Bare in Clubs

kees54

Snuffelaar
5 feb 2022
10
10
Banditje zei:
Woensda de eerste keer naar Amai, lees hier en in het gastenboek dat er ook nzc mogelijkheden zijn. Benieuwd of ik het geluk heb eentje te treffen.
Verslagje volgt later deze week

Hoi Banditje,

Vanavond 16 febr. is de geile slet waar ik altijd bare mee neuk in Amai. Kan zelf niet dus ga je gang.
Ze meldde haar komst in gastenboek club.
Zij is wel 50 plus, lekkere bbw, kale poes,
draagt vrijwel altijd zwart hemdje, zwarte kousen en heeft meestal geen slipje aan.
Half lang donker haar, kleurige bril.
Komt meestal samen met haar man en drinken altijd wat van te voren aan het nep haardvuur.
Na drankje gaat ze los in meestal de Boedha kamer of kleinere spiegelkamer.
Succes en ik lees je verslag wel.

Banditje

Snuffelaar
7 feb 2022
8
3
Hoi Kees,

Bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad gezien dat een dame zich had gemeld op het gastenboek waarbij ze creampie gangbang wilde dus dat moet wel goed komen. Leeftijd maakt me niet veel uit, zolang de sex maar lekker is. Morgen of vrijdag volgt het verslag.

libertijner76

Toogplakker
4 nov 2019
33
2
SletENmeester zei:
Ik ga vanvaond met mijn zaad en latex slet Sabrina naar Amai om haar te laten volspuiten in haar kut. Hopelijk ook mannen van hier bij, ik ben switch dus mogelijk lig ik onder mijn slet haar kut om het sperma af te likken van haar kutje als er weer een lekkere pik gespoten heeft…
Pik kan dan ook proper gelikt worden. Ook als
Meester ben ik beschikbaar voor bi contact. Mag, moet niet.

Groeten, meester en slet

Ik heb het genoegen gehad om ze 2x te mogen volspuiten.
1ste maal in de donkere ruimte
2de maal naast oosterse kamer op het einde van de avond, als allerlaatste denk ik zelfs.
Jullie beiden hebben me er voor bedankt, en ik wil jullie via hier ook nog eens bedanken :)

Grtjes

kees54

Snuffelaar
5 feb 2022
10
10
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Bare slet was er wel degelijk, had rood hemdje aan, bril, half lang donker haar.
Is eerst in de Boedka kamer geweest en later in de kleinere spiegelkamer.
Is zeker een keer of zes goed volgespoten.
Stuur voor de volgende bbw gangbang me een bericht dan stemmen we af.

Banditje

Snuffelaar
7 feb 2022
8
3
Ze was er inderdaad. Ik heb een man of 2 haar zonder zien doen, ikzelf heb haar niet gepakt aangezien ze mij te passief was. Kleine bandit reageert daar niet zo goed op.
Voor de rest geen nzc gezien, maar toch een goede avond gehad.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Wat ik toch echt wel regelmatig meemaak in clubs is dat tijdens de social talk (voordat er plezier gemaakt gaat worden) met een stel vaak 'met condoom' wordt voorgesteld.. vaak door de man van het stel.. maar dat in het vuur van het spel het condoom er door de dame afgefriemeld wordt…
Met name wanneer we met meer mensen aan het dollen zijn en de man heeft het druk 'elders' is me al een paar keer overkomen dat de dame in kwestie me toefluistert 'doe maar lekker zonder' of iets in die trant. Of ze trekt 'm er zelf af... Of daar later manlief over geinformeerd wordt interesseert me minder! ;-)
Zelf zal ik in een club nooit zonder overleg (met de dame) hem ongejast naar binnen schuiven! (In de kroeg is wat anders!😈)

kees54

Snuffelaar
5 feb 2022
10
10
Woensdag 9 maart 2022 vanaf 20 uur is dit geile teefje in Amai te Meer. Lekkere bbw en alles bare.
Interesse, stuur een persoonlijk bericht.

