Club LaLuna - (FKK) Moers

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Ook hier mag de legende niet onbesproken blijven.

https://www.clublaluna.de/
Bare club in Moers. 20 euro entree, 60 euro voor een half uur alles zonder.

Kathi is één van de beste GFE. Ziet er ook ontzettend mooi uit; mooier dan de foto's. :D
Met de huidige bezetting van dames, waaronder Kathi en Flori (andere forums vermelden dat Miruna ook geweldig is), is de club zeker het bezoeken waard als je in Duitsland bent.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Zaterdag een bezoek gebracht aan Club LaLuna.
Eveline is hier bijna altijd bezet heb ik gelezen op diverse forums.
Omdat ik persé Eveline wou mocht ik op haar bankje wachten tot ze weer vrij was, heb er ongeveer een kwartier gewacht.
Eveline ziet er net zo mooi uit als op haar foto's, mooi figuur, lekker slank, mooie borsten en een mooie en heerlijke kutje.
Eerst wat zoenen en knuffelen op de bank en daarna naar 1 van de 4 kamers.
Eerst werd ik gepijpt en daarna heb ik haar gebeft, daarna overgegaan naar echte acties.
De sex was lekker en ik heb haar in missionaris standje heerlijk volgespoten.

Schadebedrag: €110 (€20 entree, €90 voor een uur alles zonder).
Herhalingsgevaar: 100%.

http://www.club-laluna.com/sedcard-eveline-18845.htmlhttp://www.hookers.nl/showthread.php?t=287930http://freiercafe.org/showthread.php?t=33505

Bijlagen

• bilder_180154_b3.jpg
    bilder_180154_b3.jpg
    73,9 KB · Weergaven: 7.223

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vandaag was het mijn beurt om eens te passeren bij Club LaLuna in Moers. Was eerst in Krefeld geweest, maar omdat de dame ik wou bezoeken nog een uur bezet was dan maar naar Moers gereden. Een bezoekje aan Luluna stond al langer op mijn verlanglijst, maar omdat ik nog nooit in zo'n club geweest was koos ik de vorige keren voor bezoekjes op prive adressen in Krefeld.

Ik reed met de auto tot aan Laluna er was nog één plaats vrij op de beperkte parking dus super druk zou het wel niet zijn dacht ik. Binnen gegaan en waarna ik een korte rondleiding kreeg. Na voorafgaand onderzoek op internet had ik een voorkeur voor Miruna en Kathi. Ik zag bij het binnen gaan Miruna meteen alleen zitten in haar zeteltje. Dan maar vlug omgekleed ik zag toch enkele andere wandelaars dus het was van op te schieten.

Gelukkig was Miruna nog vrij toen ik omgekleed was. Ze heeft nu terug blond haar, persoonlijk denk ik dat ze knapper is met donkerder haar zoals haar foto's op de webiste van Laluna. Ben naast haar gaan zitten en niet lang daarna begonnen we uitgebreid te kussen. Miruna spreekt/verstaat een heel klein beetje Engels, niet genoeg voor een gesprek echter eerder woordjes die ze misschien wel vaker zal horen. Maar daar zijn we natuurlijk niet voor gekomen. Na wat voorspel op de bank dan naar de kamer gegaan voor een uurtje seks. Eerst weer wat voorspel, pijpen ook lekker (maar wat kort) en daar neuken in verschillende standjes. 2 keer klaar gekomen. Miruna is eerder slank, toch zeker niet te slank met een kleine maar fijne boezem. Ze heeft een strak kontje en ik denk dat ze echt nog een tiener is (je bent nooit zeker van de leeftijd aangegeven op de website). Miruna doet echt wel haar best en kijkt je ook steeds aan met af een toe een lachje als je diep in haar ogen kijkt.

Daar ik gefocust was op Miruna toen ik haar zag zitten heb ik de andere meisjes niet zo bekeken. Ik zag er wel enkele passeren die er toch wel een heel stuk minder uitzagen. Er waren zeker 10 meisjes aanwezig, maar aangezien ik ze niet goed bekeken heb kan ik niet zeggen of het allemaal de meisjes waren die aanwezig zouden zijn volgens de website. Maar ik veronderstel van wel.

Na mijn kamergang met Miruna gedoucht, mij gaan omkleden en gaan afrekenen. Kosten 20 euro inkom + 90 euro voor een uurtje seks (alles ohne) op de kamer. Herhalingsgeval zeer zeker, al wil ik Kathi en Eveline zeker ook wel eens proberen.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Vandaag in LaLuna geweest, er waren tot mijn grote vreugde 12 dames aanwezig.

Eerst gekamerd met Miruna:

bilder_183641_b3.jpg

Daarna met Flori:

bilder_180143_b3.jpg

En als afsluiter de grotere zus van Miruna (die trouwens een lustrum ouder is dan op de site staat aangegeven ;) )

bilder_111357_b3.jpg

Al met al 20+60+60+60 eur betaald voor dik anderhalf uur kamerplezier!

