Club Amai - Meer

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Het blijft een kleine minderheid die zonder wil in Amai en zeker in andere clubs. En de "Dark room" is inderdaad nogal gegeerd hoewel de spiegelkamer en soms ook andere ruimtes wel een benut worden voor ongeremd genot. Deze (maandag)namiddag was het algemeen vrij kalm vond ik en denk maar één vrouw zonder zien doen, heb me goed geamuseerd maar was deze keer mét...

Tom82

Snuffelaar
16 mei 2023
9
15
Ik ben hier nieuw maar ik kom al jaren in clubs en kom ook vaak in de Amai. ik merk eigenlijk overal hetzelfde op. In het begin van zo'n namiddag of thema-avond gaat alles zeer snel. Er zijn heel veel heren die voor een bepaald uur moeten thuis zijn of weer aan het werk moeten gaan. Dan heb je zo'n tussenperiode van enkele uren waar alles wat afzwakt. Het is op dat tijdstip dat veel mannen weggaan en er komen geen nieuwe meer bij. Nochtans is het laatste uur in de club meestal het geilste. De dames die nog niet voldaan zijn of nog iets speciaals willen doen bieden zich dan graag nog eens aan. Dan schrik ik er soms zelf van dat sommige dames eerst alles met condoom deden dan op het laatst de een na de ander zonder condoom toelaten.
Ik blijf steeds tot het laatste moment, de sfeer is dan eigenlijk heel open. Heel vaak heb ik dan nog een toffe babbel bij het weggaan en scoor ik zo ook eens een privé afspraakje. Kan dit verklaren waarom verschillende mannen het niet zien dat er zonder condoom wordt geneukt? Ze gaan mss te snel weer weg.

HedonistGR

Snuffelaar
30 jan 2023
16
9
Anyone going to the Hotwife party today at Amai? I will probably be there, see how it is like and maybe I get a bit of bare action with a housewife

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
afgelopen donderdag een blonde (bobline) dame gezet met zwarte bril volgespoten in de darkroom haar man stond ernaast kut zat vol zaad ze stond voor overgebogen met der armen op het bankje schat 20+ ladingen in anderhalf uur komen er vaker en zijn altijd in de darkroom actief ff langs haar kut gegaan met me hand echt een hand vol zaad te pakken

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
Ik ben hier nieuw maar ik kom al jaren in clubs en kom ook vaak in de Amai. ik merk eigenlijk overal hetzelfde op. In het begin van zo'n namiddag of thema-avond gaat alles zeer snel. Er zijn heel veel heren die voor een bepaald uur moeten thuis zijn of weer aan het werk moeten gaan. Dan heb je zo'n tussenperiode van enkele uren waar alles wat afzwakt. Het is op dat tijdstip dat veel mannen weggaan en er komen geen nieuwe meer bij. Nochtans is het laatste uur in de club meestal het geilste. De dames die nog niet voldaan zijn of nog iets speciaals willen doen bieden zich dan graag nog eens aan. Dan schrik ik er soms zelf van dat sommige dames eerst alles met condoom deden dan op het laatst de een na de ander zonder condoom toelaten.
Ik blijf steeds tot het laatste moment, de sfeer is dan eigenlijk heel open. Heel vaak heb ik dan nog een toffe babbel bij het weggaan en scoor ik zo ook eens een privé afspraakje. Kan dit verklaren waarom verschillende mannen het niet zien dat er zonder condoom wordt geneukt? Ze gaan mss te snel weer weg.
Klopt is mij ervaring op de maandag ook !

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Gisterenavond (een zaterdag) nog eens langs geweest. Eerst met een aantrekkelijke dame mét gedaan, dacht dat het niets ging worden zonder maar uiteindelijk een dame in de jacuzzi ontmoet die wel zonder wou.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Gisteren naar de Hete Huisvrouwen Middag.
Het was in beginsel niet zo druk als meestal op maandag, maar dat mocht de pret niet drukken.
Later in de middag zag ik nog meerdere dames/koppels verschijnen.

