Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt tof. Hoe zijn jullie te herkennen?Wij stel willen 6 april gaan. mijn vrouwtje mag door een paar nette mannen achter elkaar volgespoten worden.
Je hebt wel hetzelfde gepost in het topic Club Goesting .... Wel raar tochWij stel willen 6 april gaan. mijn vrouwtje mag door een paar nette mannen achter elkaar volgespoten worden.
Oeps inderdaad.... 1000x mijn excusesGoed lezen peter pannenkoek! Daar staat dat we naar Amai gaan.
blijkbaar wel moeilijk begrijpend lezen![]()
to- dat je zo reageert! Wij proberen wat geils te organiserenOeps inderdaad.... 1000x mijn excuses![]()
De nieuwe bedden hebben wij daar nog niet gezien, waar bevinden deze zich? Onze ervaring in Amai is dat er veel word gevingerd en de mannen gelijk een condoom pakken wanneer ze willen neuken. Weinig bare ervaring tot nu toe in Amai.Amai is prima plek om je vrouw een lekkere creampie gangbang te geven op één van de twee bedden in de nieuwe ruimte.
Wel, misschien dat ik ook wel kom. Zou dan voor mij de eerste maal zijn dat ik in Amai kom.to- dat je zo reageert! Wij proberen wat geils te organiseren![]()
Nou.. Dat is niet mijn ervaring!! Juist andersom.. In gastenboek Amai lees je in meeste gevallen 'mèt condoom'.. en maar af en toe dat een dame open staat voor bare.De nieuwe bedden hebben wij daar nog niet gezien, waar bevinden deze zich? Onze ervaring in Amai is dat er veel word gevingerd en de mannen gelijk een condoom pakken wanneer ze willen neuken. Weinig bare ervaring tot nu toe in Amai.
Welk uur vertrekken we?iemand die morgen naar amai gaat vanuit Limburg?