China Massage MoMo Alsdorf

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vaak wisselt de bezetting in dit soort salons nogal eens.
Of is er ineens een dame op doorreis en die zit er dan een paar dagen.
Dus afwachten wie er zijn en vooraf vragen scheelt je een misser.

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Gister langs geweest bij Momo lekker uurtje met Ting-Ting gehad alleen best prijzig vergeleken met Au 😑 maarja mag niet klagen.

piercingray

Snuffelaar
11 jan 2024
14
31
Een goede week geleden naar Alsdorf gereden en van te voren een afspraak met Tingting gemaakt. Aangekomen vriendelijk welkom geheten en na een korte douche plaats genomen op de tafel. Afgesproken complete pretpakket en 150 euro afgerekend. Tingting bouwt het goed op en verraste mij met een bovengemiddeld goede massage die langzaam overging in een B2B. Eerst van achteren waarbij mijn sterretje met haar tong gulzig werd gelikt. Errug lekker en na het sein omdraaien was kleine Ray op volle oorlogssterkte en dat vond Tingting erg leuk en begon lekker te pijpen. Bijna verschoot ik mijn kruid maar deze vrouw is te mooi en lief om het daarbij te laten. Tingting ging bovenop mij zitten. Wat een strak kutje heeft ze, vooral als ze hem ook nog eens lekker aanspant. Langzaamaan heb ik de rollen omgedraaid en ben haar rustig gaan likken. Tot 2 keer toe kwam ze schokkend en hijgend klaar en ze was echt goed nat. Dat was het sein om via missionaris bij haar binnen te gaan. Na enkele minuten was het zover en kwam ik in haar klaar, waar ze zichtbaar van genoot want ik moest in haar blijven en zo heben we enkele minuten tongzoenend in elkaar gelegen waarbij ze mij met de mooie amandelachtige bruine kijkers aan bleef kijken. Hierna lekker onder de douche en weer verder. Wat een topvrouw, lief met aandacht en wat een geile sensatie.

Ik kom zeker terug voor Tingting

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Kleine 2 weken geleden zin in weer een lekker verzetje… was al wat later in de avond na m'n werk. dus ff langs alsdorf gereden om bella eens uit te proberen. Ze is rond de 1.55. Ze is redelijk slank, leuke vrolijke meid, met een paar mooie borsten en Licht behaarde poesje. Heb in totaal €150 voor AO betaald. Voorspel was lekker, kussen over m'n hele lichaam en toen kroop zalig op me zodat ze mij kon pijpen terwijl ik haar klitje kon proeven. Na een minuut of 8-10 minuten kwam ze schokkend klaar. Daarna trakteerde ze mij met haar strakke poes. Ze kan goed meedoen. Ze houd van om af en toe diep gestoten te worden. Toen ik klaar kwam in haar kneep ze paar keer haar poesje strak samen en dat voelde echt heerlijk. Alsof je letterlijk uitgemolken word. Echt goed hoe ze dat deed. Na de climax nog een goede rugmassage gehad. Nog 10 minuten voor dat het tijd was, wou ze nog een vluggertje voor dat ik ging omkleden, dus wie ben ik om haar dat te ontnemen. Ze was erg geil omdat ze hele dag al geen klanten had.
Dus bella zie je zeker snel terug.

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Ik ben gisterenavond daar geweest, een app gestuurd van te voren. Snelle reactie met 3 foto's, 3 bloedmooie dames! Eenmaal aaangekomen maakt Bella de deur open en ben met haar op de kamer geweest. Lekkere massage en daarna heeft zij mij lekker gepijpt. Zij kan lekker diep pijpen en lik ook mijn ballen. Heerlijk. Na een tijdje spoot ik in haar mond, dat vond zij geen probleem. Mooie dames daar, beter dan in Relax Massag Monchengladbach.

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Gister bij Bella geweest schrok een beetje van haar verschijning had ik maar gewoon voor TingTing gekozen 😑 Massage was ok en de spielerij was niet verkeerd, nmc gekozen 130€ neuken met haar vond ik niet zo bijzonders ... ze wilde dat ik snel snel klaar kwam ja dan weet je hoelaat het is.

