Duisburg, Lisa, Charlottenstr. 69 #13

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Is weer terug van vakantie, Charlottenstr 69, eerste kamer rechts.

Aan de deur van het gebouw is controle op corona ausweis, en in de gangen maskenpflicht. Op de kamer (alles) ohne.

draga

Snuffelaar
29 aug 2018
12
11
is het nog steeds een slank neukertje of is ze aangekomen? weet nog 2016 was ze echt heel slank en ze kon echt wat hebben omg heb 1 keer wat rum met haar gedronken en toen los ze ging echt los

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ze is wat meer gezet nu. Maar bijv in doggie een lekkere kont om naar te kijken. Ze doet wel rustig aan, maar ik denk met rum wat meer fun.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag Karnaval in Aachen gevierd. En na al die leuke dames, had ik wel honger. Op de terugweg langs de Vulcan gereden. Vele deurtjes dicht. Gelukkig deurtje van onze Moldaafse dame Lisa open.
Alweer goede service als voorheen. Tijdens het neuken gaf ze af en toe gas door mijn ballen te behandelen. Ja dan gaat de turbo aan. 🤣🤣 Goed adres voor als je op zeker wil gaan bij toch een mooie dame. Het lijkt wel dat ik de enigste Nederlander ben. Kom op jongens

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ze is wat meer gezet. Dat klinkt mij als muziek in de oren want ze was best slank voorheen maar toch niet teveel buik en haar kont ook gegroeid want ik hou van groot?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Robbie, niet meteen vol jouw type. Ze heeft geen Latina kont, meer een tiener kontje. De rest is wat aangekomen, zoals dat meestal gebruikelijk is bij vrouwen (en mannen) die ouder worden.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Ik ben 2 weken geleden ook bij haar geweest. Een paar jaar geleden vond ik haar nog wel redelijk maar nu is ze toch behoorlijk afgeleefd en toen ze haar korset uit deed hing alles toch behoorlijk. Dan is Melissa in huis 13 een beter keus. Lisa is er wel vaak vroeg.

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Vandaag rond het middaguur bij Lisa geweest. Lisa is niet moeilijk. Bij de deur ff aangeven dat je alles ohne wilt en je kunt los. Ze heeft me verdienstelijk gepijpt en in missio haar poes goed vol gespoten.

Ik vind haar er overigens nog prima uitzien, en bovendien is ze altijd erg hartelijk.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Haha dan heb ik denk ik in jou zaad liggen neuken denk ik :D Ik heb ze 30 minuten geleden volgespoten, dat is dan ongeveer een uurtje na jou haha . Wat een toeval. Ben net even op de imbiss op de parkeerplaats een kop koffie aan het drinken en een currywurst aan het eten om bij te komen voor de volgende ronde.

Terug
Naar boven