Duisburg, Lisa, Charlottenstr. 69 #13

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Lyssa werkt nog steeds op dit adres. De recensies echter blijven achterwege De laatste dateert alweer van maart. Er zijn toch vast wel lieden die haar in de tussentijd hebben bezocht? Ben best wel benieuwd of ze nog steeds bare gaat sinds de verscherpte Duitse prostitutiewetgeving op 1-7-2017.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Van Lyssa weet ik het (nog) niet, maar ik kan je melden dat de meeste meiden waar ik al bare mee mocht spelen dit nog steeds toelaten na 1 Juli.....
;) ;)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Zelfde ervaring met Maria vandaag, laat het ook gewoon toe, repte er met geen woord over.
Ze zullen wel moeten, ze doen het al heel lang en de klanten met wie ze het zonder doen, zijn hun vastje klantjes.
Wel heb ik in één van de huizen, A4tjes zien hangen met kondomplicht ofzoiets, volgens mij nr. 11.
Verder denk ik dat het de uitbaters weinig kan schelen, ze hebben briefjes opgehangen en daarmee is het voor hun afgedaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@DriverC

Bedoel je Maria op de vulkan 11? Eerste doorgang en gelijk voor de trappen en vaak zittend op een stoel?
De plek waar Steffi voorheen zat?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zojuist Lisa bezocht. Werkt er alweer 1 jaar en 4 maanden. Qua uiterlijk niet mijn type maar ik wou een dvp volspuiten zonder jasje en dan ben je bij haar op het juiste adres en dat voor een prima prijs. Ze deed zelfs reverse cowgirl gehurkt en op een gegeven moment strekte ze haar lichaam waardoor stoten onmogelijk werd maar geil was het wel. Volgende week gaat ze trouwens op vakantie.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ook een wereldreiziger he, die Robbie :D

Komend weekend ook maar even langswippen, ze is niet bijzonder, maar prima om goedkoop vol te spuiten :p

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Deze dame is tussen de 30 en 40. Klein en normaal postuur. Ze is bijzonder aardig, spreekt duits. Het is niet zo'n typische oostblok snol die je de kamer probeert in te leuren.
Donker haar, b tits, met een goeie reet om in doggy tegen aan te stoten. Ze kan namelijk veel hebben. Ze zit in de eerste kamer op de begane grond als je binnenkomt. Voor 35 euro kan ik er blanco in, wel discreet zijn aan de deur vanwege de buurvrouw.

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Ik zie net dat er al een topic van deze dame bestaat, mijn excuses

Duisburg, Charlottenstrasse (Haus 69), kamer 13, Lyssa.

draga

Snuffelaar
29 aug 2018
12
11
heeft iemand haar nog gezien? zondag ben ik er vaak langs gelopen maar niet gezien

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
deze leuke dame is inmiddels umgezogen naar Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 210

A

Anonymous

Guest
Klopt ze is verhuist net bij haar geweest kwamen te weinig mannen langs daar, zit natuurlijk wel wat afgelegen daar. Kwam voor het eerst daar maar deed net alsof ik haar al eerder had bezocht 40 euro neer gelegen en aan de gang pijpen zonder toen pakte ze een condoom zei vorige keer deed je het zonder, niet voor 40 euro maar vooruit maar lekker geneukt maar omdat ik net bij. ##### geweest was kwam ik niet zo snel klaar dus me eigen afgetrokken terwijl Lisa lekker me ballen bewerkten klaar gekomen op haar buik. Wat een leuk mens voor herhaling vatbaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ze heeft het lang volgehouden in de Charlottestrasse want ik ken haar al sinds het begin en dat is zeker al 2 jaar. Voor een bare wip is zij goedkoop want als je er vaker komt is het mogelijk tegen het standaardtarief. Alleen vind ik haar qua uiterlijk niet zo bijzonder maar voor een betaalbare cumdump beslist te overwegen.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Even in Duitsland vuurwerk wezen halen en aangezien ik toch langs Vulkaanstrasse kwam, even bij deze lekkere dame binnen gewipt. Ik vond haar op vulkanstrasse 13-15 kamer 2-11op de 2e verdieping. Duidelijk een bordje Lisa op de deur

Bij de deur boodt ze al 'blasen ohne' aan voor 30 en toen ik dat meteen zacht opvolgde met 'und ficken'? 'Ja 50', 'mit Rein spritzen?', 'natürlich!'.

Ze pijpt lekker vind ik, afwisselend en diep, heeft er geen problemen mee als je haar kut naar binnen vingert en likt. En wat vooral leuk is ze is gewoon spontaan en vrolijk, en dat verandert ook niet na betalen.

Lekker Lolita lichaampje en dus waren de 20 minuutjes snel vol en aangezien dat 3 minuten geleden was, druipt mijn sperma op ditmoment nog lekker uit haar kutje want dat papiertje doet niet zo veel denk ik. Hahahaha

Ze is er deze week nog en dan een maand in Bulgarije en dan weer 3 maanden hier.

Nogmaals weer dank voor de goede tip heren!

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Vandaag weer terug op haar oude plek, Charlottenstrasse.
Ik liep wat rond en zag haar buiten voor dat huis staan.
Gevraagd of ze daar weer terug was en dat bleek inderdaad zo te zijn.
Misschien straks even een nummertje maken bij/met haar.

Terug
Naar boven