Elena, Achterdam 11K2

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
70 euries, ik ben ook niet gaan pingelen. 70 is een redelijke prijs in mijn ogen. Groot herhalingsgevaar is er niet. Het hoge volume aan glijmiddel staat mij tegen. Het blijft jammer dat het nzc op een heel laag pitje staat in Alkmaar.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt de sex is een beetje eentonig en er wordt veel glijmiddel gebruikt.. Op de achterdam is het voor de rest rustig.. :cool:

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Ik vond het allemaal wat matig bij haar.
Ze pijpte alsof ze de trein moest halen,het was niet echt slecht of zo maar wel heel gehaast. Het neuken dat komt overeen met de eerdere berichten, ze deed er een grote klodder glijmiddel op en smeerde ook mijn lul rijkelijk in. Het neuken was dus gevoelloos. Klaarkomen is me niet gelukt hierdoor. Het was niet heel slecht of zo maar ik denk niet dat ik er nog eens een keer ga neuken

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ik zal deze meid al wat keer vol hebben gespoten zeg dat is al niet meer te tellen.. Voor de rest vindt ik het wel een leuke meid ik heb ook vaak leuke gesprekken met haar over alles en nog wat.. Ja de sex is gewoon dan is die bij gia en Alex beter, deze staan ook op de dam alleen nmc

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vandaag weer genoten van Elena en weer heerlijk volgespoten en nog lekker door blijven neuken in mijn eigen zaad.. Het blijft ook een leuke meid de sex wordt bij mij wel beter en beter tenoemen.. :D ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Nou ja ik kom er geregeld en al jaren achterelkaar.. Oke het is geen gfe maar het is ook weer niet zo beroerd te noemen.. Gisteren was ik er nog en weer heerlijk genoten van en met haar..

Omg deventer

Snuffelaar
3 dec 2017
16
0
Vanmiddag ook weer geweest maar naar 3 jaar begint toch de sleur er wel in te komen...maar nog steeds een toffe Meid!!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Als ik in een geile bui ben ga ik altijd langs Elena 70€ of soms 50€ en je kan een mooie meid volspuiten.. En naar mijn mening is het ook geen zoutzak of pop die je lig te pompen ze doet altijd leuk mee. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vannacht weer geweest bij Elena iets extra betaald want dit werd hem niet in 30min. Dus hup wassen zij pijpen deed ze nu wel wat rustiger ''was echt lekker'' zei er boven op en ze ging lekker tekeer in cowgirl tot ie er uit floepte dus hup zij in doggy zitten,, ik er nog een kwatje der op dat het goed glijd en ik heb haar echt aan een stuk door geneukt in een hoog tempo soms echt goed hardt.. Ze schreeuwde echt alles bij elkaar,, ik bleef ook gewoon doorgaan ik ben ook niet gestopt toen ik klaar kwam heb der nog even goed door geneukt voordat ze der een doekje onder hielt.. Het was een sauna zo warm had goed gespaard dat was een hoop zaad wat ik verschoot volgende keer laat haar maar weer eens thuis langs komen ook leuk is dat.. ;) :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Sprak zojuist Elena en vroeg naar haar opties. PZC was mogelijk voor 50€. Vroeg ook naar NZC maar dat deed ze niet. Wellicht had ik dat niet aan de deur moeten vragen of het komt omdat ik nieuw voor haar ben. Ze zag er wel lekker uit met haar blonde haren en haar mooie figuur.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ben gisteren nog bij Elena langs geweest en weer genoten bij der pijpen was nu mega,,heb laatste gezegd dat ze iets rustiger aan moet doen,, ze had geluisterd.. De sex was ook meer dan top met het hoogtepunt in doggy mega hardt en diep en der werd van genoten aan het geschreeuw tehoren van der.. :D

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Nog niet datum weet ik niet.. :?: heeft ze niet tegen mij gezegt hou hookers en hierzo in de gaten..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Kan nog wel eens langer duren voordat ze terug komt,, gisteren vernomen van een andere dame dat ze muchien wel eens 4 maanden weg bleef.. We zullen zien kan het mis hebben he,, zei wist dat ook niet heel zeker..!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Elena is weer terug op der oude kamer kom er net vandaan.. Weer goed hardt en lekker diep volgespoten.. Man wat was dat weer geil sex was bij mij weer een10..! :D

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ben er dit weekend weer geweest,, weer lekker bare volgespoten in der kutje.. Nu was de sex wat minder vond ik,, maar dat ik nog wat kletsten met haar kwam ik er achter dat ze zig niet zo heel goed voelden zei ze zelf ook opponent.. Volgende keer beter..! ;)

mretsma

Snuffelaar
19 jan 2017
6
0
Afgelopen weekend ook bij Elena langs geweest, voor mij nu de 4e x bij haar waarbij ik het de 1e x bij PZC en NMC heb gehouden. De laatste 3x dus P & N ZC. en dat bevalt prima. Elena is niet helemaal mijn type, net even teveel vlees maar ze heeft dan weer wel heerlijke stevige tietjes. Ze vindt mij (of speelt dat erg goed ;) ) erg leuk en er is zeker een klik. Dat scheelt altijd enorm en maakt veel bespreekbaar. De sex is prima, ze is actief en komt zelf met leuke ideeēn :D het pijpwerk is voor mij boven gemiddeld. Kortom een prima adresje voor lekkere bare sex.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vandaag weer geweest bij der.. Was wees van ouds bij der werd lekker gepijpt endaarna diep in misio en af gemaakt in doggy,, ze ging er iets anders voor zitten dit keer kon goed diep bij der heb haar goed hardt en diep in doggy geneukt ze schreeuwde alles bij elkaar.. :D diep volgespoten vandaag.. :!: volgens mij doet ze ook aan anaal laatst dat ik in de straat was riep ze naar iemand(he hou je van anaal,kom dan..) maar hij kwam niet,, heb het nog niet aan de gevraagd.. :?:

Terug
Naar boven