Er waren 2 dames aanwezig die het bare deden dat ik wist, dus dat begon al goed. Een van de dames (Emma genaamd en aangekondigd via het gastenboek) heb ik tot 3x toe heerlijk gebruikt ( 2x in de gangbangruimte en 1x in de Darkroom). De andere dame was jammer genoeg niet zo actief die dag en zat veelal te buurten met een man op een van de bankjes en was op een gegeven moment weg. Jammer, ik heb haar al wel vaker volgespoten, vandaag dus niet. Daarnaast nog wel 3 andere vrouwtjes met condoom geneukt (een blonde in de darkroom, ze was een echte Deepthroat fanaat en 2 andere in de gangbang ruimte).

Tegen 17:00 uur stond er er dus al 6 neuksessies op de teller (die met condoom meestal zonder orgasme). Meestal zakt het dan wat in.
Ik besloot om vandaag wat langer te blijven (gezien een eerdere tip hier). Meestal met ik iets voor 19:00 uur weg, maar vandaag lag er na 19:00 uur nog een eenzame dame in de gangbangruimte te smeken om zaad. Ik had deze dame eerder op de dag bezig gezien met condoom. Er waren nog een 3-tal man aanwezig bij haar. Een van hen schoof zijn pik zonder condoom bij haar naar binnen, na even stevig neuken trok hij zich af in haar mondje, lekker geil. Intussen schoof een volgende zijn kale pik in haar en kwam al vrij snel.

Zo iets laat ik natuurlijk niet voorbij gaan en al gauw schoof ook ik mijn pik in haar. Ze wilde stevig genomen worden riep ze en het duurde dus niet lang of mijn laatste lading van de dag werd geloosd in haar kutje. Verdomd geile slet was het, heerlijk van genoten.

Laatst bewerkt door een moderator:

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
hoi ben wel benieuwd hoe emma eruit ziet en hoeveel zaad heeft ze gehad
Vrij grote dame, curvy, lange semi donkerblonde haren, mooie rondingen, volle borsten, schat tussen 30 en 40 jaar oud.
Haar partner was ouder, met een brilletje en grijzend baardje, zeer vriendelijk en ging telkens even voor sloppy seconds (of 3ths, 4ths,...) nadat je haar volspoot.

Ze is 3 keer vrij langdurig beschikbaar geweest voor gebruik, geen idee hoeveel zaad ze heeft ontvangen. En er waren er ook die met rubber erin gingen, dus die laten alleen maar belastende materialen voor het milieu achter en geen zaad in Emma. ;)

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Emma en vriend melden zich dikwijls aan via het gastenboek, de andere koppels niet, Emma heeft een mooi figuur en loopt altijd helemaal naakt rond. Die andere dame is waarschijnlijk degene die vaak met haar partner in de zetel zit maar wel tot actie overgaat in de ruimte ernaast met tralies aan de raampjes. Zij heeft ook een mooi figuur en snoetje. Nummer drie later op de avond ben ik ook wel benieuwd naar.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Nummer 3 had halflang krullend donkerblond/bruin haar en een brilletje. Ze liep grootste gedeelte van de dag in een rode BH en zonder slipje.
Was ook veelal actief in de gangbang ruimte en heeft ook nog een tijd aan de bar dicht bij de ingang naar de eetruimte gezeten en werd daar op een gegeven moment ook actief.
Geen idee hoe ze heette, maar ze was wel lekker.

De andere dame is inderdaad even actief geweest in de ruimte met de tralies. Ik heb haar al vaker ontmoet bij Amai, telkens in de gynaecologe stoel, waar ze dan uitgebreid lang beschikbaar was voor gebruik.

En Emma liep inderdaad de gehele dag naakt.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
95
Hoe groot is de kans op succes daar. Voor 90 euro kan ik ook naar een club in Duitsland gaan. Ben wel eens in sex bioscopen geweest (Gewoon in Roosendaal en Ego in Duitsland) maar de kans voor een alleengaande man van 56 is daar ongeveer nul. Ook in Duitsland zelfde meegemaakt. Misschien als je er als Tom Cruise uit ziet heb je meer kans maar als gewoon persoon ?

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.688
1.099
amai heb je altijd kans. Eroxx enkel bij de huisdames, koppels zijn er niet echt actief.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik vond het anders gisteren nietveel soeps. Ik heb geen bare actie gezien daar....was telleurstellend voor me deze keer. Hoop dat anderen meer geluk hebben gehad

Terug
Naar boven