Elena, Achterdam 11K2

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Elena is zeker niet Zuid-Amerikaans en ziet er ook zeker niet uit als een Latina. Mij heeft ze ook verteld dat ze Italiaans is, maar op Hookers werd daar door sommigen aan getwijfeld. Die denken dat ze Roemeens is. Er zijn wel vaker Roemeensen die zich voordoen als Italiaans.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Elena was vanavond gewoon aanwezig. Wellicht geen nieuwtje en is ze nooit echt absent geweest. Maar in een ander draadje las ik dat ze was vertrokken wegens wat er hier geschreven werd. LIjkt dus allemaal mee te vallen.
Wellicht heeft ze dat dus tegen haar vaste klanten gezegd opdat die haar ongenoegen hier vertolkten... en is lekker even de paasdagen thuis gaan doorbrengen... ;)

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Deze dame is momenteel niet aanwezig maar ze is sinds 2015 regelmatig actief in Alkmaar.
Ze zegt Italiaans te zijn maar volgens mij is ze gewoon een Oost-Europese, maakt verder ook niets uit.
Blond haar, slank tot normaal figuur, ongeveer 25 jaar, 170 cm. In het begin liet ik me altijd zonder rubber afzuigen. De laatste bezoekjes heb ik haar ook zonder rubber kunnen nemen na het bij betalen van enkele tientjes. Klaarkomen over haar rug of in haar mond.

Circles

Toogplakker
3 feb 2017
109
11
Denk je dat een eerste bezoeker die kans ook maakt, of gaat het eerst om vertrouwen op te bouwen met haar en na enkele bezoeken als trouwe bezoeker nzc te vragen?

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Denk het eerlijk gezegd niet. Maar het hangt er misschien ook van af hoe je er uit ziet en hoeveel haar dagomzet tot dan toe is geweest.
Probeer het gewoon. Als ze weer terug is zal het hier ongetwijfeld gemeld worden.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Nee helaas de kans nog niet gehad, maar als na een lange vakantie de centjes bij dr op zijn zal de kans wel heel groot zijn denk ik

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ja wie weet.. Deze dame heeft een hele groote groep vaste klanten die vaak bij der terug komen aan klanten echt geen gebrek bij haar. Ze loopt bijna op 4 klanten in een uur en dat bijna elke dag dat ze werk..

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
We gaan het meemaken, het is een stoot van een meid die hoog op mijn bare lijstje staat. Verder ik Almaar is het ruk met de bare dames naar mijn mening

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik ben afgelopen week bij Elena geweest en kan bevestigen dat ze het zonder doet :). Ik ben een vaste klant vanaf het moment dat ze in Alkmaar verscheen en had al een paar keer eerder gevraagd of ze NZC deed, maar altijd nul op het rekest gekregen. Nu mocht het wel :cool:. Tegen bijbetaling uiteraard. Ze vroeg €100 maar daar heb ik wat vanaf kunnen krijgen.

Eén ding: er wordt in deze thread een paar pagina's terug over gesproken dat ze tattoos heeft, o.a. op haar buik. Nou word ik een dagje ouder en kippiger, maar ik kan me geen tattoo op haar buik voor de geest halen. Of ben ik nou gek? :?
Ze lag op haar rug voor me toen ik haar in missionaris nam en ik weet nog dat ik dacht 'wat heb je toch een strakke buik en prachtige tietjes, echt een killer body'. Maar dat prachtige lijf werd nergens 'verstoord' door een tattoo. Toch? :?

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Na mn bezoek aan Den Haag van vrijdagmiddag was ik in Alkmaar aan t begin vd avond. Elena had nog niet zo veel te doen. Ze klopte op de ramen om te vragen of ik geen zin had om binnen te komen. Ze vraagt altijd meer maar dit keer op 7 tientjes uitgekomen. Lekker met de sunny side up, uitzicht op die prachtige reet, haar achterwaarts volgespoten. :D

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
Elena een aantal keren bezocht lekker pijpwerk en daarna een paar lekkere standjes, gewoon een lekkere body en lekkere sex voor iets extra, vind alleen altijd dat ze een beetje vreemd praat, ik versta er niets van maar ach was ook niet de bedoeling om bij haar op theevisite te gaan 🤣🤣🤣

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Kijk ik effe een weekje niet op het forum en is ze al terug haha. Thanks allemaal voor de info ik ga snel langs en laat het weten!!!

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Nou ik had bingo,

Ze stond netje in dr gele bikini op dr vertrouwde kamer. Zonder was geen probleem. Echt we een pracht van eeen lichaam met een heerlijke kont.....en ik kan bevestigen dat die eerder besproken tattoo er wel degelijk zit :D

Kortom meer dan prima pijpwerk, echt goddelijk. Het neuken zelf was niet zo. Er ging een flinke klodder glijmiddel op waardoor bij het neuken een geluid tevoorschijn kwam van een smakkend kind zeg maar. Maar met het uitzicht op dat heerlijke lichaam schoot ik haar poesje al snel vol en dat was ook precies haar bedoeling geloof ik.

Mooie dame, pijpt super maar met neuken weinig passie.

Terug
Naar boven