China Massage MoMo Alsdorf

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Beste collega's
Afgelopen weer eens terug naar een van favorieten stekjes. Had zin in iets nieuws, dus Yang Yang geprobeerd. Moet kAo gelijk geven. Zij doet inderdaad enkel pijpen zonder. Toen ik klaar kwam meteen het bekende "handje" er bij en meteen alles eruit L schudden. Moet wel toegeven dat haar massage een stuk beter is dan Ting en Mina. Yang Yang is wel iets ouder dan die andere 2. Heeft kleine A cupjes is zeer slank en doet enkele body to body. Probeerde haar voorzichtig te vingeren maar laat dat absoluut niet toe. Dus voor meeste fysieke inspanningen is dus niet bij haar weggelegd. Prijs is Max. €100 euro per uur.
Hoop dat dit nuttige informatie is voor onze collega's.

Spitfiremk

Snuffelaar
12 feb 2018
13
5
Zojuist loop ik hier naar buiten.
Vergeef me als mijn bericht niet zo lekker leest. Ik moet wat vaker gaan schrijven.

Ik dacht ik rij er eens naar toe zonder te bellen en laat je verassen.

Ik kreeg een kamer met Mina, een ouder vrouw.

Massage was goed, naar een half uur kon mijn hand op onderzoek uit en ik voelde dat ze nat was.

Na de eerste ronde, nog beetje geknuffeld. Toen begon het pijpen. Ging er volledig in op halve sterkte maar het lukte niet.
Toen heeft ze het nog even met de hand geprobeerd ik dit tevergeefs.

Weet terug naar knuffelen, toen werdt de kleine wakker en heb ik hem er nog eens in kunnen schuiven.

Al met al, 2 keer intern kunnen doneren.
Schade €150.-

Was het wel waard.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
net eens gevraagd op de app welke dames er zijn nog altijd dezelfde 3 volgens mij werkt die laatste dame ergens anders

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Er zijn momenteel drie meisjes: Ting, Yang en Lisa (Mina is dus afwezig).
Ting en Lisa hebben dezelfde service, terwijl Yang nog een beperkte service ( pijpbeurt) heeft.
Lisa is waarschijnlijk iets ouder dan Ting. Ze is slank en heeft siliconenborsten.
Ik vond de service goed: een eerste ronde, een massage en dan een tweede ronde.
TZ, NZC, PZC, Eierlecken,...
60'/150 EUR.
Mogelijke herhaling.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
KAO, zijn de borsten van Lisa mooi gemaakt en groot ('geschatte cub maat) ?
Ben namelijk nu op zoek naar een aria lady voor AO met grote borsten😝

Eric_W

Snuffelaar
22 dec 2024
13
56
Een aantal weken geleden bij Momo China Wellness geweest, ik zat te twijfelen tussen Momo en Huan, maar na het bestuderen van het forum voor Momo gekozen.
Ik had op woensdag via de App gevraagd wie er die Vrijdag aanwezig zou zijn, en ik kreeg keurig 2 foto's met namen, het waren Mina en Yang. aangezien Yang alleen maar Massages doet zonder extra, gekozen voor Mina, het is de vrouw zoals op de foto verder terug, misschien een iets voller gezicht, maar dat kan ook verbeelding zijn.
Ik had een afspraak gemaakt voor 1,5 uur, ik moet van ver komen en dan vind ik 1 uurtje iets te kort, en ik heb tijd nodig om te acclimatiseeren.
Parkeren kan gratis aan de overzijde op straat met een parkeerkaart ,max 2 uur.
Het pand ziet er van buiten iets rommelig uit, maar na aanbellen word je binnen gelaten en ziet het er iets beter uit, Mina nam me mee naar de kamer, deze was schoon en netjes, na het financiële afgehandeld te hebben €210,- voor 90 min. incl. extra, mocht ik me uitkleden en met het gezicht in de opening op de massagetafel gaan liggen, Mina trok haar kleren ook uit en begon met masseren , het masseren van mijn schouders/rug duurde wat mij betreft iet te lang.
Daarna mocht ik omdraaien en ging ze met haar borsten van beneden naar boven en begon met zoenen. Echt diep Tongzoenen doet ze niet, maar als ze dan via je tepels naar beneden zakt gebruikt ze haar tongetje wel degenlijk, het orale gedeelte is erg goed, ze zuigt en likt je ballen terwijl ze je geil aankijkt en haar kont omhoog steekt, echt een pracht gezicht Ik heb haar omgedraaid en haar uitgebreid gelikt en gevingerd, je merkt dat ze dat wel kan waarderen, na uitgelikt te zijn, ben ik omgedraaid en is Mina bovenop me komen zitten, lang hield ik het niet vol.
in het begin was de communicatie in gebrekkig duits en engels, ik had het idee dat ze er niets van begreep, maar ze bleef maar ja knikken, op het einde nog wat geknuffeld en gecommuniceerd via de vertaal app, dat ging beter. denk wel dat 1 uur lang genoeg is achteraf gezien.
Na afloop mocht ik gaan douchen, je moet via de gang naar de badkamer, onderweg kwam mamasan langsgelopen en ze gaf me een pets op de billen en een duimpje omhoog ,zo van goed gedaan jongen. Tijdens het douchen kwam er een andere mooie dame aan de wasbak staan, deze is naast de douche en ze keek me zeer verleidelijk aan, ik dacht dat moet Ting zijn, want van haar had ik geen foto, ik dacht dat is een mooie reden om nog eens terug te gaan en een afspraak met Ting te maken.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Oh ja, op de website van Momo vind je ook een lijst (en links) van bevriende salons, je kunt er vanuit gaan dat ze in all die salons "glaubig" zijn. Glaubig is het codewoord dat op Duitse fora wordt gebruikt voor tenten waar NZC mogelijk is. Glaubig komt van "Katholisch" dus katholiek, aka condooms verboden. :giggle:
Dit is gewoon pure gekkigheid! Laat meneer pastoor het maar niet horen :ROFLMAO:

