Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanmiddag ff geweest, ze had der haar in dretlooks, ik moest 3 keer kijken of ze het was €50 betaald en ze vroeg om niet in der te komen want ze was niet aan de pil .
Was weer is geil en zag Roxana.
Ze wist nog precies wat ik wilde.. kan ook gewoon achteraf betalen bij haar
pijpen is niet echt geweldig, maar neuken is gewoon lekker. interne donatie is ook geen probleem
Ik heb met deze dame sex gehad afgelopen week toen pijpen en neuken zonder condoom gedaan voor 100 euro. Ik mocht niet binnen klaar komen wegens kindje ze had geen pil. Ik wil voor het volgende waarschuwen sinds gisteren heb ik helder afscheiding uit mijn penis zonder pijn en stroom gewoon uit. Toen ik gisteren nacht mijn penis in mijn hand had kwam erg veel heldere afscheiding. Ik ga dit laten onderzoeken het kan Chylamiadia zijn omdat het helder van kleur is.
Mijn partner is gelukkig in het buitenland voor 2.5 maanden maar dit wil ik ook niet. Ik wil jullie waarschuwen voor deze Roxana en zo stelde ze zich voor. Ze was aan het eerste deur.
Ik ga bij haar nooit meer langs! Overweeg weer met condoom