Latexdevil

Snuffelaar
11 apr 2018
9
0
Afgelopen weekend heerlijk gewillige jonge dame mogen volspuiten in club amai.
Ze is echt verzot op zaad en laat zich graag zoveel mogelijk vullen. :twisted:

Voormalig lid 28526

Snuffelaar
28 mrt 2022
15
17
Vol interesse dit forum al tijdje gevolgd. Afgelopen vrijdag in Eroxx bij Hooker Games een keer geluk gehad. Lange Hollandse brunette met fantastische looks in geil netpakje mogen volspuiten. Ze leek me eind 20 en had vóór mij al 3 ladingen van andere mannen gekregen. Allemaal kunnen observeren omdat ze in een kamer met 2 ramen lag waar iedereen zomaar kon toekijken. Ze leek er niet genoeg van te krijgen want toen ik haar wilde vingeren zei ze dat ze liefst wilde neuken en schoof hem er meteen in. Haar vriend was volgens mij zelf een rondje lopen. Dus ze greep haar kans, leek het, want ietsje later was hij erbij en toen neukte ze andere kerels met condoom. :lol: Iemand vaker ervaring in Eroxx met haar of andere knappe dames van koppels?

kees54

Snuffelaar
5 feb 2022
10
10
Woensdag 20 april is geile Addy weer op de bbw gang bang in Club Amai te Meer bij Breda van 20btot 24 uur
Wat oudere , lekker volle bbw, ziet er jonger uit en is verzorgd.
Ze laat zich altijd zeer gewillig volspuiten.

Interesse stuur een persoonlijk bericht.

A

Anonymous

Guest
ErSte zei:
Iemand vaker ervaring in Eroxx met haar of andere knappe dames van koppels?

Ik heb daar op een donderdag aan het eind van de middag wel eens een een milf aan de toog gezien die dat geen probleem vond als je hem zo naar binnen schoof. Ze vond condooms maar niks zei ze :lol: .
Wat ik begreep ging die meestal de eerste donderdagmiddag van de maand naar de Eroxx.

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Als er hier mannen zijn die op een zaterdagavond naar Eroxx kunnen wil ik mijn spermasletje graag eens aanbieden maar dan wel liefst +10 man 🤓

Groeten latex spermaslet en meester

hola

Snuffelaar
13 jan 2019
5
5
Op zaterdag mag ik er als single man helaas niet naar binnen. Anders had nog eens graag meegespeeld :roll:

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Oké dat is vervelend dan. Komende zaterdag 9/4 gaan we naar Amai. Mijn sletje is zoals altijd herkenbaar aan haar half lange rode haar, higheel boots en latex kleding. Kut en mond mag vol gespoten worden… eender waar, eender wanneer. Liefst meer dan 10 mannen.

Groeten en geile likjes over jullie pik van mijn slet

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Super, zal alvast zaad voor haar beginnen sparen en mijn eerste schot bij haar lossen... Groeten en tot zaterdag!

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
kees54 zei:
Woensdag 20 april is geile Addy weer op de bbw gang bang in Club Amai te Meer bij Breda van 20btot 24 uur
Wat oudere , lekker volle bbw, ziet er jonger uit en is verzorgd.
Ze laat zich altijd zeer gewillig volspuiten.

Interesse stuur een persoonlijk bericht.

Hallo Kees54,

Een 29-jarige jongeman.
Zorgzaam, respectvol, sportief en zeer sensueel die een vrouw weet te verwennen.
Ik heb je spannende advertentie gelezen.
Ik heb Cub Amai al 4 keer bezocht op Gangbang BBW-feesten. Een gastvrije club.
Ik hou echt van oudere BBW-vrouwen.
Helaas was ik op 21 april niet aanwezig omdat ik op reis was. Maar ik zal er zijn voor volgende maand en komende evenementen.
Doe jij het ook graag neuk bar zonder condom ?

Leuk om je te ontmoeten.
hartelijk,
[email protected]

Terug
Naar boven