A
Anonymous
Guest
- Topic starter
fergiefucksgirls zei:Waardeloze boobjob. Kan ze daar een doek overheen leggen ofzo?
Kunnen ze over jouw geen doek neerleggen fergie of beter beton.
Glijmiddel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fergiefucksgirls zei:Waardeloze boobjob. Kan ze daar een doek overheen leggen ofzo?
Patrick zei:Heb eens met haar gemaild. Moest een foto sturen, was goedgekeurd. Ze stuurde een foto terug, vond haar niet aantrekkelijk en heb ook niet gedate. Haar tieten vond ik idd een afknapper. Maar ook haar gezicht kon mij niet opwinden. Ze is niet lelijk maar vind haar nou ook niet knap of lekker.
katwesel zei:Patrick zei:Heb eens met haar gemaild. Moest een foto sturen, was goedgekeurd. Ze stuurde een foto terug, vond haar niet aantrekkelijk en heb ook niet gedate. Haar tieten vond ik idd een afknapper. Maar ook haar gezicht kon mij niet opwinden. Ze is niet lelijk maar vind haar nou ook niet knap of lekker.
Helemaal mee eens haar borsten zien er niet uit , en het idee dat ze pas los gaat als je "verdovende" middelen meeneemt dat staat mij ook niet
echt aan ..... Persoonlijk heb ik dan het idee dat je de dame zelf niet echt meer neukt aangezien ze zich anders gedraagt dan als ze niet onder invloed is van .
Glijmiddel zei:De absolute Max,
Door mij vaak bewierookt, gerecenseerd, beschreven en wat eigenlijk niet.
De looks. Het prototype blond hockeymeisje van het Nederlands elftal.
Sili's, platinablond haar en altijd die bruine gloed over haar lichaam.
Ze is nu definitief terug van Curaçao na een jaar geprobeerd te hebben daar een bestaan op te bouwen.
Ze is gek op een joint en rosé en mijn voorkeur ligt bij brunettes, maroc, etc maar voor mij de absolute max omdat ze een service geeft wat ongekend is.
De dates ja vaak boek ik 1,5 uur en ben dan langer onder de pannen. Echt alles is mogelijk, anaal voor zeer goede vaste klanten je moet tot de intimi behoren als ze dat toe wil laten. Vroeger in de trance/club/dance scène al veel wilde dingen met haar meegemaakt en nog steeds contact na al die jaren. Verder kan ik dit zeggen je moet het meemaken vind ik.
Glijmiddel
Staalhard zei:katwesel zei:Patrick zei:Heb eens met haar gemaild. Moest een foto sturen, was goedgekeurd. Ze stuurde een foto terug, vond haar niet aantrekkelijk en heb ook niet gedate. Haar tieten vond ik idd een afknapper. Maar ook haar gezicht kon mij niet opwinden. Ze is niet lelijk maar vind haar nou ook niet knap of lekker.
Helemaal mee eens haar borsten zien er niet uit , en het idee dat ze pas los gaat als je "verdovende" middelen meeneemt dat staat mij ook niet
echt aan ..... Persoonlijk heb ik dan het idee dat je de dame zelf niet echt meer neukt aangezien ze zich anders gedraagt dan als ze niet onder invloed is van .
Zal ik over haar gaan recenseren dan pee wee speciaal voor jouw?
Katwesel
Ze gaat niet pas los na verdovende middelen het komt wel eens voor dat ze een jointje rookt voor de date en een drankje stel ik ook zeer op prijs tijdens een date.
Wereldwijf is het, en dat gezeik over tieten of dat ze duur is dan neuk je toch een ander.
Staalhard
Staalhard zei:Katwesel
Ze gaat niet pas los na verdovende middelen het komt wel eens voor dat ze een jointje rookt voor de date en een drankje stel ik ook zeer op prijs tijdens een date.
Wereldwijf is het, en dat gezeik over tieten of dat ze duur is dan neuk je toch een ander.
Staalhard
katwesel zei:Geen ervaring mee ;-) vrasg bdt onze friend glijmiddel (nu onder een andere naam) hoe goed deze dame is . Hin weet alles van haar inclusief haar privé leven
Melchior zei:katwesel zei:Geen ervaring mee ;-) vrasg bdt onze friend glijmiddel (nu onder een andere naam) hoe goed deze dame is . Hin weet alles van haar inclusief haar privé leven
Heft HII alweer een andere naam? Wellicht het vermelden waard zodat een ieder zijn resensies een beetje op waarde kan inschatten.
Patrick zei:Melchior zei:katwesel zei:Geen ervaring mee ;-) vrasg bdt onze friend glijmiddel (nu onder een andere naam) hoe goed deze dame is . Hin weet alles van haar inclusief haar privé leven
Heft HII alweer een andere naam? Wellicht het vermelden waard zodat een ieder zijn resensies een beetje op waarde kan inschatten.
Jup daredevil is glijmiddel.