur). Elena heeft een heerlijke figuurtje maar is niet echt aanhankelijk. Zoentjes op wang kan nog net, meer zit er niet in. Ze pijpt wel goed. Was mijn bedoeling om bij een pauze naar bare te vragen, dit kwam er niet van en na de hervatting met pijpen was het snel gebeurd :eek: :shock: . Ga zeker binnenkort op herhaling, wil haar graag een keer nemen. Kosten vooralsnog €50.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Wacht maar tot je haar naakt hebt gezien ;)
[/quote]

En dat is geen woord teveel gezegd!
Jeetje wat een mooie meid, werkelijk prachtig lichaam en mooi en lief gezicht, van dichtbij veel leuker en vriendelijker ogend dan vanuit de straat gezien. En binnen blijkt Elena ook best heel aardig en onderhoudend in gesprek, niet overdreven, zoals sommige dames ook wel doen. Pijpen doet ze met enorme inzet -al mag dat voor mij wat rustiger; ik twijfel er niet aan dat ze desgevraagd de wens van de klant volgt. Ze is toegankelijk, je mag haar overal vrij aanraken, betasten, liefkozen -hoe je het maar wilt omschrijven. Alles behalve de plek van de nieuwe tattoo dan. Beffen en neuken is een genot, alleen al vanwege die mooie en lekkere rondingen en het mooie gezichtje.
NZC bleek mogelijk (binnen gevraagd); als je wat minder bij je hebt dan haar eerste vraagprijs kan dat inderdaad ook wel. Volgens mij vertaalt ze dat dan in minder tijd. Bij vaste klanten zal ze daar waarschijnlijk niet echt meer op letten. Ik eindigde overigens op voorhand netjes binnen de tijd dus ik heb haar daar tijdens het neuken niet over gehoord.

Elena heeft er in mij al wéér een fan bij!

groet,
69

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt hellemaal een schatje is het.. Ik betaal al vanaf 2015 70€ kan ook soms voor minder maar dan let ze gewoon op de tijd,, anders kan je gewoon lekker je gang gaan en let ze er niet meer zo op.. Echt een leuke meid is het.. Ik kom er altijd erg graag..! Dan heb ik muchien wel in jouw creampie greroerd gisteren,, het werd wat witter dan normaal tijdens doggy.. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ben van de week weer bij Elena geweest voor een lekker geile sexdate.. Ben weer lekker na goeie harde sex in doggy weer lekker diep in der klaar gekomen. Het was even zweten maar het was weer lekker.. Mij ziet ze snel weer terug ;)

A

Anonymous

Guest
Vanmiddag naar Alkmaar gegaan om weer eens over de dam te wandelen.
Was heel rustig.
Lizzy tikte bijna haar raam kapot, bij Elena naar binnen gegaan, mooie vrouw hoor, zeker als je haar naakt ziet.
€ 100 voor pzc/nzc ik wilde niet afdingen, ben ook zelden op de dam.
Pijpen redelijk, beffen niet aan toe gekomen en neuken wel aardig, strak kutje, helaas met wat glijmiddel.
Ik kwam veel te snel klaar, zo lekker was dat kutje echt wel.
Inderdaad geen gezeik over het intern klaar komen.
Ik ga voor haar niet speciaal naar Alkmaar maar als ik er toch ben..... dan is het een redelijke keus, wel iets afdingen

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Volgende keer kan je wel voor 70€ denk ik zo,, voor 50€ kan het ook maar dat vertaalt ze naar veel minder tijd.. 70€ voor 20 min bare met lekker klaar komen in der vindt ik meer dan oke.. ;) succes de volgende keer.! Hoe meer er heen gaan hoe beter dan blijft ze langer onder ons op de achterdam!! :lol:

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Van de week voor het eerst bij haar geweest. Gewoon aan de deur gevraagt voor nzc en zij vroeg 100 euro. Ik zij haar dat ik dat te veel vond, zij zakte meteen naar 70 euro.
Pijpen goed, neuken met glijmiddel goed.
Herhalingsgevaar, alleen als ik in de buurt ben.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ben donderdag en vrijdag voor de herhaling weer bij Elena geweest! Ze moest lachen dat ze me vrijdag weer voor het raam zag staan! Was zeker weer genieten bij der..! Bijde keren 30min binnen geweest, en er zeker weer van genoten!! ;)

A

Anonymous

Guest
Gisteravond bij haar langs geweest. Ik vond haar er beter uitzien dan verwacht. Geeoon lekkeer dametje. Zelfde prijs als voorgangers afgesproken. Ze was al aardig volgepompt door voorgangers, het klotste flink tijdens de daad..

Al met al prima date, maar voortaan vroeger heen. Ik hou minder van klotsen in ander mans witte goud..😉

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Oja dat is zo lekker als ze dan in doggy klaar zit,, en je tijdens het neuken zo lekker wit wordt dat je eigenlijk in een creampie lig te roeren heerlijk!! Het is een heerlijke meid om te zien maar ook om te neuken!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vannacht weer bij Elena geweest!! Dik 30 min bezig geweest,, ben goed gepijpt daarna zei er bovenop en het afgemaakt in doggy.. Ik lag nu voor zo ver ik weet niet in een creampie te roeren!! ;) was gewoon top vanavond! op straat hadden een paar gasten het nog over zonder condoom dat ze bij der raam stonden,, kon niet alles verstaan maar dat verstond ik nog wel!! :lol:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Haa jammer is ze vanavond niet aanwezig,, zit er een andere dame op der kamer!! Zal wel een paar dagen vrij hebben genomen om met konings nacht/dag.. Ze zei niet dat ze naar huis ging laatst! We zien haar snel weer terug!! ;)

Circles

Toogplakker
3 feb 2017
109
11
Kom bij Elena vandaan. Leuke meid om mee te spelen. Zonder gedaan en 3 standjes met haar uitgevoerd met uiteindelijk resultaat. Wat een heerlijk figuurtje om bovenop je te hebben! Babbeltje erna was ook leuk. Ze geeft aan dat ze of op dinsdag vrij neemt of op woensdag, bekijkt dat per week.

Terug
Naar boven