Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bordello zei:Voor de liefhebbers...ik kreeg op mijn eigen adje een reactie van Danielle, 23 jaar uit Amsterdam. Haar mailadres is [email protected].
Ze begon zelf over zc en noemde een prijs van 150 a 170 voor anderhalf uur. Anaal ook mogelijk.
Zelf niet gedaan omdat ik niet op donkere dames val.
Ten eerste: matig je toon! en bied je excuses aan. De enige die me op mijn vingers mag tikken hierover is de dame zelf en die heeft niet geklaagd dus hoef ik zeker geen commentaar van jou.lekkerlikkenlassie zei:bordello zei:Voor de liefhebbers...ik kreeg op mijn eigen adje een reactie van Danielle, 23 jaar uit Amsterdam. Haar mailadres is [email protected].
Ze begon zelf over zc en noemde een prijs van 150 a 170 voor anderhalf uur. Anaal ook mogelijk.
Zelf niet gedaan omdat ik niet op donkere dames val.
Je moet wel onder een steen uitkomen of een flinke oetlul zijn om zo om te gaan met adresgegevens die je privé zijn toevertrouwd ..
Wetend hoeveel andere drooggeilers haar kapot aan het mailen zijn
bordello zei:Ten eerste: matig je toon! en bied je excuses aan. De enige die me op mijn vingers mag tikken hierover is de dame zelf en die heeft niet geklaagd dus hoef ik zeker geen commentaar van jou.
Ten tweede: dit is een dame die een geregistreerde gebruiker van sexjobs is en dit regelmatig doet, dat is ook de reden dat ik haar hier deel.
lekkerlikkenlassie zei:bordello zei:Ten eerste: matig je toon! en bied je excuses aan. De enige die me op mijn vingers mag tikken hierover is de dame zelf en die heeft niet geklaagd dus hoef ik zeker geen commentaar van jou.
Ten tweede: dit is een dame die een geregistreerde gebruiker van sexjobs is en dit regelmatig doet, dat is ook de reden dat ik haar hier deel.
Ten eerste ben ik niemand een excuus verschuldigd dus ga ik dat zeker niet doen..
Zeker niet om mijn gematigd woordgebruik .
Ten tweede als jij gelijk had gedeeld dat ze zelf adverteert op S.J. Had ik er nog niet eens op gereageerd .
Lulu lulu zei:Zouden jullie de naam kunnen weghalen?
Bij voorbaat dank
brannoch zei:Ik heb Blackmimi al verschillende keren gebeld, telkens voice mail. Ergens houdt het op.
Janneman zei:Is er intussen niemand van het forum dat een leukz ebony bare neukt in het Antwerpse?
Janneman zei:Is er intussen niemand van het forum dat een leukz ebony bare neukt in het Antwerpse?
Janneman zei:. Dit weekend kon ik niet. Helaas nu dat een zekere Pricilla op de site aan het adverteren was.