Heb ze alle 3 gehad tingting Gina & Bella, Ting ting komt op 1 Gina op 2e plek Bella zeker op 3... 😁 smaken verschil.

limboburger

Snuffelaar
26 aug 2019
5
5
Gisteren bij Momo binnengegaan voor een massage van Bella. Van tevoren via WA contact gehad en tijd afgesproken.
Bij binnenkomst direct kamer in en even moeten wachten voordat Bella kwam. Wow ze kwam binnen en ik moet zeggen ze ziet er erg goed uit. Even beetje kusjes uitdelen en daarna mocht ik me douchen. Daarna terug op de kamer. Afgesproken massage van een uur wat 50 euries kost. Nog voordat ik op de tafel lag al afgesproken een btb te doen met bj. Dat kost dan het dubbele. Dus, gaan liggen en eerst massage van de achterkant. Ze masseert lekker stevig, iets dat ik erg fijn vind. Na een tijdje ging ze uit de kleren en begon btb te doen. Voelde haar tietjes lekker over de achterkant gaan. Heb me maar omgedraaid en ze begon de voorkant ook aandacht te geven. Ze pijpt heerlijk en keek me paar keer ontzettend geil aan. Overgegaan in 69 en zo al mijn sap in haar mond gespoten. Ze slikt niet maar is voor mij niet belangrijk. Weet zeker dat hier nog meer mogelijk is maar had ik geen zin in. Daarna lekker wederom douchen en fris en fruitig weer de deur uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

SanRuzs

Snuffelaar
3 jul 2020
9
3
Gister bij Bella geweest schrok een beetje van haar verschijning had ik maar gewoon voor TingTing gekozen 😑 Massage was ok en de spielerij was niet verkeerd, nmc gekozen 130€ neuken met haar vond ik niet zo bijzonders ... ze wilde dat ik snel snel klaar kwam ja dan weet je hoelaat het is.

Heb ze alle 3 gehad tingting Gina & Bella, Ting ting komt op 1 Gina op 2e plek Bella zeker op 3... 😁 smaken verschil.
Mag ik vragen wat er mis was met haar uiterlijk? Bedankt

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Het is niks mee met haar uiterlijk, Bella is een mooie dames, iedereen heeft de eigen smaak!

Laatst bewerkt door een moderator:

Dildo Swaggins

Toogplakker
13 aug 2024
79
41
Kleine 2 weken geleden zin in weer een lekker verzetje… was al wat later in de avond na m'n werk. dus ff langs alsdorf gereden om bella eens uit te proberen. Ze is rond de 1.55. Ze is redelijk slank, leuke vrolijke meid, met een paar mooie borsten en Licht behaarde poesje. Heb in totaal €150 voor AO betaald. Voorspel was lekker, kussen over m'n hele lichaam en toen kroop zalig op me zodat ze mij kon pijpen terwijl ik haar klitje kon proeven. Na een minuut of 8-10 minuten kwam ze schokkend klaar. Daarna trakteerde ze mij met haar strakke poes. Ze kan goed meedoen. Ze houd van om af en toe diep gestoten te worden. Toen ik klaar kwam in haar kneep ze paar keer haar poesje strak samen en dat voelde echt heerlijk. Alsof je letterlijk uitgemolken word. Echt goed hoe ze dat deed. Na de climax nog een goede rugmassage gehad. Nog 10 minuten voor dat het tijd was, wou ze nog een vluggertje voor dat ik ging omkleden, dus wie ben ik om haar dat te ontnemen. Ze was erg geil omdat ze hele dag al geen klanten had.
Dus bella zie je zeker snel terug.
wat betekent AO eigenlijk?

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Ting Ting is terug van vakantie! Net langs geweest heb haar goed gepakt en vol gespoten 😎🤙 ze geniet ervan ze was goed nat zeg.

Terug
Naar boven