Donkere dames die nzc ?

31 aug 2016
1.194
112
Mikado zei:
Geile Man zei:
"Ik heb een super geile slank figuur" :lol: :lol: :lol: :lol:

Dit is dus een van de redenen dat ik niet alle bare dates recenseert ...
In 2 1/4 jaar 16 posts ?!
:twisted: :evil: :evil: :roll:

Dan het andere na nog geen 4 uur dat deze dame gemeld wordt op het forum .
Is ze helemaal gek gebeld en gemaild door drooggeilers &krentekakkers

Waardoor zij het geloof in de mensheid kwijt is en de stekker er uit heeft getrokken .

Heb dit al vaker gezien dat de meiden afhaken door elle lange app of sms gesprekken .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
lekkerlikkenlassie zei:
Mikado zei:
Geile Man zei:

Waardoor zij het geloof in de mensheid kwijt is en de stekker er uit heeft getrokken .

Heb dit al vaker gezien dat de meiden afhaken door elle lange app of sms gesprekken .

Jeeh je spreekt of je haar vriendin hebt , man jij weet over zoveel meiden het een en ander te
vertellen ..... je zou bijna denken dat je dat je bekende ...... bent rijdend in een zwarte audi en
uit de omgeving van eindhoven bent , heel veel schrijven maar echte aktie homaar

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
lekkerlikkenlassie zei:
Mikado zei:
Geile Man zei:

Lassie het merendeel van jouw posts is alleen maar oeverloos geouwehoer dus dat zegt ook niks..
Als een dame zegt slank te zijn en ik zie een bagger vette reet dan moet ik lachen, ik ga haar dan echt niet meer opbellen.
Geloof in de mensheid verloren hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zou mooi zijn als er met de prijs wat te regelen zou zijn maar € 100,00 voor 15 minuten is mij echt te veel van het goede.

31 aug 2016
1.194
112
beffer007 zei:
Zou mooi zijn als er met de prijs wat te regelen zou zijn maar € 100,00 voor 15 minuten is mij echt te veel van het goede.

Lijkt mij dat het €60 & €50 is€110 voor kwartier
Voor uur €150 & € 50 dan is het niet zo extreem

A

Anonymous

Guest
Uit het feit dat de link direct al "dood" is kunnen we opmaken dat zelfstandig werkende dames gek worden van alle aandacht na publicatie op dit forum; en er dus maar meteen de stekker uittrekken... Dus collega's, a.u.b. ga met meldingen op dit forum met verstand om en drijf de dames niet tot wanhoop.

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Ik kan deze sexy babe van harte aanbevelen.
Ik spreek er regelmatig met plezier mee af, we hebben telkens geile sex die smaakt naar meer.
Hou er rekening mee dat ze niet wil dat je in haar spuit, en dat ze slechts af en toe kan daten.

A

Anonymous

Guest

En dit stond er dus 3-8 op Afspraakjes. Verder nooit iets van gezien.
Nu een paar dagen later is blijkbaar de prive ontvangst ietsje concreter, maar "wanneer" die gangbang gaat plaastvinden? Ergens deze maand, bij voldoende aanmeldingen...? Voor welke event precies en wanneer melden we ons dan aan? Voor de prive kan ik blijkbaar boeken, maar hoe staat er niet bij (geen GSM nr) dus blijkbaar per Email alleen...
Benieuwd of iemand hier kan bevestigen dat dit een echte advertentie betreft...

Terug
Naar boven