China Massage MoMo Alsdorf

slutseeker

Snuffelaar
5 jul 2023
3
1
Ik ben deze week bij Mimi geweest. Ze heeft een mooi figuur en behoorlijk grote borsten (ongeveer cupmaat B-C). Ik heb haar €100 betaald voor 30 minuten. Ze vroeg of dat oké was, en ik zei "ja". Ik heb het programma, onze hobby, aangeschaft, inclusief een pijpbeurt en een aansluitende massage. Dus ik begrijp Snuffelaars opmerking niet. Ik ga zeker nog een keer bij haar langs.

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Ik heb het programma, onze hobby, aangeschaft, inclusief een pijpbeurt en een aansluitende massage. Dus ik begrijp Snuffelaars opmerking niet. Ik ga zeker nog een keer bij haar langs.

Ik heb het programma, onze hobby, aangeschaft, inclusief een pijpbeurt en een aansluitende massage. Dus ik begrijp Snuffelaars opmerking niet. Ik ga zeker nog een keer bij haar langs.
MIMI : https://www.nzcforum.com/threads/china-massage-momo-alsdorf.15593/page-4#post-262569
"Kreeg van mamasan te horen dat er een nieuwe dame (Mimi) was aangekomen. Ik een beetje benieuwd dus meteen een afspraak gemaakt en in de auto gestapt. Daar aangekomen was de nieuwe dame nog van alles aan het klaar zetten. Ze doet enkel intiem met, maar blasen kan zonder."

Ik verwijs naar dit bericht van 10/07. Dus haar service is sindsdien veranderd. Bedankt voor de informatie.

30 aug 2025
215
233
Uiteindelijk doen al die dames in Chinese salons in Duitsland bare.
Soms in het begin niet maar als ze dan geen klandizie krijgen gaan ze toch overstag.

30 aug 2025
215
233
Nou, ik kom er genoeg en sommige dames doen het dan inderdaad niet en opeens
blijkt het wel mogelijk.
Op de vraag waarom: ik anders geen klanten.
Dus vandaar mijn reactie, kan best dat er zijn die het niet doen maar ik merk dat de
meeste dames het wel doen, zij het soms na een tijdje.

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
Donderdag Ting Ting wezen bezoeken. Vooraf een bericht gestuurd met een tijdstip en gevraagd voor een uur. Kreeg als reactie dat het goed was en een uur zou 50 euro kosten. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door Ting. Meteen zoenen en voelen op de kamer. 50 euro afgerekend en meteen de vraag gekregen of ik zin had in wat extra's. In totaal 150 euro betaald voor een uur met alles er op en er aan. Ting pijpt heerlijk en ze heeft zeker wel 5 minuten aan mijn kontje lopen likken. Haar dan omgedraaid in 69 en elkaar oraal verwent. Na een half uurtje is Ting bovenop mij komen zitten en gleed mijn kleine vriend zo haar natte poes in. Aangezien dit mijn favoriete standje is zo ruim een kwartier geneukt waarna ik mijn flinke lading zaad in haar poes heb achtergelaten. Daarna nog een korte massage gehad en na douchen meer dan tevreden naar huis. Voor mij zeker herhalingsgevaar.

Ik vraag me wel af wat 2 uurtjes zouden kosten? Is dat 100 euro massage en daarop de standaard 100 euro voor nzc of rekenen ze die 2 keer? Wellicht iemand die dat weet!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Donderdag Ting Ting wezen bezoeken. Vooraf een bericht gestuurd met een tijdstip en gevraagd voor een uur. Kreeg als reactie dat het goed was en een uur zou 50 euro kosten. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door Ting. Meteen zoenen en voelen op de kamer. 50 euro afgerekend en meteen de vraag gekregen of ik zin had in wat extra's. In totaal 150 euro betaald voor een uur met alles er op en er aan. Ting pijpt heerlijk en ze heeft zeker wel 5 minuten aan mijn kontje lopen likken. Haar dan omgedraaid in 69 en elkaar oraal verwent. Na een half uurtje is Ting bovenop mij komen zitten en gleed mijn kleine vriend zo haar natte poes in. Aangezien dit mijn favoriete standje is zo ruim een kwartier geneukt waarna ik mijn flinke lading zaad in haar poes heb achtergelaten. Daarna nog een korte massage gehad en na douchen meer dan tevreden naar huis. Voor mij zeker herhalingsgevaar.

