Chatbabe / Chatgirl

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Sabrina 18 jaar Amsterdam soms den Haag zelf nog geen ervaring mee 200 uurtje alles zonder stuur maar een pb voor haar nr alleen voor degene die zelf ook iets bijdragen

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Twee keer een date gehad met een paar amateurs.
Een lekkere donkere van Surinaamse afkomst
En een kleuter juf :lol: beetje swaffelen tegen haar clit en mevrouw werd geil. Beetje bij beetje erin. Ze vroeg nog : als je een condoom wilt pak maar. :lol: . Maar dit is zo lekker zei ik. Ze liet het toe en werd zelf ook geil. Wel op het buikje klaargekomen en bij beiden 100 voor een half uur betaald.
Kijk dat zijn de prijzen. Hier ga ik zeker terug. Ik heb vier nummers op een dag opgeslagen waar ik zonder kan inloggen.

Blunder

Snuffelaar
30 nov 2019
23
1
Twee keer date gehad in vele jaren. Eentje hier gemeld ( onder andere nickname, vanwege privacy inbreuk die gestopt) , waarna de dame snel stopte op chatgirl en telefoonnummer niet meer werkte. Toen baalde ik wel ff, want deze dame had ik vaker wollen bezoeken.
Maarja, dankzij medewandelaars dus niet meer bereikbaar.
Toch af en toe op chatgirl, maar eigenlijk nooit beet met een date..

A

Anonymous

Guest
Het meeste wat ik uit die site gehaald heb was even wat telseks met een vrouw. Ze was benieuwd naar een ervaring die ik tijdens mijn studententijd heb gehad. Was wel erg anticlimactisch want ze hing op een gegeven moment meteen op.
Verder zo'n 1,5 maand geleden een vrouw uit omgeving Utrecht tegengekomen. Mevrouw wilde een kinky ervaring en was bereid om een uur te reizen naar mijn woonplaats. Heb haar een foto van mezelf gestuurd en toen was het ineens stil. Ben geen lelijke jongen maar dit gebeurt wel vaker.

Er valt voor een vent eigenlijk weinig te halen op deze site. Logisch ook want als je daar inlogt, dan wek je al de indruk dat je zo'n buitenbeentje op een zolderkamertje bent die in het echte leven niks kan scoren. Mijn advies: geen energie in steken.

ChausseeDAmour

Snuffelaar
1 jan 2017
9
0
Ik heb enkele weken geleden een date gehad via Chatbabe. Ze zat erop onder de nick 'Milf' en als locatie stond Tienen aangegeven.

Paar uur later was ze me aan het deepthroaten ondanks ze moest choaken. Het was vooral wederzijdse orale seks, maar ben wel bare in haar klaargekomen. Daar had ze geen enkel probleem mee en het leek wel alsof dat haar standaard was.

Weer niet of ik er goed aan heb gedaan, want nadien zei ze wel dat ze echt wel veel verschillende mannen zag

A

Anonymous

Guest
Beste Chausse d'amour,

Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt. Ik zit zo nu en dan wel eens op chatgirl maar heb nog nooit een date kunnen scoren. Het verste dat ik ooit gekomen was, was met een studentje genaamd [nickname]. Ze was ongeveer 24 en op zoek naar "iets kinky's". Ik heb toen voorgesteld dat ze maar eens langs moest komen om het met een wildvreemde te doen et cetera. Daar was ze wel voor in en ze was ook bereid om daarvoor een uur te reizen. Toen ik haar een foto stuurde, was het ineens stil. Ik denk dat je op chatgirl het meeste kans maakt om een profiel aan te maken met echtheidsstempel en een foto van jezelf; al dan niet herkenbaar. In mijn geval kan ik vanwege mijn werk daar niet herkenbaar op staan. Verder denk ik dat je ook wat social proof moet creeren door op een niet al te opschepperige manier te laten zien dat je in trek bent bij dames bijvoorbeeld door een (onherkenbare) foto te plaatsen van jezelf en een vrouw. Wellicht een foto van een bare date die je hebt volgespoten. Als laatst ook nog een leuk profieltekstje erbij.

Als je dat voor elkaar hebt, dan denk ik dat je misschien kans hebt om een date te scoren maar zelfs dan gaat er nog veel energie in zitten omdat je door een heel moeras fakers moet ploegen. Ik ben dus erg benieuwd hoe je die date geregeld hebt.

Ik heb een aantal maanden geleden wel telseks gescoord met een dame genaamd Renate. Omschrijft zich in haar CV als een indochick die geilt op MMV trio's. Heb haar van de week online gezien maar niet aangesproken omdat ze de vorige keer abrupt heeft opgehangen. Heeft iemand ervaring met haar?

