Duisburg, Lisa, Charlottenstr. 69 #13

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Afgelopen zaterdag was ik toevallig in de buurt van Duisburg, dus een ruk aan het stuur van de auto gegeven en richting Vulkanstrasse gereden. Met een beetje mazzel een plekje aan de zijkant van het pand op nummer 26 gevonden, want rond acht uur in de avond was het al aardig druk aan het worden.
Omdat het al enkele jaren geleden was dat ik in de Vulkanstrasse was geweest (mijn vorige auto was een oude diesel met een gele Umweltplakete) leek het me een goed idee om eens in de andere straat (Charlottenstrasse) te beginnen met snuffelen.

Als eerste liep ik Haus 69 in en ik werd gelijk aangesproken door een niet slecht uitziende dame. Hoewel ik er meestal een hekel aan heb als ik door een dvp wordt aangesproken/gelokt besloot ik om toch een praatje met haar te maken. Ze vertelde dat ze Lyssa heette (stond ook op haar deur) en uit Roemenië kwam. Ze vroeg of ik bij haar wilde komen en bood mij voor 30 euro de bekende zaken aan (maar vertelde ook nog even tussendoor dat pijpen dan "ohne" zou kunnen zijn). Ik zei in eerste instantie dat ik er nog even over na wilde denken, maar toen ze zei dat ik mijn geld terug zou krijgen als ik niet tevreden zou zijn :eek: besloot ik toch even door te vragen.

Op mijn vraag of "Alles Ohne" ook mogelijk was vroeg ze wat ik daar voor wilde geven. Ik gaf aan dat ik daar 50 euro voor wilde geven en dat was prima. ;) Nog wel even gevraagd of ik dan mocht "reinspritzen" en daar antwoordde ze positief en met een lach op. Dus uiteraard naar binnen gegaan. :D
De deur was amper dicht of haar hand zat al in mijn broek. Wauw, dat begon goed. Alleen jammer dat ze geen had zin om lekker te tongen. Dus besloot ik om haar jurkje omhoog te schuiven, haar slipje omlaag en mijn tong in haar poesje te bewegen. Ze ging op haar knietjes op de rand van het bed zitten zodat ik haar op mijn gemak kon likken. Ondertussen ontdeed ik me ook van mijn kleren en ik besloot om eens uit te proberen of ze inderdaad zonder condoom wilde neuken. Dus terwijl ze nog op haar knietjes zat een paar keer mijn lul naar binnen geschoven. Ze deed daar helemaal niet moeilijk over! :)

Toch besloot ik om op het bed te gaan liggen zodat ze me eerst eens kon gaan pijpen. Dat deed ze best wel goed en ik voelde dat als ze zo door zou gaan ik best wel snel klaar zou gaan komen. Dus haar gauw op haar rug gelegd zodat ik niet haar mondje maar het kutje zou gaan vullen. Nog een keer gevraagd of ze het echt niet erg vond dat ik in haar klaar ging komen (vind ik wel zo netjes) en toen ze daar positief op reageerde flink mijn zak geleegd. Gelukkig sprong ze niet gelijk op maar bleef zelfs nog even liggen tot ik zelf uit haar schoof.

Nadat ik haar heb bedankt en ben vertrokken ben ik nog even verder rondgelopen. Ik schat dat bijna 60% van de dames, met wie ik een kort praatje heb gemaakt, positief reageerde op mijn vraag of "Alles Ohne" mogelijk was. Ik realiseer me wel dat veel dames dat op de gang zeggen, maar zodra je bij ze op de kamer bent ineens terugkrabbelen.

Mijn conclusie: Ik denk dat ik hier vaker naar toe zal gaan, voor mij is het bijna net zo ver rijden als naar (bijvoorbeeld) Den Haag...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
@Jajoh

Kun je ook aangeven hoelaat ongeveer je haar bezocht heb? Kun je ook iets zeggen over haar werktijden/- dagen? Alvast bedankt.

In datzelfde huis werkt ook een zekere Roemeense Tanja; 1 verdieping hoger en gelijk de gang rechts de rechterkamer. Ik meen kamernummer 25. Haar naam staat op de deur vermeld. Zij begint al rond 10.30 uur en is voor veel in en doet ook zonder maar in tegenstelling tot Lyssa is Tanja niet vies van tongzoenen. Leuke, vriendelijke en aardige meid met een wat stevig postuur en geen tijdsdruk. Moet je eens proberen. Zul je geen spijt van krijgen.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
@Robbie,

Ik denk dat ik haar zaterdagavond rond half tien heb bezocht. Later op de avond liep ik nog een keer rond in Haus 69 (zal zo rond elf uur geweest zijn) en toen zag ik haar nog net haar kamer ingaan. Dus ik denk dat ze tot laat doorwerkt.