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Kreeg van mamasan te horen dat er een nieuwe dame (Mimi) was aangekomen. Ik een beetje benieuwd dus meteen een afspraak gemaakt en in de auto gestapt. Daar aangekomen was de nieuwe dame nog van alles aan het klaar zetten. Ze doet enkel intiem met, maar blasen kan zonder. Dus haar die 80 gegeven met PZC. Achteraf had ik beter enkel massage moeten nemen. Pijpen met 2 likjes en dan proberen af te rukken. Dat kon ik zelf ook wel thuis. Massage was niet slecht, maar daar kwam ik niet voor. Haar lichaam was ok. Een beetje een buikje maar was ok. Proberen te komen in haar mond maar toen ik kwam stapte ze meteen van het bed en stond klaar met doekjes. Volgende keer beter 1 van de andere 3 te pakken. Zelfs Yang laat meer toe. Herhalingsgevaar: zeer laag.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Afgelopen weekend eens een appje gestuurd of Mina terug was, ze was op vakantie.
En ja hoor ze was er, en langs geweest voor een zeer spetterend uurtje.

Ze vroeg of ik wou beginnen met sex of de massage, dus ik vroeg haar wat zij wou.
10 seconden later waren we heerlijk diep aan het tongen wat ze echt super lekker kan.
Lekker haar gebeft, en verbaast me altijd hoe extreem nat deze dame word. Haar lekker laten komen door te beffen en wat wat stimulatie of haar clitje.
Vervolgens haar ik verschillende standjes mogen nemen, waarna ik de kinderkamer eens voorzien heb van een lading.
Even goed gekekeken hoe het eruit kwam lopen waarna ze even snel ging opfrissen.

Daarna een geweldige massage gehad, en zeker voor herhaling weer vatbaar.

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Ik was er dit weekend.
- Ik koos voor Mina (150 EUR), die altijd uitstekend is. Met de tijd denk ik dat ze op het niveau van TingTing komt.
- Ting Ting zou op vakantie zijn voor een periode van twee maanden (als ik het goed begrepen heb, want ik gebruik de vertaal-app).
- een nieuwkomer, Gege, heeft volgens de persoon die het whatsapp-account beantwoordt dezelfde service als Ting en Mina (completer dan Yang en Mimi).

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Ik ben de afgelopen week bij Momo geweest, omdat ik toeval in de buurt was. Van te voren geappt om te vragen welke dames aanwezig waren, er waren 3 dames aanwezig en ik koos voor Mina. Zij ziet toch anders uit dan op de foto. Voor uur gekozen, massage was goed, zij kan lekker pijpen. Daarna voel ik haar behaarde poesje en zij was goed nat. We gingen in standje 69 en zij genoot ook ervan. Uiteindelijk kwam ik heerlijk klaar. De volgende keer wil ik proberen bij Gege of Ting Ting, maar Ting Ting is voorlopig afwezig (vakantie). Totaal 100,- kwijt voor uurtje bij Mina.

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Nog iemand hier geweest?
Ja.
Mina was bezig , dus ging ik met Gege omdat Yang er niet meer werkt en Mimi niet de vereiste service heeft.
Gege zou 35 zijn. Ik heb de massage niet geprobeerd, we gingen meteen door naar het erotische gedeelte.
Het was erg goed, maar niet zo goed als Ting en Mina (geen kontlicken)
150 E /60'

Terug
Naar boven