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Heel veel fake op die site, dat klopt. Maar met een beetje mensenkennis en de goede vragen stellen kom je er vaak wel achter of ze echt is. Heb er in een paar jaar tijd toch wel een tiental gedate. Soms bare soms niet. Vaak zijn het vrouwen die het ook maar tijdelijk doen. Met 1 heb ik denk ik al 6 jaar contact, eerst steeds op kik of app. Nu al een jaar of drie pas dates. Is gewoon een jonge alleenstaande moeder die soms wat nodig heeft.

A

Anonymous

Guest
Hoi Frits,

Dan ben ik toch ook wel benieuwd naar jouw modus operandi op chatgirl. Heb jij een profiel aangemaakt met echtheidsstempel? Of log je gewoon in en vul je wat in op je CV? Wat voor foto's gebruik je. Als ik een profiel wil maken, dan moet ik ervoor zorgen dat mijn foto's onherkenbaar zijn vanwege mijn sociale cirkel en werk. Moet er niet aan denken dat ik door bekenden herkend word op die site.

Wellicht dat ik naast mijn wandelhobby ook wel eens een profiel aan ga maken op chatgirl om te kijken of ik ook eens een alleenstaande moedertje kan daten. Ik heb alleen geen enkel idee hoe ik dat aan moet pakken, hoe ik mijn eventuele profiel moet invullen, wat ik erin moet zetten en hoe mijn foto's eruit moeten zien.

Als ik dames aanspreek op CG dan krijg ik negen van de tien keer geen reactie maar ik heb ook geen profiel. Wil alleen zo'n profiel maken als de kans aanmerkelijk is dat het me wat op gaat leveren. Ik ga dus eerst uitzoeken hoe het zit met de privacy daar als je een profiel aanmaakt.

Ik heb één keer heel lang geleden eens online een ONS gescoord wat me redelijk beviel en zou het graag nog ens een keer over willen doen. Alleen is het me daarna nooit meer gelukt.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Degrotedekuboom zei:
Als ik dames aanspreek op CG dan krijg ik negen van de tien keer geen reactie

Minstens 9/10 profielen op CB en CG zijn automatisch gegenereerd door de beheerders/chatprogramma zelf en dus kunnen die niet antwoorden.
Wel kunnen de beheerders de berichten lezen die men naar die profielen stuurt zodat men u kan bannen als ge ook maar even durft iets te zeggen wat in hun ogen naar "commercieel" ruikt. Daarmee hopen ze dat ge dan toch overstag gaat om als betalende chatter/VIP in te loggen.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
Ik date er afentoe is wel steeds minder aan het worden daar, en single vrouwen die een man zoeken zijn er zowiezo heel weinig daar zit ook een groot fake gehalte tussen. Ik ben zelf donker dat maakt het soms wel eens makkelijker zijn er toch regelmatig die specifiek een donkere man willen, maar als zeg maar gewone blanke man denk ik dat je er wel leuk uit moet zien en een leuke babbel hebben en veel tijd erin steken.
De enkele single vrouw die een man zoekt heeft best wel veel keuze

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Ik heb daar wel een profiel, zonder herkenbare foto. Wel of geen profiel maakt volgens mij niet veel uit. Eerder hoe je de dame benaderd. Beste is gelijk duidelijk vertellen wat je wilt en evt vragen aan haar. Ze krijgen vaak echt honderden reakties tegelijk. En er is natuurlijk ook een groot deel fake.

ChausseeDAmour

Snuffelaar
1 jan 2017
9
0
Degrotedekuboom zei:
Beste Chausse d'amour,

Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt. Ik zit zo nu en dan wel eens op chatgirl maar heb nog nooit een date kunnen scoren. Het verste dat ik ooit gekomen was, was met een studentje genaamd [nickname]. Ze was ongeveer 24 en op zoek naar "iets kinky's". Ik heb toen voorgesteld dat ze maar eens langs moest komen om het met een wildvreemde te doen et cetera. Daar was ze wel voor in en ze was ook bereid om daarvoor een uur te reizen. Toen ik haar een foto stuurde, was het ineens stil. Ik denk dat je op chatgirl het meeste kans maakt om een profiel aan te maken met echtheidsstempel en een foto van jezelf; al dan niet herkenbaar. In mijn geval kan ik vanwege mijn werk daar niet herkenbaar op staan. Verder denk ik dat je ook wat social proof moet creeren door op een niet al te opschepperige manier te laten zien dat je in trek bent bij dames bijvoorbeeld door een (onherkenbare) foto te plaatsen van jezelf en een vrouw. Wellicht een foto van een bare date die je hebt volgespoten. Als laatst ook nog een leuk profieltekstje erbij.

Als je dat voor elkaar hebt, dan denk ik dat je misschien kans hebt om een date te scoren maar zelfs dan gaat er nog veel energie in zitten omdat je door een heel moeras fakers moet ploegen. Ik ben dus erg benieuwd hoe je die date geregeld hebt.