En bedankt voor de tip van de andere dame. Zoals je al aangaf zoent Lyssa niet echt met de tong erbij, alleen beetje kusjes op de mond. Maar dat vind ik dan iets minder erg, gaat mij vooral om de bare ervaring EN het intern klaarkomen.
Na Lyssa ben ik nog bij een andere dame geweest (weet niet meer precies wie en waar, was volgens mij Vulkanstrasse 25, begane grond, rechts de gang in, eerste kamer rechts. Daar werd ik gelokt met een trio voor 50 euro, maar toen ik aangaf geen zin in trio's te hebben mocht ik met alleen die meid mee naar binnen voor 50 euro (Alles Ohne). Echter toen ik op het punt van klaarkomen aankwam mocht ik ineens niet intern klaarkomen (en aan die opmerking op zo'n moment heb ik teringhekel).

Ik denk dat ik misschien aanstaande zaterdag weer die kant op ga... :D :) ;)

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Robbie zei:
@Jajoh
In datzelfde huis werkt ook een zekere Roemeense Tanja; 1 verdieping hoger en gelijk de gang rechts de rechterkamer. Ik meen kamernummer 25. Haar naam staat op de deur vermeld. Zij begint al rond 10.30 uur en is voor veel in en doet ook zonder maar in tegenstelling tot Lyssa is Tanja niet vies van tongzoenen. Leuke, vriendelijke en aardige meid met een wat stevig postuur en geen tijdsdruk. Moet je eens proberen. Zul je geen spijt van krijgen.

Kamernummer van Tanja is 26, in 25 zit Denisa als ik het goed gelezen heb. Die vroeg trouwens slechts 40 euro inclusief afvullen... Wel lekker goedkoop, maar niet voor herhaling vatbaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Heb Lyssa gisteravond bezocht maar haar vriendin links van haar stond er ook bij dus de vraag of alles ohne mogelijk was heb ik maar in haar kamer gevraagd waarop ze bevestigend antwoordde. Heb voor de zekerheid ook gevraagd of "reinspritzen" was toegestaan en dat was ook geen probleem. Ze zit gelijk aan je toen ik binnenkwam dus dat was wel lekker. Qua uiterlijk was het niet bepaald mijn type want ik hou meer van wat vollere (curvy) dames. Ze is erg beweeglijk en mijn lul was al snel in harde conditie. Heb haar nog even wat gelikt en daarna pijpte ze mij niet onverdienstelijk maar ik heb wel beter gehad want veel variatie zat er niet bij. Ze vond mijn lul best groot dus daarom smeerde ze wat glijmiddel op/in haar poes. Ze ging eerst bovenop en daarna volgde (plat) doggy en afgesloten in missio waarin ik haar goed volspoot. Jammer dat ik niet wat kreuntjes of andere sexuele prikkels van haar te horen kreeg want dat windt me juist erg op. Gelukkig bleef ze gewoon liggen zodat ik al mijn zaad in haar kwijt kon. Of ik haar nog eens ga bezoeken weet ik niet want daarvoor ontbrak de geilheid want ze was niet bepaald mijn type dvp. Had ook wat moeite om klaar te komen; zelfs zonder condoom. Ze is wel vriendelijk en let niet op de tijd.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Robbie zei:
Heb Lyssa gisteravond bezocht maar haar vriendin links van haar stond er ook bij dus de vraag of alles ohne mogelijk was heb ik maar in haar kamer gevraagd waarop ze bevestigend antwoordde...

Hee, grappig. Dus jij was gisterenavond ook in Duisburg? Misschien zijn we elkaar dan wel tegen gekomen. Heb Lyssa een aantal keren zien staan en gedag gezegd, maar wilde wat andere dames proberen...

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Vrijdagavond weer last van een volle zak, dus gauw in de auto gestapt en naar Duisburg gereden :eek:
Beetje rondgelopen maar al gauw richting Haus 69 gegaan. Lyssa was bezig en ook de deur van Tanja (1e verdieping) was dicht. Dan maar eerst wat gegeten bij de imbiss naast de parkeerplaats.
Zodra ik alles achter mijn kiezen had nog een keer gekeken of Tanja vrij was. Maar helaas dus niet en omdat haar overbuurvrouw Denisa liep te bedelen of ik haar wilde nemen (geen zin in vandaag) ben ik gauw weer naar beneden gelopen. Daar zag ik dat Lyssa inmiddels weer vrij was dus gauw bij haar de kamer in gelopen. 50 Euro gegeven en gezegd dat ik weer Alles Ohne wilde. Ze lachte en zei dat het goed was :lol:
Net als 2 weken geleden vond ik het weer genieten, dus binnenkort gauw weer bij haar langs (en naar binnen uiteraard).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Denisa was bij mij ook aan het bedelen maar ik kwam voor Tanja maar die bleek er niet te zijn op vrijdag. Later in de nacht Denisa maar genomen. Toch niet echt een succes. Kort pijpen en niet in haar klaarkomen en gelijk een keukenpapier op haar buik. Ook niet echt spraakzaam op de kamer.Éénmalig bezoekje. Dan is Lyssa veel levendiger en spraakzamer en zij geilt je tenminste op.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Gisteravond wezen kijken naar Lyssa maar nu stond er Lisa op haar deur. Of het dezelfde dame is weet ik niet want anders is ze misschien vertrokken.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Afgelopen zaterdag was ik voor het laatst in Duisburg en toen was ze er nog gewoon.
Ik zal de eerstvolgende keer dat ik er weer ben wel even kijken / controleren, haha.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Afgelopen nacht Lisa bezocht. Ik was al eerder op de avond bij haar langsgeweest en ze sprak mij aan en zei dat ze alles dus ohne wilde doen voor het instaptarief. Het was echter nog vroeg op de avond en ik wilde nog verder rondkijken. Ze was overigens net terug van een korte vakantie en haar buurvrouw Clara zou vandaag (zondag) weer terugkomen.

