Club LaLuna - (FKK) Moers

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Heb de party van 14 februari bezocht. € 120 euro afgerekend, gedoucht en na een kopje koffie naar de kamer met Kathi. Toen neuken aan de orde kwam en ik aangaf z.c. te willen deed ze even moeilijk, maar ze stemde wel toe. Vanwege het taalprobleem begreep ik haar niet, heb de theke gevraagd of er een probleem was. Ze legde uit dat als je z.c. wilt met de dames de prijs € 150 is. Ik kon aan het eind van mijn bezoek wel even wat geld halen bij de bank die daar vlakbij naast de parkeergarage zit. Vervolgens zoals gebruikelijk heerlijke seks gehad met Flori. Sonia waar ik eerder niet zo'n goed gevoel bij had en ook een slechte recensie over had gelezen za naar mij te lonken en die bleek erg mee te vallen. Lekker pijpen en neuken en het beek dat ze goed masseren kan. Lekker, na de autorit van 2,5 uur. Bianca is aardig maar ik heb weinig met volle dames. Dat speelt ook bij Antonia, daar wel gezellig mee gekamerd. Tania is mooi en superslank, maar de seks was minder.
Al met al was het bezoek de moeite waard. Een week later bleek dat ik een cadeautje had gekregen van een van de dames. Puskleurige afscheiding
uit de penis. Geen pijn deze keer. Ik dacht aan gonorrhoeae. Naar de huisarts,, urine- en bloedonderzoek. Kreeg vanmiddag de uitslag. Van het bloedonderzoek alles negatief. Urineonderzoek leverde de SOA Trichomonas op. Kreeg 4 tabletten die tegelijk ingenomen moeten worden.
Heb een e-mail gestuurd naar Club Laluna.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Goed dat je het hebt doorgegeven, hopelijk doen ze er wat mee.

En ach, die kan je nog als het moet verklaren door een gedeelde handdoek.
Kan je van weinig soa's beweren :D

Zelf ook ooit gehad (in Brazilië opgelopen).
Pijnlijk bij plassen ergens hoge in de pisbuis.
Meest pijnlijke was, dat de dokter de diagnose deed door een soort wattentip in mijn pisbuis te schuiven. Een potje plas was dus voldoende geweest ?

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Na een aantal teleurstellende ervaringen in NL toch maar weer eens deze club bezocht.
Vroeger kwam ik hier vaak met vele uitstekende ervaringen.

Maar goed, bij binnenkomst viel het achterstallige onderhoud op.
Waarschijnlijk hebben ze last gehad van een lekkage want het parket in de gang lag los.

Maar ik was geil en kreeg de skinny Isabella in het vizier.
Ik had gelezen dat haar prestaties niet al te best waren, maar ze zag er heerlijk uit!
Snel naar een kamer. Wat een lekker lijf. Zoenen is matig met een klein tongetje. Pijpen was lekker en daarna even dat mooie kutje van dichtbij bekeken. :p

Snel mijn pik er diep ingestoken.
Erg lekker kutje en de druk was er zo vanaf. Niet zoveel behoefte om er lang over te doen. 30460.

Daarna op de bank uitpuffen. Kathi liet zich zien en terug van weggeweest Vanessa.
Twijfel. Kathi = goed. Vanessa = erg lekker.
Ik zat op de bank tussen Kathi en Mia met uitzicht op Vanessa.
Mia is een grote meid. Zeker 1.80m zonder hakken en met een stuk groter dan ik. Mia heeft een plezierige uitstraling met een volle bos donker krullend haar. Ze wilde ook even aan mijn fijne haar voelen. Dat mocht natuurlijk. Langzaam ging mijn goesting richting Mia. Na de skinny Isabella leek het mij wel leuk om de grootste meid, in dit geval Mia, te neuken.

Daar heb ik geen spijt van gehad! :D
Wat een geile donder. Vol overgave zoenen. Heerlijk! Ze is pas 20, echt groot, maar het voelt ook nog als babyvet.
Op de kamer ging het zoenen non stop door en ze werd echt geil. Kletsnat.
Na een wilde neukpartij droop ons vocht langs haar billen. Nadat ik gekomen was kroop ze op mij om het zelf even af te maken.
Geen gedoe met papier maar een en al geiligheid.