Ik heb een aantal maanden geleden wel telseks gescoord met een dame genaamd Renate. Omschrijft zich in haar CV als een indochick die geilt op MMV trio's. Heb haar van de week online gezien maar niet aangesproken omdat ze de vorige keer abrupt heeft opgehangen. Heeft iemand ervaring met haar?

Euhm.. Ik denk dat ik gewoon 'geluk' heb gehad.

Het was net weekend, de dame in kwestie wou binnen de 24u gepaald worden en ze had geen andere optie? Wel.. ze had eigenlijk wel andere opties, maar ik was blijkbaar toevallig de optie die haar het minst verplaatsingstijd zou kosten.

Had namelijk aangegeven dat ik vrij kon ontvangen e.d.. Ze had heus wel wat aanbiedingen op dat moment, maar ik was om god weet welke reden dan ook de meest handigste voor haar. Vijf berichten voor de date vroeg ze via KiK (aanrader om geinstalleerd te hebben) nog om een foto, gewoon om min of meer een beeld te hebben van wie ze een paar uur nadien zou gaan af rijden - ze wist het naar eigen zeggen niet meer juist omdat ze zoveel foto's had gekregen via CG. Vind het zelf nog altijd een heel vreemde en uitzonderlijke date, maar soit..

Denk dat je geluk moet hebben qua nabijheid van oprecht geile vrouwen op het moment dat je daar inlogt. Heb daar zelf geen profiel, was gewoon recht voor de raap etc. Zit er wel vaker onder dezelfde nick, misschien dat ze dat had opgemerkt.. Maar oprecht geen idee over haar specifieke motieven om zó snel toe te happen voor een date.

Regeneratus1

Snuffelaar
22 dec 2020
19
6
Als je als man alleen succesvol wilt zijn op chatgirl dan gaat het vaak om het tijdstip van inloggen.

Meeste stellen die er op zitten zoeken een ander stel of een vrouw alleen. Maar als zij de hele avond online zijn geweest en niks hebben kunnen scoren dan zie je toch vaak dat ze hun cv aanpassen en "opeens" open staan voor een man alleen.

Dit is bijna altijd zo in het weekend tussen 05:30 en 07:00.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
@ChausseeDAmour mij ervaring is zowiezo dat meestal met dames/koppels die snel willen afspreken dat het dan wat word juist met degene waar je lang mee aan het chatten bent en die maar bezig blijven met vragen dat dat op niks uitdraait

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Gisteren nog een date gevonden daar. Was wel helaas betalen. Maar merk dat het wel wat moeite kost om iets te kunnen regelen. Deze week kijken of er niks gratis is. Maar kans is zeer klein.

A

Anonymous

Guest
Ik heb de vrouwen op chatbabe opgegeven!

40% wil alleen een date met een ander stel
20% is lesbisch
15% is stiekem een man
20% wil alleen een geile chat
3% is pay
2% is wel leuk en op zoek naar een knappe date

Bespaar je kostbare tijd mannen en boek gewoon voor 45 euro een sessie bij Brigitte waarbij jij als klant koning bent
en wel direct welkom bent voor ongecompliceerde seks.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3456714-brigitte

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
klopt wat je zegt maar wat dan wel weer zo is als je dan een date scoort dan zijn het wel vaak hele goede dates die je in het pay gebeuren niet vaak tegenkomt of je een heleboel geld kosten

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
15% is stiekem een man? Die zogezegde lesbische en koppels zijn meestal ook mannen hoor. Zoals ik al eerder zei, minstens de helft van alle profielen bestaan zelfs niet eens.

A

Anonymous

Guest
snoopp17 zei:
klopt wat je zegt maar wat dan wel weer zo is als je dan een date scoort dan zijn het wel vaak hele goede dates die je in het pay gebeuren niet vaak tegenkomt of je een heleboel geld kosten

Wil je echte goede dates, dan moet je gewoon op Tinder, Bumble, etc. gaan.
Het kost de nodige tijd, moeite en geld maar als een dame je mee naar huis neemt dan krijg je de seks van je leven.
massage, kussen, pijpen, beffen, bare, creampie, blijven slapen, sloppy seconds hoort dan allemaal tot de mogelijkheden.
Zo ben ik er 2 maanden geleden ingestonken en nu heb ik weer een vaste vriendin :D

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Het leuke aan chatbabe is voor mij het onverwachte, als ik iets scoor is het meestal pay en amateur koppel en dat kan echt alle kanten uit qua locatie en setting.
Lang chatten is ook niet mijn ding, liever kort en direct.

Dat van dat tijdstip klopt wel, al trek ik het nooit langer dan 2u 's nachts. Met periodes zit ik er dagelijks op en soms weer maanden niet

Terug
Naar boven