Club Amai - Meer

Mari1256

Toogplakker
3 apr 2015
69
45
Ik was als een kind in een speelgoedwinkel eergisteren in Amai, ben bijna de tel kwijtgeraakt van de dames die ik bare kon benaderen... Begreep eigenlijk niet waarom er toch overal lege condoomverpakkingen rondslingerden.

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Goed lezen peter pannenkoek! Daar staat dat we naar Amai gaan.
blijkbaar wel moeilijk begrijpend lezen😂😂😂😂

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Amai is prima plek om je vrouw een lekkere creampie gangbang te geven op één van de twee bedden in de nieuwe ruimte.
De nieuwe bedden hebben wij daar nog niet gezien, waar bevinden deze zich? Onze ervaring in Amai is dat er veel word gevingerd en de mannen gelijk een condoom pakken wanneer ze willen neuken. Weinig bare ervaring tot nu toe in Amai.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
De nieuwe bedden hebben wij daar nog niet gezien, waar bevinden deze zich? Onze ervaring in Amai is dat er veel word gevingerd en de mannen gelijk een condoom pakken wanneer ze willen neuken. Weinig bare ervaring tot nu toe in Amai.
Nou.. Dat is niet mijn ervaring!! Juist andersom.. In gastenboek Amai lees je in meeste gevallen 'mèt condoom'.. en maar af en toe dat een dame open staat voor bare.
Ter plekke kan het toch echt heel regelmatig hoor! Uiteraard na vragen/toestemming dame en partner.
Ook wel meegemaakt (oké maar één keertje… maar toch!) dat partner het niet wilde maar de dame op het moment supreme in m'n oor fluisterde dat ze het condoom eraf wilde.. uiteraard aan de wens van de dame voldaan!! Heerlijk vol gespoten … ;-)

Ikbenik

Snuffelaar
14 apr 2023
1
0
Sowieso kan je bare bij shemale Anouk.
Deze werkt ook in SKW al x aantal keer tegen gekomen in de club.
Laat zich massaal pakken.

sharqch

Snuffelaar
15 sep 2021
8
4
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Waar kunnen we haar vinden :eek:?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven