China Massage MoMo Alsdorf

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Website doet het blijkbaar niet meer... "Error 404"..... (mogelijk ligt het aan mijn iets oudere pc)

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Er zijn momenteel drie masseuses: Ting, Mina en Fifi.
Ik heb Ting en Mina ontmoet, allebei erg mooi en met een zeer goede service en inzet.
Ik heb een voorkeur voor Ting.
Fifi i
s een nieuwkomer in de salon.
Ze deed de deur voor me open en leek ouder dan de andere twee.
Een goed adres, ook al is het niet het goedkoopste (reken op 150/uur voor de volledige service).

Bartjuh1688

Snuffelaar
27 jan 2025
7
2
Er zijn momenteel drie masseuses: Ting, Mina en Fifi.
Ik heb Ting en Mina ontmoet, allebei erg mooi en met een zeer goede service en inzet.
Ik heb een voorkeur voor Ting.
Fifi i
s een nieuwkomer in de salon.
Ze deed de deur voor me open en leek ouder dan de andere twee.
Een goed adres, ook al is het niet het goedkoopste (reken op 150/uur voor de volledige service).
Kan je via whatsapp afspraak maken? Heb geappt in Engels en Duits maar geen reactie

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nee je kunt wel bellen ze praten een beetje Engels of duits

Ook telefonisch niet naar service vragen dat doe je op de kamer

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Kan je via whatsapp afspraak maken? Heb geappt in Engels en Duits maar geen reactie

Ik heb mijn afspraken altijd via Whatsapp gemaakt.
Ik vraag wie er is (in het Duits) "Wer ist anwesend".
Ik krijg snel antwoord en stel een uur en een masseuse voor: "Mina 13U00?
Het antwoord was "OK bis bald".
Ik heb nooit gebeld.
Wat de service betreft: ik vraag niets, ik geef ze 150 en ze weten wat ze moeten doen.

+49 178 6105142

Laatst bewerkt:

Joepmeloen1984

Toogplakker
25 okt 2024
40
31
Weer bij Ting Ting geweest. Nadat ze de 200 euro had weggebracht gelijk begonnen met tongen. Ik was meteen geil en heb haar dan ook gelijk op de tafel gegooid en zonder condoom genomen. Hield het maar 10 min vol. Spoot alles in haar. Daarna lekker laten masseren. Dit kan ze naar mijn mening echt goed. Toen ik moest omdraaien begon ze aan mijn ballen te likken en was ik gelijk weer geil. Maar omdat ze echt de beste handen heeft die ik ooit heb meegemaakt laat ik me altijd een handjob geven. Ze kan dit echt met heel veel gevoel en glijmiddel. Toen ik moest komen vloog het alle kanten op en schrok ze een beetje🙈

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Gisteren was ik toevallig in de omgeving van Alsdorf, dus maar even een afspraakje gemaakt met Mina.
Bij aankomst was Mina niet beschikbaar, terwijl ik gewoon op tijd was zoals afgesproken. Na wat heen en weer bleek ze nog ruim een uur bezet, en kon dus alleen maar kiezen voor Tingting of Fifi. Uiteindelijk omdat ik geen zin had om met een volle zak terug te gaan gekozen voor Tingting.

Ondanks dat het een tegenvaller was een zeer goeie ervaring met Tingting, totale schade €150 voor een uurtje. En haar goed gevuld in Doggy waarbij het schijnbaar een beetje veel was want het droop er goed uit. Achteraf een goeie massage gehad en met een vervuld gevoel naar huis gegaan.

Helaas dat mijn keuze Mina niet was, want achteraf zag ik haar wel en vind haar toch knapper dan Tingting, maar ieder z'n voorkeur.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Weet je zeker dat het alleen jouw sperma was. Kan mij zo voorstellen dat haar kinderkamer al flink wat donaties had ontvangen. :rolleyes:😍
Ja dat kan ik je niet 100% zeker zeggen, enige wat ik kan bevestigen is dat ze daarna ging wassen.

En de foto van Mina kan ik bevestigen dat ze inderdaad een recente foto is.

Bartjuh1688

Snuffelaar
27 jan 2025
7
2
Ja, het is een recente foto.
Toen ik haar ontmoette, droeg ze dezelfde kleren als op de foto.
Ah oké thanks. Ik ben 2 weken terug geweest. Had niet het idee dat degene die met mij naar de kamer gegaan is Mina was. Ze vertelde wel dat ze Mina was maar vond haar niet echt op de foto lijken. Kan iemand wat meer vertellen over haar uiterlijk: lengte soort borsten etc

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Mina is redekijk slank en heeft kleine borsten. Lengte is denk ik rond de 1.60-1.65 maar ik ben geen held qua lengtes.

kAO

Snuffelaar
2 jan 2025
16
13
Ik ben vorige week teruggegaan voor een 'massage' bij Ting. 150EUR/ 60 (alles ohne)
Het huidige team:
- Ting
- Mina
- YangYang. Zij doet alleen aan pijpen. Geen seks. Het tarief zou 100 per uur zijn (volgens haar collega)

Terug
Naar boven