Heb de party van 14 februari bezocht. € 120 euro afgerekend, gedoucht en na een kopje koffie naar de kamer met Kathi. Toen neuken aan de orde kwam en ik aangaf z.c. te willen deed ze even moeilijk, maar ze stemde wel toe. Vanwege het taalprobleem begreep ik haar niet, heb de theke gevraagd of er een probleem was. Ze legde uit dat als je z.c. wilt met de dames de prijs € 150 is. Ik kon aan het eind van mijn bezoek wel even wat geld halen bij de bank die daar vlakbij naast de parkeergarage zit. Vervolgens zoals gebruikelijk heerlijke seks gehad met Flori. Sonia waar ik eerder niet zo'n goed gevoel bij had en ook een slechte recensie over had gelezen za naar mij te lonken en die bleek erg mee te vallen. Lekker pijpen en neuken en het beek dat ze goed masseren kan. Lekker, na de autorit van 2,5 uur. Bianca is aardig maar ik heb weinig met volle dames. Dat speelt ook bij Antonia, daar wel gezellig mee gekamerd. Tania is mooi en superslank, maar de seks was minder.
Al met al was het bezoek de moeite waard. Een week later bleek dat ik een cadeautje had gekregen van een van de dames. Puskleurige afscheiding
uit de penis. Geen pijn deze keer. Ik dacht aan gonorrhoeae. Naar de huisarts,, urine- en bloedonderzoek. Kreeg vanmiddag de uitslag. Van het bloedonderzoek alles negatief. Urineonderzoek leverde de SOA Trichomonas op. Kreeg 4 tabletten die tegelijk ingenomen moeten worden.
Heb een e-mail gestuurd naar Club Laluna.
Al met al was het bezoek de moeite waard. Een week later bleek dat ik een cadeautje had gekregen van een van de dames. Puskleurige afscheiding
uit de penis. Geen pijn deze keer. Ik dacht aan gonorrhoeae. Naar de huisarts,, urine- en bloedonderzoek. Kreeg vanmiddag de uitslag. Van het bloedonderzoek alles negatief. Urineonderzoek leverde de SOA Trichomonas op. Kreeg 4 tabletten die tegelijk ingenomen moeten worden.
Heb een e-mail gestuurd naar Club Laluna.