A

Anonymous

Guest
Ben door dit alles te lezen zwaar aant twijfelen om zelf ook es te gaan. Dat ik geen Duits kan zal me wat moeite kosten. Iemand zin om mee te gaan mss?? Zelf ben ik van Antwerpen.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Belastingstelsel voor DVPs is ook anders.
Alle dames betalen maar 25 euro belasting per dag, ongeacht of ze nu 100 of 1000 euro omzetten.
De dames in Duitsland moeten het vooral van het volume hebben.
Dus 5 kamertjes per dag x 60 euro = 300 euro.
Min 25 belasting en inkom houden ze nog altijd meer dan 200 per dag over.
Dat is bijna een maandsalaris in sommige Oostblok landen.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
NEEderland en belastingafdracht lijken me doorslaggevende argumenten. Ik vraag me wel af wat het NEE is? NZC in een club?

We zitten hier opgescheept met sjagerijne oostblokdames die liever niks doen en de hoofdprijs vragen. Zou er een spreidingsbeleid zijn? De leuke naar Duitsland en de minder leuke naar Nederland :)

En ik heb mijn vragen bij de enigszins sadistische trekjes van Katholiek die ons steeds weer pest met al het het lekkers uit Duitsland :D

A

Anonymous

Guest
Dames bare in clubs laten werken is verboden omdat de werkgever dan zgn een onveilige werkomgeving creeert.
Betutteling ten top. Vraag me af hoe ze dat bij Defensie dan doen.

A

Anonymous

Guest
Laatste bericht is niet verschenen. Ik ga dus donderdag overdag. Wie wil kan meerijden.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
PeeweeHerman zei:
Dames bare in clubs laten werken is verboden omdat de werkgever dan zgn een onveilige werkomgeving creeert.
Ik neem aan dat je de arbo wet bedoeld. Maar dat is een kaderwet waarin geen specifieke eisen gesteld worden, alleen de opdracht aan werkgevers goed voor hun werknemers te zorgen. En de specifieke regels hiervoor moeten die werkgevers samen met de werknemers in hun branche regelen.

Maar wie heeft dan bepaald dat met bare aanbieden de werkgever de veiligheid van de werknemer in gevaar brengt? Dat zou toch een zaak moeten zijn tussen werkgever en werknemer volgens de arbowet, ofwel de bordeel eigenaar en de prostituee?

Ik meen me te herinneren dat in een aantal APV's een verbod staat, maar er is voor zover ik weet geen wettelijke regeling. Maar misschien vergis ik me verschrikkelijk :D

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Ik ben voornemens binnenkort naar Laluna te gaan. Ik ken het eigenlijk alleen als Club Angelique, toen ze nog in Viersen zaten. Toen was anaal ook een standaard menuoptie (niet alle dames boden het overigens aan). Weet iemand of anaal mogelijk is bij Laluna? En zo ja, bij wie?

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Op 23.07.2015 is er volgens de site een
Teeny Gangbang im Laluna - mit Kathie, Flori & Kassandra

zie Loading...

Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt.
Groeten,
Edward

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vandaag nog eens naar Club La Luna te Moers getrokken. Rond 14 uur aangekomen. Bij het binnen gaan zag ik slechts 3 dames zitten in de zeteltjes Amira, Flori en ik denk Jasmin. Hoopte opnieuw Miruna te kunnen kiezen of Evelien, maar van beiden toen geen spoor. Dan maar voor Amira gekozen. Blonde haren, ietwat stevig gebouwd meisje. In tegenstelling tot enkele andere meisjes in La Luna spreekt Amira wel redelijk vlot Engels, dus je kon wel een conversatie hebben met haar. Maar daarvoor waren we natuurlijk niet gekomen. Na een kennismaking en wat tongzoenen met Amira naar de kamer getrokken. Een halfuurtje met haar doorgebracht wat voorspel en haar in verschillende posities geneukt. Het meisje deed zeker haar best, service zeker beter dan dan op de vele adressen in Belgie waar ik al geweest ben. Maar ik was toch eerder gekomen voor andere dames daarom maar een half uur met haar doorgebracht. Na het wassen enzo nog eens gaan kijken maar nog altijd geen Miruna of Evelien te zien. Wel nog twee andere dames gezien waarvan ik niet zeker was wie het waren (ik gok Isabella en Kassandra). Aangezien de kamers niet volledig bezet waren toch mijn twijfels of Miruna en Evelien aanwezig waren (kan ook zijn dat ze later komen uiteraard, volgens de website waren ze aanwezig vandaag). Ga zeker nog eens terug in de komende weken, misschien dan toch eens op voorhand bellen of Miruna, Evelien of Kathi (momenteel in verlof) aanwezig zijn.

Terug
Naar boven