Debbie Meier/ Sanne M

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
de foto is afkomstig van de oude advertentie. Dat klopt in ieder geval. No doubt about that one. wil alleen zeker weten dat het geen fake is voor ik een foto terugstuur.

A

Anonymous

Guest
john.smit zei:
de foto is afkomstig van de oude advertentie. Dat klopt in ieder geval. No doubt about that one. wil alleen zeker weten dat het geen fake is voor ik een foto terugstuur.
Dan zijn de foto's best oud want die foto's gebruik ze al jaren.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Ik pas ook. Het is op z'n minst verdacht...

Ik ben in het verleden al eens bij Sanne geweest. En ook ik ontving vorige week bovenstaande foto van haar. Heb haar verzocht een recente foto te sturen, maar gisteravond ontving ik weer een foto die minstens 3 jaar oud is. En ze blijft maar vragen om een foto van mij.

Dus: of het is echt Sanne, of haar jaloerse ex, of een faker. Ik wacht het nog even af.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
khmer35 zei:
Ik pas ook. Het is op z'n minst verdacht...

Ik ben in het verleden al eens bij Sanne geweest. En ook ik ontving vorige week bovenstaande foto van haar. Heb haar verzocht een recente foto te sturen, maar gisteravond ontving ik weer een foto die minstens 3 jaar oud is. En ze blijft maar vragen om een foto van mij.

Dus: of het is echt Sanne, of haar jaloerse ex, of een faker. Ik wacht het nog even af.
Groot gelijk!
Het is bijna te mooi om waar te zijn....

A

Anonymous

Guest
Op zn minst een jaar of 8 geleden heb ik haar een keer op bezoek gehad. Ze gebruikte toen ook deze foto en die was toen al gedateerd haha. Vond het een enorme griezel die zichzelf fantastisch vind.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Op zn minst een jaar of 8 geleden heb ik haar een keer op bezoek gehad. Ze gebruikte toen ook deze foto en die was toen al gedateerd haha. Vond het een enorme griezel die zichzelf fantastisch vind.

Zoals veel Nederlandse vrouwen in het algemeen, niet alleen DVP, inflated ego's. :cry:

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Al weer 2 jaar geleden, dat ik op pg 1 positief over Debbie heb geschreven.
Advertentietekst komt zeker overeen, incl. de voorwaarde van een foto sturen, met aar oude advertenties.

Haar leeftijd is ong 10 jaar ouder nu dan in de advertentie staat (ook die is al die jaren ongewijzigd gebleven).
Ik vond haar bij mijn bezoek zo'n 3 jaar geleden in ieder geval uitstekend geconserveerd.
Toen geen verdere afspraken van gekomen, omdat ze naar het buitenland vertrok.

Ik denk toch, dat een bezoek aan haar nog steeds de moeite waard is.

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
Nope en ik hou twijfels. Zag haar laatst rijden en ze is met de jaren niet lelijker geworden dus vreemd dat ze de oude fotos gebruikt? Verder denk ik ook aan breeding.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
john.smit zei:
Nope en ik hou twijfels. Zag haar laatst rijden en ze is met de jaren niet lelijker geworden dus vreemd dat ze de oude fotos gebruikt? Verder denk ik ook aan breeding.

Breeding?

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
geilehenkie070 zei:
john.smit zei:

Breeding?

Het doorgeven van hiv. Waarschijnlijk ook naar aanleiding van de geruchten dat zij hiv positief zou zijn. Ik kan mij vaag herinneren dat dat in het forum van sam toen ter tijd rond ging

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Jep dat is waar maar dat waren toch van die verzonnen verhalen van der ex of vriend als ik het mij nog kan herrineren

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
bare raider zei:
Jep dat is waar maar dat waren toch van die verzonnen verhalen van der ex of vriend als ik het mij nog kan herrineren

En alle onzin verhalen van een nog steeds aanwezige lid .........
Voor mij is ze een no go

Terug
Naar boven