Elena, Achterdam 11K2

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Gister weer langs geweest bij Elena. Was weer super kontje omhoog en dat lekkere kutje goed volgespoten!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Elena is er al een paar dagen niet! Kamer wordt bezet door een andere dame! Effe een paar dagen bij familie denk ik zo!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Elena is er nog steeds niet! Vorig jaar was ze ook 2 weken bij familie in Italië.. We wachten geduldig af.. ;)

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
bare raider zei:
Elena vandaag met der kont omhoog in doggy volgespoten!! Was weer lekker!!!

Hoe laat was ze er gisteren? Gistermiddag een rondje gelopen maar helaas haar en de andere niet kunnen treffen of wellicht bezet.

Wellicht vanavond even rondje doen.

Sexforfun

Snuffelaar
15 jan 2018
23
11
Vanmiddag was ze ook aanwezig
Ze stond me te lonken bij de deur
Eenmaal binnen gevraagd naar bare en de financiën afgehandeld
Na ons uitgekleed te hebben heeft ze me lekker gepijpt om vervolgens haar een interne beloning te geven in doggy.
Wat een lekker kontje heeft ze
Weer een top ervaring

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ze neemt nu vaker een paar dagen vrij onregelmatig. Vorige week dinsdag zat ze der nog.. Dit weekend was ze der ook al niet!

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
bare raider zei:
Ze neemt nu vaker een paar dagen vrij onregelmatig. Vorige week dinsdag zat ze der nog.. Dit weekend was ze der ook al niet!
en vorige week woensdag dus niet..
Beet je onregelmatig, zou de zomervakantie vervroegd zijn?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ja is de laatste paar weken al zo begin juli gaat ze altijd al op vakantie dat doet ze al sins 2015. Zal me niks verbazen als ze straks al op vakantie is/gaat!!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ik denk dat Elena dit weekend er weer is ,,de gene die nu op der kamer zit, die is verhuist naar 11 K1 ik hoop het altans dat ze weer terug komt! ;) ✌️

Circles

Toogplakker
3 feb 2017
109
11
Dan had ik geluk en heb Elena vroeger op de avond ontmoet en mee gespeeld, helaas ging het komen veel te snel :oops: Lijkt alsof ze een paar vakantie kilootjes heeft meegenomen, maar wat een heerlijk figuurtje heeft Elena toch :D ;) Blij dat ze er weer is.

Terug
Naar boven