Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Niet gespot afgelopen avond, ook geen bordje met haar naam en andere dames op de plek waar ze normaal staat.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Verbaast me niet vanwege haar nieuwe vriend die ze vorig jaar aan de haak heeft geslagen. Ik gun het haar wel.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Vanmiddag rondje gemaakt in de Doubletstraat, en wat zie ik Roxana weer volop aan het werk,
dus heren deze dame is weer terug

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En haar haren hebben ook een metamorfose ondergaan. Lijkt wel iets voller te zijn geworden.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Prachtig, ik wist wel dat ze vroeg of laat weer zou opduiken, ze is al zo vaak "gestopt" :D

Mart100

Snuffelaar
14 mrt 2019
21
2
Vanmiddag ff geweest, ze had der haar in dretlooks, ik moest 3 keer kijken of ze het was ;) €50 betaald en ze vroeg om niet in der te komen want ze was niet aan de pil :eek: .

kilach22

Snuffelaar
28 mei 2019
9
0
Was weer is geil en zag Roxana.
Ze wist nog precies wat ik wilde.. kan ook gewoon achteraf betalen bij haar
pijpen is niet echt geweldig, maar neuken is gewoon lekker. interne donatie is ook geen probleem

Larsdegroot

Snuffelaar
5 aug 2019
6
0
Ik heb met deze dame sex gehad afgelopen week toen pijpen en neuken zonder condoom gedaan voor 100 euro. Ik mocht niet binnen klaar komen wegens kindje ze had geen pil. Ik wil voor het volgende waarschuwen sinds gisteren heb ik helder afscheiding uit mijn penis zonder pijn en stroom gewoon uit. Toen ik gisteren nacht mijn penis in mijn hand had kwam erg veel heldere afscheiding. Ik ga dit laten onderzoeken het kan Chylamiadia zijn omdat het helder van kleur is.

Mijn partner is gelukkig in het buitenland voor 2.5 maanden maar dit wil ik ook niet. Ik wil jullie waarschuwen voor deze Roxana en zo stelde ze zich voor. Ze was aan het eerste deur.

Ik ga bij haar nooit meer langs! Overweeg weer met condoom

Terug
Naar boven