Chatbabe / Chatgirl

A

Anonymous

Guest
Hoi Kapitein81,

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik zit ook soms op chatgirl en chat nu met een meid van 29 waarvan ik denk dat ze echt is. Ze geeft alleen maar korte antwoorden en is denk ik niet geinteresseerd. Ik zit al sinds het begin van dit jaar op Tinder en heb maar enkele matches gehad. ëén keer telefonisch contact gehad met een vrouw maar is doodgelopen.

Wat zetten jullie in vredesnaam in jullie profiel en bio dat jullie via deze weg een vaste vriendin krijgen? Heb ik ook wel zin in. Ik sta namelijk al een hele tijd droog. Drie weken geleden voor het laatst een nmc date gehad maar ze was na een uurtje weer weg. Ik denk dat ik wel wat vastigheid kan gebruiken. Ben dus benieuwd wat je in je bio schrijft. Ik doe kennelijk iets verkeerd.

A

Anonymous

Guest
Degrotedekuboom zei:
Wat zetten jullie in vredesnaam in jullie profiel en bio dat jullie via deze weg een vaste vriendin krijgen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel moeite heb gedaan om mijn dating profiel te perfectioneren.
Dwz een duidelijk en leuke bio en een handvol foto's waar ik blij, sportief en mezelf ben.
Mijn exacte bio kan ik wegens privacy hier niet plempen, maar ik kan je wel deze tips geven:

- niet dik zijn! (tinder is een vleeskeuring)
- gebruik nooit filters/photoshop
- zorg dat je vooraf goed weet wat voor vrouw(leeftijd,afstand,opleiding,kids,etc.) jij zoekt
- gebruik minimaal 3 leuke en recente foto's waar je zonder bril en met mooie lach op staat
- ga nooit lopen patsen met je auto,sixpack,etc. (Maar subtiele hints mogen wel)
- zet in je bio wat je zoekt (een maatje in het leven en een lieverd). dus NIET FWB/ONS!
- zorg dat je leuke hobby's en passies hebt zoals: crossfit,fietsen,festivals,koken,dansen,kamperen,katten,muziek,etc.
- wees niet zoals 90% van die loser mannen op Tinder, onderscheid jezelf
- nooit over seks/religie,politiek praten tenzij de dame er zelf over begint
- chat niet te veel en vaak, maar stuur aan op een casual drankje/koffie date op korte termijn.
- wees eerlijk en open tijdens het chatten
- geef je 06 nummer zodat dames kunnen videobellen voordat ze met je afspreken.
- niet praten over FWB/ONS
- maak grapjes tijdens het chatten
- niet met meer dan 4 matches tegelijk chatten
- wees niet wanhopig

Dit zijn een hoop tips die reeds bekend zijn, maar toch zijn 90% van de mannen profielen op de dating sites een ramp.
Ik heb vaak te horen gekregen dat mijn profiel een verademing was.

Maar de dames maken er net zo goed een potje, want ik heb de afgelopen jaren verschrikkelijke profielen gezien.
Keith heeft hier een leuk filmpje over gemaakt:

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Dat klopt van die mannen, vriendin van mij zit op zo'n dating site en zoekt echt iemand voor meer, maar gn relatie, maar daar zijn zoveel boertige en lompe mannen. Dat is echt ongelooflijk en een ongelooflijke afknapper voor dames. Doe wat relax, stel niet meteen voor om te rukken op haar foto en dit dan op xhamster te zetten.

A

Anonymous

Guest
Was de laatste tijd enkele dagen op Chatgirl.

Ik sprak een meisje van 26 jaar aan met de nickname "sletje 26". Had in haar CV gezet dat ze een dominante, gespierde man zocht. Dus ik haar aangesproken en gezegd dat ik kon ontvangen. Ik een foto naar haar gestuurd en die viel wel in de smaak. Toen vroeg ze of ik KIK had. Nee, zei ik, ik heb enkel WhatsApp. Daarop was het stukgelopen omdat ik geen KIK had. Dat was echt klote want ze had aangegeven dat ze naar me toe wilde komen om behandeld te worden als sletje. Echt balen.

Andere keer een 25-jarige meid aangesproken die zegt uit Rotterdam te komen. Had een heel verhaal in haar CV van dat ze sportief was, 1,75m en 55kg en weet ik veel wat. Zocht gezellige babbels en bij klik misschien een date. Helaas viel mijn foto bij haar niet in de smaak want ik was haar type niet. Ik heb haar deze week vaker online gezien, meestal is ze er tussen 4 en 6 uur s'middags. Ik heb haar niet meer aangesproken en ga er ook geen woorden meer aan vuil maken. Ik ben echter wel benieuwd of één van jullie haar wel eens gesproken hebben. Ik weet niet of ik hier haar nickname neer mag zetten maar ze heeft een uitgebreid CV, ze zoekt "leuke babbels" is 1,75, 55kg, sporty en single en zoekt mannen tot 30 jaar. Ben benieuwd wie van jullie haar wel eens is tegengekomen. Ze had me ook een foto gestuurd en was redelijk te noemen dus was voor mij wel enigszins balen.

