A
Anonymous
Guest
wat rekent ze voor een beurtje bare intern cumming
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bfa zei:Weet iemand welke dagen/tijden ze werkt? Vanavond niet kunnen vinden... :-(
chrisz zei:Ze werkt volgens mij alleen overdag.. dus tot 18.00.
DriverC zei:Voor € 40 doet ze het ook, en waarschijnlijk voor € 30 ook.
Vroeger gaf ze een goede service en was ze die € 50 waard, tegenwoordig is het minder :?
Torren zei:Dame zit vast in Roemenie heeft geen geld om naar Nederland te reizen.
Heeft mij om geld gevraagd echter ik kan momenteel ff niks missen dus als iemand haar wil helpen pm me maar
Torren zei:Net Roxana gesproken is momenteel op vakantie in roemenie en heeft problemen met paspoort.
Heeft geld nodig om weer naar Nederland te komen. Zit zelf krap dus kan helaas niet helpen.
Pm me maar als iemand wil helpen
Torren zei:Dame zit vast in Roemenie heeft geen geld om naar Nederland te reizen.
Heeft mij om geld gevraagd echter ik kan momenteel ff niks missen dus als iemand haar wil helpen pm me maar
Torren zei:Net Roxana gesproken is momenteel op vakantie in roemenie en heeft problemen met paspoort.
Heeft geld nodig om weer naar Nederland te komen. Zit zelf krap dus kan helaas niet helpen.
Pm me maar als iemand wil helpen