Gelukkig moest ik naar huis anders had ik er nu, volkomen afgepeigerd, nog gelegen. :lol:

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Yep. dat is ze. Mooie lekkere meid.
Nu is ze behoorlijk verkleurd door de zonnebank.
Helaas wat pigment stoornissen rond haar heup waar het bruinen niet wil.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Ach, zulke lijstjes en foto's zijn nooit actueel geweest.

Vanessa lijkt wel een beetje op Tania => V
Kathi was er => V
Sonia was er => V
Mia lijkt kwa postuur wel op Bianca => V
Flori was er en met wat fantasie lijkt ze nog wel zoals op de foto's => V

Als je het zo bekijkt => best actueel! ;) :lol:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ik mag Flori wel, qua kleding ziet ze er niet uit, laatste keer dat ik haar trof was t net een rollade in een netje maar eenmaal uit gaat het best en de service is goed, ze was de beste van die dag (Kathi doorlopend weg gekaapt, dat wel).

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Na de vorige positieve belevingen maar weer snel op herhaling geweest. :D

Ditmaal een ronde met Antonia, een leuke spontane wat vollere meid. Gezellig kletsen en tongen op de bank.
Daarna op de kamer. Jeetje wat een geile beleving. Geil staand tongen tegen de muur. Toen zakte ze door haar knieën om mijn kleine vriend te inspecteren. Wat kan Antonia lekker geil pijpen. Ik ging een stap verder door haar diep in de mond te neuken. Met geile geluiden werd ik verder aangemoedigd. Ik moest echt aan de noodrem om niet meteen te komen.

Lekker geneukt in diverse standjes en vrij snel die heerlijk poes volgespoten.

Nog een tijdje gezellig knuffelen en vrijen. Half uurtje was zo voorbij.
Binnenkort ga ik Antonia weer een bezoekje brengen!

:D

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Gisteren uurtje met Kathy doorgebracht. Alleen voor haar is het de reis naar Duitsland al waard, zoals ondertussen wel elkeen weet.
Nadien een halfuur geboekt met de nieuwe Helena. Blonde Roemeense, heel slank met prachtig kontje en sletterig gezichtje. Nieuw in La Luna, maar niet nieuw in 't vak, want ze komt van FKK Dietzenbach. Heeft daar waarschijnlijk de slechte gewoontes meegenomen van snel af te willen werken. Een sessie zonder enig gevoel.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Volgens mij heette ze Rebecca in Dietzenbach, stond daar ook niet als goed bekend (heb haar meermaals gezien daar, maar nooit geboekt). Ik geloof best dat Kathy nog steeds goed is, maar ik ken haar al sinds de Angelique tijd. Toen vaak en lang mee gekamerd. Op het moment gaat mijn voorkeur uit naar Tanja, zeldzaam goed (maar dat is Kathy natuurlijk ook).

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Dezelde middag ook gekamerd met Sonia.
Aardige meid maar niet heel bijzonder.
Kwam niet verder dan een oppervlakkig kusje,.
Wel een lekker kutje en doggy genoten.

Bijzonder: toen ik haar stevig bij de heupen vasthield leidde ze mijn handen naar haar borsten en vond het blijkbaar lekker toen ik deze stevig beetpakte.

Ook deze tweede keer lekker gekomen.

Eigenlijk kwam ik voor Tania maar we was blijkbaar voor meerdere uren besproken. :(

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Vanmorgen naartoe gereden en een lekker uurtje
met Eliza doorgebracht. Voor de liefhebber schijnt maandag Tania weer aanwezig te zijn

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
In de laatste paar berichten worden Helena en Eliza genoemd. Allebei worden ze niet op de site genoemd. Permanent aanwezig?
Helena wordt beschreven, klinkt goed. Iets meer info over Eliza zou prettig zijn.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Leuk dat er wat vers bloed binnen komt bij LaLuna

Ook oude bekende Isabella die terug is. Van 2015 geleden na bijna 4 jaar weer terug. Maar haar service is niet zo best

Hoop stiekem dat Miruna nog eens haar opwachting maakt, is einde 2015 plots gestopt. Dat was nog eens een toppertje

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Eliza zou vandaag weer terug gaan naar thuisland, voorgoed.
De dameslijst zou, zo werd een week of twee geleden gezegd, voortaan goed bijgehouden worden maar uitgerekend op de dag dat ,volgens verhalen op diverse fora, Kathi en Tanya van Urlaub terug zouden keren zie ik dat ze met (kurz-)urlaub vermeld zijn. Maar de eerlijkheid gebied mij U te vertellen dat ik gisteren niet gekeken heb op hun site.

Terug
Naar boven