Ik vraag me wel af wat 2 uurtjes zouden kosten? Is dat 100 euro massage en daarop de standaard 100 euro voor nzc of rekenen ze die 2 keer? Wellicht iemand die dat weet!
€200 betaal je dan. Kan je ceker 3 keer spuiten😜

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
€200 betaal je dan. Kan je ceker 3 keer spuiten😜
Haha dan ga ik dat eens een keer uitproberen. Afspraak voor 2 uur is nieuw voor mij, benieuwd hoe vaak ik de snoeppot kan vullen. Nu nog een masseuse vinden die ook anaal zc doet en ik heb mijn lijstje aardig afgevinkt.

anyone

Snuffelaar
1 dec 2025
7
7
Vandaag voor de 10e keer dit jaar bij Momo geweest, had netjes een afspraak om 11uur bij Mina, die mij van die tien keer 8 keer van opgelopen spanningen heeft verlost. Bij aankomst bleek voorgaande klant een uurtje bijgeboekt te hebben en Mina zat tot zeker 2 uur vol. Ik kreeg Mimi mee naar de kamer, betaalde de 130euro voor een uur allin. ( snap de 150euro van mijn collega wandelaars niet). Helaas Mimi is een lieve meid met inderdaad leuke borsten, maar mist het juiste gevoel van Mina tussen ongeremde geilheid en lief zijn. Ook de keer bij Tingting bleek er geen klik te zijn, dus een volgende keer toch echt weer terug naar Mina, maar dat zal dit jaar niet meer zijn, mijn zakgeld voor deze maand is op.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Een afspraak gemaakt met Mina om 11 uur en tot zeker 2 uur vol? Wat heeft een afspraak dan voor nut als men het niet nakomt🤔

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
2x 50 euro voor in totaal 2 uur + 100 euro nzc. Of ik reken heel slecht of ze proberen er zoveel mogelijk aan te verdienen.
het is 50 euro voor uur allen massage wil je sex erbij is het 130 euro voor een uur wil je zc komt hier 20 euro er op ik denk dat als je uurtje sex zc 150 euro en uurtje massage en uurtje massage voor 50 afspreekt je er wel met hun uitkomt als je echt 2 uur alleen maar sex wilt hebben zal het wel wat meer zijn

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
het is 50 euro voor uur allen massage wil je sex erbij is het 130 euro voor een uur wil je zc komt hier 20 euro er op ik denk dat als je uurtje sex zc 150 euro en uurtje massage en uurtje massage voor 50 afspreekt je er wel met hun uitkomt als je echt 2 uur alleen maar sex wilt hebben zal het wel wat meer zijn
Ja die kan ik helemaal volgen. Drukke agenda aankomende weken maar als ik 2 uur ben geweest, zal ik hier zeker melden hoe of wat.

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Vandaag langs geweest. Ik had om Mina of Ting Ting gevraagd, omdat de twee andere collega's qua schoonheid twee niveaus lager zijn.
Geweldig uurtje met Mina, zoals gewoonlijk. Schoonheid/service/vriendelijkheid.
150/per uur

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
Vandaag langs geweest. Ik had om Mina of Ting Ting gevraagd, omdat de twee andere collega's qua schoonheid twee niveaus lager zijn.
Geweldig uurtje met Mina, zoals gewoonlijk. Schoonheid/service/vriendelijkheid.
150/per uur
Deze dame staat ook nog op mijn lijstje. Heb hier gelezen dat zij ook bedreven is in het rimmen.

Terug
Naar boven