Tot slot nog één vraag: wie van jullie heeft ook wel eens telseks gehad met een indonesische meid die zich op de chatbox renate noemt en geilt op telseks over MMV trio's met gespierde mannen?

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Ook eens rondgekeken op chatgirl, leuke is dat je in de chat je kunt voordoen als heel iemand anders.

Dus de proef op de som gedaan, eerst gewoon als mezelf die chat in, profiel gekoppeld en wat rond gesnuffeld, me doodgelachen, alle vrouwen zoeken of een stel of een vrouw en geen man alleen (let op het vervolg..............), staan inderdaad paydates tussen en ook de meest achterlijke eisen die er maar zijn, of geen sex willen hebben maar wel met pikante foto's op de proppen komen (zijn dan niet van de persoon zelf).

Nu komt het, ook ingelogd zonder profiel maar dan als vrouw, ook weer wat reacties gestuurd en jawel heel wat antwoorden terug.
Bevindingen:

- de dames op zoek naar een dame zijn bijna allemaal mannen die via een omweg alsnog hopen wat vrouwelijk vlees aan de haak te slaan.
- Bij de stellen klopt het wat meer, maar ook daar zijn er dus heel wat die enkel uit een man bestaan en gewoon een vrouw zoeken.
- Paydates staan er ook tussen en die zijn dan weer wel echt.

Vast staat dat er dus echt geen bergen bi-vrouwen op zoek naar vrouwen tusseen staan, zijn dus vrijwel allemaal mannen. Echte bi-vrouwen weten hun contacten wel elders te vinden. Het is inderdaad wel goed zoeken naar iemand die gewoon echt geil is en zin heeft om met een vreemde de koffer in te duiken. Die zijn momenteel niet online :)

Kwam wel in contact met een echte vrouw (dus ook degene van de foto), ze wilde wel afspreken is geen amateur maar vroeg er wel een kleine vergoeding voor, dame heeft het geld hard nodig, kreeg een heel verhaal en voor weinig kan alles, ze was dan al tevreden met een kleine bijdrage. Dit kwam op mij wat wanhopig over en wil eigenlijk niet profiteren van de situatie dus heb ik het er maar bij gelaten (kan ook goed toneelspel van haar zijn geweest natuurlijk)

Maar voor de rest, het is gratis en het is soms gewoon leuk om al die onzinnige verlangens te lezen, je prikt er eigenlijk heel gemakkelijk doorheen.

Grtz
R.

A

Anonymous

Guest
Ik kwam al een jaar of 20 geleden, toe kon je er echt goede dates oppikken. Zeker als je niet gelijk begon met "he lekker ding wil je neuken?" Vaak paar keer chatten en daarna over naar msn. Dit was voor second love en voor Tinder . Stuk of wat dates gehad met behoorlijk geile getrouwde vrouwen.
Jaren niet geweest en mn scheiding terug gekomen. Was echt veranderd. Inderdaad veel kerels als vrouw, en als je al dames treft dan vaak behoorlijk verknipt. Paar vrouwen die paydates doen, maar dat mogen ze alleen in het profiel zetten bij betaald inloggen.

Toetsenbord

Snuffelaar
22 dec 2021
12
0
Heb slechts 1 maal een echte vrouw via Chatgirl in bed gekregen. Ze woonde maar 3 straten bij mij vandaan.

Weet niet precies hoe we erop kwamen, maar kwam erop neer dat haar doosje nog geschoren moest worden. Dat wilde ik wel doen. Zo gezegd, zo gedaan. Binnen een kwartier stonden we in haar badkamer haha

Daarna nog een aantal keer afgesproken om lekker te neuken, uiteraard zonder condoom

A

Anonymous

Guest
Hoi medeforumleden,

Ik heb pas geleden weer eens telseks gehad met die indochick die soms wel eens s'nachts online is. Ze heet renate en wil telseks met iemand die een MMV trio heeft meegemaakt. Was al de derde keer dat ik haar aan de lijn had in circa twee maanden tijd. Ze had daar niks van gemerkt. Dat verhaal dat ik vertelde had ik compleet uit mijn duim gezogen maar dat ging er bij haar in als koek. Heb toch lekker even mijn pijp leeg kunnen kloppen. Zo kom je toch nog wel eens wat geinigs tegen op CG. Is er hier trouwens iemand die ook met haar gebeld heeft?

