Chatbabe / Chatgirl

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Prachtige ervaring R.

Dat lees ik graag zo'n prachtig event met moeder en dochter. Gaat er niet om of het echt zo is, maar het idee dat moeder en dochter eenmalig van je genoot. That's the naughty spirit.

Cumgiver

Rene-B

Snuffelaar
9 aug 2022
18
13
Hebben wisselende ervaringen met chatgirl..
Komen er al een behoorlijke tijd en dus weten we de neppers er wel uit te vissen.
Met profiel heb je er wel meer kans om een date te scoren..
Wat soms wel vervelend is zijn de de alleengaande mannen : als je aangeeft geen contact met ze te willen zoeken zijn wel contact met ons...

Stilbiet

Toogplakker
27 sep 2015
34
18
Lieke uit Den H was wel in voor een bare date voor € 200,-- Gaf aan dat ze in Pijnacker ontving. ben daar niet op ingegaan

A

Anonymous

Guest
Ik ben soms nog wel eens actief op chatgirl maar nog nooit dates gehad. Ik heb wel een profiel maar geen echtheidsstempel of foto. Heb wel altijd mijn cam aanstaan maar wel op privé. Nooit fysieke dates gehad op die site. Veel chatters loggen in als vrouw maar zijn eigenlijk rukkende kerels. Als je wat ervaring hebt, dan pik je ze er zo tussenuit.

In de CV's van de meeste stelletjes staat met blokletters GEEM MANNEN ALLEEN. Daar maak ik dan al helemaal geen woorden aan vuil. Best jammer, lijkt me wel geil om eens een stelletje te bekijken terwijl ze lekker bezig zijn in mijn bed. Soms wel geinige gesprekken gehad. Zo had ik een gesprek met ene Carine die een relatie had met een Senegalese kerel die terug naar zijn land is gegaan.

In haar cv stond blacks only maar ik had in mijn cv geen informatie gegeven over mijn ras dus ze dacht zeker dat ik zwart was terwijl ik gewoon met mijn witboerensmoel aan het chatten was. Was wel grappig. Verder ook nog eens gechat met ene Marielle. Zij is een prostituee die werkt in Amsterdam en Groningen. Meestal krijg ik echter geen reactie als ik een vrouw aanspreek op de chat want die worden ook overspoeld met berichten ze dan allemaal zonder te lezen wegklikken.

Snowdude

Toogplakker
27 sep 2022
30
8
Chatgirl vergt erg veel tijd wil je er succes uithalen.

Paar jaar geleden een keer een pijp- en vingerdate gescoord in Nieuwegein en in 2020 en 2022 in de zomer een aftrek- en vingerdate.

Met de 1e had ik leuk contact maar helaas kwam haar man erachter en is contact gestopt. De andere 2x pure mazzel denk ik door op juiste moment online te zijn en in de buurt.

Maar helaas veel fakers die er tussen zitten.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Goed verwoord degrotedekutboom.
Zo herken ik chatgirl.nl ook. En zeker jammer die fakers.
Toch tref je het, maar een bare date kans is daar erg klein.. Deze gratis chatsite is vaak vol en daar is de irritatie groot van het gedrag van mannelijke chatters. Het blijft een vijver die mysterieus is. Tegenwoordig bieden bttm chatters ook hun aars aan om mijn pik te berijden. Daar dank ik voor. Ik kijk soms maar lang online blijf ik niet. Een leuke chatgesprek is trouwens ook treffen.

CG

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
244
114
Ik kom ook regelmatig op CG en heb daar nooit succes. Totdat ik een stel trof waarmee ik via kik contact hield. Gister kwamen ze langs. Uitgangspunt was seks met condoom, maar toen ik een slappe kreeg mocht het ook zonder. Het kan dus wel, maar tot nu toe kleine kans op succes

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Die Marielle is zo fake als maar kan.
Die zat al op de sexjobs chat.
En toen was er al geen date mee te regelen.

Alleen maar klets en in al die jaren nooit die foto veranderd.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ja tgirl.nl kom ik ook nog weleens.
Dit onderwerp gaat eigenlijk over chatgirl.nl.
Op chatgirl heb eerder gezellige chats met tgirls.
Van mv stellen en dames is het daar triest gesteld.
Krijg daar altijd berichten van mannen die eigenlijk niet naar een man op zoek zijn. De site die jij benoemd Astrid is voor mij een betere vijver. Heb op chatgirl in jaar 5 dates gehad met dames in 10 jaar val gelukkig ook op tladies en tg dames. En komen daar ook. Misschien is chatgirl ook wel interessant voor jou Astrid.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Chatgirl kost veel tijd maar soms kan je daar wel scoren. Ik heb via Chatgirl twee keer met een dame afgesproken en vier keer een date gehad met een stel ( wel vrouwgericht want ik hou niet van een verdwaalde mannenhand)1 keer was betaald,het plan was een trio echter de man ging zitten kijken.

Recent nog een hele mooie leuke slanke studente van 24 in het Noorden gedate via Chatgirl..Ik was haar eerste paydate… het was twee weken bellen en appen maar missie geslaagd…. Het was bijzonder voor haar, en ook voor mij.. Onze eerste date was met CD en de laatste drie dates waren zonder.
Wees voorzichtig met het delen van foto's! Beter is snel te vragen om te appen bij interesse en daarna beeldbellen. Dan kan je elkaar ook even zien en weet je wat je kan verwachten. Als je afspreekt kan je beide de locatie delen dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is en dat het geen fake is.

Geilebink1968

Toogplakker
7 nov 2021
166
52
Paar jaar geleden
Ontmoete ik via chat girl pijpsletje Lailla maar laatste jaar nooit meer online gezien
Wie weet waar ze is ?

Chocoprins

Snuffelaar
26 mrt 2022
8
2
Dag,
Ik zag een post over Wendy uit Tilburg voorbij komen.
Deze dame lijkt mij wel interessant. Iemand de contact gegevens van haar?
Zelfs een foto als deze er is.

Zie het graag tegemoet.

ChocoPrins

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
Eindelijk weer een geslaagde chatgirl bare date gehad!

Ik was gisteren tijdens het thuiswerken online op chatgirl en zag daar een gebruiker die online stond met in de beschrijving
dat hij (cuck) zijn vriendin in een Van der Valkhotel ter beschikking stelde om tegen een kleine vergoeding bare geneukt te laten worden.
Wij raakte aan de praat en ik een afspraak was al snel gemaakt aangezien ik met dit koppel al in Oktober had gedatet.

Zoals in oktober was het gisteren wederom een zeer geslaagde date. Toen ik binnenkwam lag de prachtige jonge dame geblindoekt op het bed
met haar benen en armen gespreid vastgebonden. Na wat geile praat en voelen heb ik haar zachte en kleine kutje eerst gelikt waarna ik haar begon te neuken om vervolgens mijn witte zaad (4 dagen load) diep in haar kale kutje te spuiten.
Hopelijk tref ik hen over een paar maanden weer online op chatgirl.

Terug
Naar boven