Iets na 02.00 uur kwam ik weer bij haar langs maar haar deur was dicht. Uiteindelijk ging haar deur open maar juist op dat moment kwam er een gast aan die niet zo serieus was. Vriendelijk delegeerde ze deze persoon naar de uitgang waarna ik naar binnen ging. Ze greep me gelijk bij de kruis. Ze vertelde weinig klanten te krijgen. Veel gasten lopen langs en sommigen praten wat maar gaan niet naar binnen. Ze is klein en slank en een volle kont waar ik op val bezit ze niet. Maar ze is aardig en vriendelijk en je kan/mag haar bare neuken dus daarom koos ik voor haar. Ze smeerde wat glijmiddel wat ook nodig is want ze is best strak. Ze zeurt niet over de standjes en er is geen tijdsdruk. Dit in tegenstelling tot Clara die het liefst alleen in de missio geneukt wil worden en bij haar ervaar ik meer tijdsdruk. Het neuken van Clara vind ik lekkerder omdat ik haar voor mijn gevoel dieper kan neuken en haar lichaam trekt mij meer. Heb 3 standjes met haar gedaan en af en toe zet ze een geile blik op. Na afloop nog wat verder gepraat en greep ze me weer bij het kruis. Toch tevreden na 2 zoenen bij haar vertrokken.

Nb: moderator; de naam Lyssa moet veranderd worden in Lisa want dat staat ook zo op haar deur vermeld.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
€ 30 ? Dan gaat ze in prijs mee met haar buurvrouw Clara, zij vraag ook 30, de eerst keer vroeg ze zelfs 20, heb 30 gegeven.
Lyssa vroeg de eerste bij mij, gelijk 50, zal volgende keer ook voor 30 proberen :D

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Gisteren bij Lissa geweest en gewoon 30 gegeven en gezegd A.O. zoals vorige keer, ze knikte meteen prima.
Was voor mij pas de 2e keer bij haar, de 1e keer heb ik 50 betaald, voor die 50 krijg je iets meer voorspel en intern spuiten.
Nu zei ze niets, tot we bezig waren, gaf ze opeens aan dat ik op haar buik moest klaarkomen, ik vroeg verontwaardigd waarom ???
Ze had geen douche, ik zeg please met een lief gezicht, dat mocht voor 50, ik zeg volgende keer, heb niet meer bij me.
Ze was in een vrolijke bui, dus was het goed, maar leuk vind ik dit soort praktijken niet, zeg dan gewoon meteen 50.

Morgen gaat ze voor 3 weken terug naar RO, een hele berg tassen stonden al klaar.
Ik zeg zoveel bagage ??? is voor haar kinderen gaf ze aan, 3 stuks heeft ze, en toch nog redelijk strak :shock:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Das vreemd. Bij mij zei ze dat ik haar voor 30€ zonder condoom kon nemen toen ik op de gang liep. Eenmaal binnen kon ik gewoon mijn gang gaan en haar volspuiten. Moet wel zeggen dat ze de eerste keer ook meer vroeg. Heb haar toen volgens mij 40€ gegeven en daarna kon het gewoon voor 30€.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ik denk dat ze gewoon effe snel wat extra €€€ dacht te kunnen pakken voordat ze een paar weken terug naar RO gaat.
Dan is ze bij mij aan het verkeerde adres, gelukkig mocht ik haar volspuiten, anders was dit mijn laatste bezoek aan haar geweest.
Prima als je meer wil, zeg het dan meteen en niet pas als je halverwege de rit ben en bijna klaarkomt, zeiken om meer geld.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Was vanmorgen in Duisburg en Lyssa was weer terug. Haar buurvrouw Clara zag ik niet. Een zekere Jenny betrekt nu haar kamer.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Er zijn meerdere Jenny's actief in Duisburg, hoe zag deze er uit ?
Toch niet een zekere Jenny die opeens weg is uit de Geleenstraat 122, een NL/half ind. dame ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Nee; bij pand 21 wat nu gesloten is i.v.m. renovatiewerkzaamheden hing op een deur een papier met aantal namen van dvp's met de verwijzing van hun nieuwe (tijdelijke) onderkomen en er stond Jenny naar de Charlottestrasse 69 met kamernummer 12.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ah ok, jammer, over de Jenny uit Den Haag willen de Moraalridders op Hookers weinig los laten, waarom ze opeens gestopt is :?
Als iemand hier info over haar heeft, mag per PB.

Terug
Naar boven