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Vanavond weer eens keer op CG gezeten. Helaas is hier ook de "moterbende" aanwezig om je te bedreigen via de app, gewoon blokkeren, maar toch weer jammer.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
BraveH zei:
Vanavond weer eens keer op CG gezeten. Helaas is hier ook de "moterbende" aanwezig om je te bedreigen via de app, gewoon blokkeren, maar toch weer jammer.

Ben wel benieuwd, want allemaal met hetzelfde logo, allemaal tokkiepraat… als wie was er ingelogd op CG (weet je dat nog? En welke provincie?..en welk nummer werd er gebruikt?.

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Enigste waar ik mijn nummer mee heb gedeeld was:

Leuke Date 31 Roermond 0626503710
Dreigement kwam 21 min later van 06 26680868 ~Jdr met dat red devils world logo

Geblokkeerd en zie nu dat hij/zij/het zijn berichten heeft gewist

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Sinds een paar weken weer een leuke dame ontmoet via chatgirl. Lekker gevoelig klitje, strak schoon kutje. Vind het heerlijk om gevuld te worden.

Stilbiet

Toogplakker
27 sep 2015
34
18
Recentelijk een afspraak gemaakt met Wendy uit Tilburg.
Was ingelogd als Wendyxoxo aardige meid midden 30.
Voor een uurtje vroeg ze aan mij € 75,--

Doordat ze aan de medicijnen zit kon ze zelf niet klaar komen.

Jammer genoeg komt ze zelf wat te gehaast en nerveus over, dit kan ook komen omdat ze nodig moest scoren met drugs.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Een tijdje terug contact gehad me een dame uit België ze noemde zich "Lieve" op de chat, om te bewijzen dat ze het echt was gaf ze mij haar facebook pagina maar mocht haar niet toevoegen. Zij had wel zin in een afspraak, een paar dagen gechat en het kwam er op neer dat ze dit samen met haar dochter deed.

Ik kon dat nagaan op haar facebook en het klopte dat ze een dochter had. Nu kom ik een aantal keren per jaar in België voor hele andere gebeurtenissen en ik was dit gesprek al helemaal vergeten, zit er ook niet elke dag op op CG. Ik was me wat aan het vervelen dus even inloggen in de avond en dat lukte zowaar. Lieve was daar ook en even hallo gezegd, en we raakten weer aan de praat. Aangegeven dat ik in België was voor het weekend en ook waar ik zat.

Kreeg de vraag of ik de dag erop tijd had voor een ontmoeting. Ze zou alles regelen (ik zat niet in een hotel). Prima dus tijd afgesproken en locatie. Het was begin mei van dit jaar. Op de afgesproken tijd was ik bij het hotel wat ze hadden geboekt. Ik moest naar het kamernummer vragen bij de balie en dan zou ze me ophalen. Een leuke spontane Vlaamse van 46 kwam mij ophalen keurig gekleed en je zou niet verwachten dat het om een spannende date zou gaan. Toen we de kamer ingingen vroeg ze me om ons direct helemaal uit te kleden in het halletje. Toen we het slaap gedeelte ingingen lag daar een verrassing klaar, haar dochter van 23. Niet zo de knapste iets meer gevuld. Ze lag spiernaakt op bed.

Lieve vertelde wat de bedoeling was ze wilde eerst kijken en genieten hoe een oudere man haar dochter volspoot en daarna meedoen. Dit maakte me wel heel erg geil en zonder na te denken ben ik met haar gaan vrijen en heb haar diep volgespoten. Lieve heeft toen haar dochter gebeft. Dat maakte mij weer heel geil. Lieve heeft mij toen op bed gegooid en is er bovenop gekropen en heeft me behoorlijk stevig bereden met teksten als je hebt mijn dochter geneukt nu zal ik jou eens flink afrijden.

Vervolgens nog met zijn drietjes na gegeild waarbij er nog het een en ander gebeurde. Lieve vertelde me na afloop dat ze deze fantasie al langer hadden maar dat het niet makkelijk was iemand te vinden. En dat dit pas de derde date in 2 jaar was. Een vervolg zit er niet in want zo vertelde ze me dat elke date éénmalig is en dat er daarna ook geen contact meer mogelijk is.

Een hele aparte ervaring moet ik zeggen, en volgens mij iets dat echt een uitzondering is. Nog gevraagd waarom ze mij had gekozen (ben niet de knaptse). Uiterlijk was niet belangrijk maar wel de leeftijd want zij en haar dochter willen het alleen doen met een man die ouder is als Lieve.

Dus medewandelaars, hou Lieve in de gaten en wie weet scoor je net als ik bij toeval dit genoegen ook al is het maar éénmalig.

Grtz.
R.

Terug
Naar boven