Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zijn de foto's best oud want die foto's gebruik ze al jaren.john.smit zei:de foto is afkomstig van de oude advertentie. Dat klopt in ieder geval. No doubt about that one. wil alleen zeker weten dat het geen fake is voor ik een foto terugstuur.
idddan is dit dus een (hele) oude foto?
samurai zei:idddan is dit dus een (hele) oude foto?
Groot gelijk!khmer35 zei:Ik pas ook. Het is op z'n minst verdacht...
Ik ben in het verleden al eens bij Sanne geweest. En ook ik ontving vorige week bovenstaande foto van haar. Heb haar verzocht een recente foto te sturen, maar gisteravond ontving ik weer een foto die minstens 3 jaar oud is. En ze blijft maar vragen om een foto van mij.
Dus: of het is echt Sanne, of haar jaloerse ex, of een faker. Ik wacht het nog even af.
PeeweeHerman zei:Op zn minst een jaar of 8 geleden heb ik haar een keer op bezoek gehad. Ze gebruikte toen ook deze foto en die was toen al gedateerd haha. Vond het een enorme griezel die zichzelf fantastisch vind.
john.smit zei:Nope en ik hou twijfels. Zag haar laatst rijden en ze is met de jaren niet lelijker geworden dus vreemd dat ze de oude fotos gebruikt? Verder denk ik ook aan breeding.
geilehenkie070 zei:john.smit zei:Nope en ik hou twijfels. Zag haar laatst rijden en ze is met de jaren niet lelijker geworden dus vreemd dat ze de oude fotos gebruikt? Verder denk ik ook aan breeding.
Breeding?
bare raider zei:Jep dat is waar maar dat waren toch van die verzonnen verhalen van der ex of vriend als ik het mij nog kan herrineren
john.smit zei:Heeft geen ene moer met hiv te naken. Meer een alernatief voor ivf.