Donkere dames die nzc ?

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Mr voor Antwzrpen blijft het toch een probleem om een zwarte dame te vinden en te kunnen blijven afspreken vind ik.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Voor de liefhebbers...ik kreeg op mijn eigen adje een reactie van Danielle, 23 jaar uit Amsterdam. Haar mailadres is [email protected].
Ze begon zelf over zc en noemde een prijs van 150 a 170 voor anderhalf uur. Anaal ook mogelijk.
Zelf niet gedaan omdat ik niet op donkere dames val.

31 aug 2016
1.194
112
bordello zei:
Voor de liefhebbers...ik kreeg op mijn eigen adje een reactie van Danielle, 23 jaar uit Amsterdam. Haar mailadres is [email protected].
Ze begon zelf over zc en noemde een prijs van 150 a 170 voor anderhalf uur. Anaal ook mogelijk.

Je moet wel onder een steen uitkomen of een flinke oetlul zijn om zo om te gaan met adresgegevens die je privé zijn toevertrouwd ..

Wetend hoeveel andere drooggeilers haar kapot aan het mailen zijn

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Wat is het hier toch op dit forum met drooggeilers???

Kan er nu eens een moderator eerlijk en rustig uitleggen wat een drooggeiler precies is??
Kan er eens een moderator eerlijk en rustig uitleggen waarom drooggeilers zo'n verwerpelijk soort zijn op dit forum??

Zijn drooggeilers verwoede emailers die dames lastig vallen met berichten, want dat lees ik hierboven?

Zou een dame een drooggeiler niet willen bedienen?

Allemaal vragen naar aanleiding van dit vreemde machobegrip.

Wat een sfeertje hier soms!

Bedankt,
Een mogelijke drooggeiler, maar ik denk het niet!

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
lekkerlikkenlassie zei:
bordello zei:

Je moet wel onder een steen uitkomen of een flinke oetlul zijn om zo om te gaan met adresgegevens die je privé zijn toevertrouwd ..

Wetend hoeveel andere drooggeilers haar kapot aan het mailen zijn
Ten eerste: matig je toon! en bied je excuses aan. De enige die me op mijn vingers mag tikken hierover is de dame zelf en die heeft niet geklaagd dus hoef ik zeker geen commentaar van jou.
Ten tweede: dit is een dame die een geregistreerde gebruiker van sexjobs is en dit regelmatig doet, dat is ook de reden dat ik haar hier deel. Normaal deel ik de reacties op mijn adjes niet, dat is ook de reden dat ik niet veel meer schrijf hier. En als we jouw redenering volgen kunnen we beter het forum opheffen. Wees blij dat er iemand eens een niet besproken dame aanbrengt op dit forum ipv opmerkingen als "ik ben daar ook geweest en het was lekker" of mannen die hun van de pot gerukte politieke ideen spuien.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou ik kan er kort over zijn, dit forum is juist eens een forum waar niet alles kapot wordt gemodereerd, af en toe komen we om de bocht om drukte makers een halt toe te roepen maar dit zal niet zo snel gebeuren.
Voor klachten moet je bij Barefan zijn.

Maargoed gaan we weer ontopic verder heren ?

31 aug 2016
1.194
112
bordello zei:
Ten eerste: matig je toon! en bied je excuses aan. De enige die me op mijn vingers mag tikken hierover is de dame zelf en die heeft niet geklaagd dus hoef ik zeker geen commentaar van jou.
Ten tweede: dit is een dame die een geregistreerde gebruiker van sexjobs is en dit regelmatig doet, dat is ook de reden dat ik haar hier deel.

Ten eerste ben ik niemand een excuus verschuldigd dus ga ik dat zeker niet doen..
Zeker niet om mijn gematigd woordgebruik .

Ten tweede als jij gelijk had gedeeld dat ze zelf adverteert op S.J. Had ik er nog niet eens op gereageerd .

Maar het feit is dat er meer fakers zijn dan neukers..
En die fakers mailen zo'n dame een zenuwinzinking aan ..
Uren mailen en als de pik op de kut moet dan laten ze het afweten

V

Verwijderd lid 1700

Guest
http://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zevenaar/568693-sara
Geweldige foto's, mooi goude gloed over het lichaam.

Geen ervaring mee, had wel afgesproken met haar voor afgelopen zondag in Den Bosch. Toen ik belde voor het exacte adres werd mij door haar verteld dat ze het hotel uitgezet zou worden. :-/

Nu zit ze in Zevenaar (ik denk campenile hotel), een lastige uithoek met OV...helaas.

Zie op kinky dat er een grote groep in Zevenaar is neergestreken.

Ik denk dat Sara samen met Elisa ontvangt Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen , aangezien beide advertentie tegelijk geüpdate zijn.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
lekkerlikkenlassie zei:
bordello zei:
Ten tweede: dit is een dame die een geregistreerde gebruiker van sexjobs is en dit regelmatig doet, dat is ook de reden dat ik haar hier deel.

Ten eerste ben ik niemand een excuus verschuldigd dus ga ik dat zeker niet doen..
Zeker niet om mijn gematigd woordgebruik .

Ten tweede als jij gelijk had gedeeld dat ze zelf adverteert op S.J. Had ik er nog niet eens op gereageerd .

Waarom zou hij dit moeten vermelden? Om gasten zoals jij voor te zijn die zelf een conclusie er aan verbinden zonder dat ze van de hoed en de rand weten?! :roll:

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
brannoch zei:
Ik heb Blackmimi al verschillende keren gebeld, telkens voice mail. Ergens houdt het op.

Is een paar maand terug naar Oostende verhuisd (ander gsm-nr.) en is ondertussen ook gestopt.
Waarschijnlijk genoeg gecasht.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb alweer een tijdje zin om een negerin te bezoeken. Als jullie een leuk betrouwbaar adres hebben willen jullie dit dan delen aub? Maya waar ik al eens kwam kan ik nimmer bereiken.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Is er intussen niemand van het forum dat een leukz ebony bare neukt in het Antwerpse?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Janneman zei:
Is er intussen niemand van het forum dat een leukz ebony bare neukt in het Antwerpse?

Nee maar wel in Rotterdam ;). En nee ze wordt hier niet beschreven maar wel a.s .vrijdag een mini gb met haar.
maar vooralsnog maar 1 medewandelaar die kan. Er zijn er bij die wel willen komen maar uiteindelijk niet meer reageren via pb.
Beetje jammer. Maar genieten wordt het met die ene mede wandelaar er bij ;) .

31 aug 2016
1.194
112
Janneman zei:

Als je redlights in de gaten houdt,dan had je al diverse mooie lekkere geile donkere parels bare kunnen neuken in het Antwerpse ..

Heb de laatste weken al verschillende Ebony dames kunnen neuken zonder condoom ..

Dan daarbij Maya adverteert nog steeds .
Zelfs met intiem zonder condoom.

Bel het nummer uit advertentie en 10 minuten later lig je tussen haar beentjes

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Jammer dat je er dan niers over schrijft eh. Dit weekend kon ik niet. Helaas nu dat een zekere Pricilla op de site aan het adverteren was.

Terug
Naar boven