Bare in Clubs

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Creampiepat zei:
Hallo, ik ga regelmatig naar Amaai op maandag. Ik ken reeds enkele (oudere) koppels die ENKEL bare doen. De laatste keer echter neukte ik door de gloryhole een dametje bare; eerst wist ik niet wie het was. Nadat ze uit dat kleine kamertje kwam (juist naast de cinema), zag ik, dat ze een jaar of dertig was, iets molliger. Ik heb gewacht tot ze buiten kwam, duurde ongeveer een half uurtje, in die tijd neukte ze en pijpte ze verschillende mannen klaar. Het is geen verrassing dat het zaad rijkelijk uit haar poes stroomde toen ze naar de douche ging. Leuke ervaring.

Hallo, Ik heb genoten van je opmerking over die oudere stellen in Club Amai! Het is superspannend. Ik vind het heerlijk om een ​​rijpe en oudere vrouw met zaad te vullen en haar ook te horen klaarkomen. Zou u ze bij uw volgende bezoek aan mij kunnen voorstellen of aan mij kunnen beschrijven ? Ik ben nieuw, kunnen we elkaar leren kennen alsjeblieft? Hmmm zo lekker..

SoftDevil

Snuffelaar
14 jan 2020
1
0
Sorry to reply in English, my passive Dutch is getting OK but not my active one.
Been to Amai with my partner this weekend, think I saw more bare than safe action. Look at what's happening with previous partner, check if cum is already dripping and if in doubt just ask if you can fuck her bare.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Yes Amai is great for bare .
But a lot of Clubs are .
And sometimes it is a very old crowd.
Bareboy

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Twee weken geleden in Amai op vrijdag drie maal bare kunnen gaan. Echter niet de knapste dames maar toch oké.
Nu zaterdag laatstleden vier maal mét CD en knappe dames! Reden was waarschijnlijk de te drukke toestanden met crowded massa mannen rond de dames.

kees54

Snuffelaar
5 feb 2022
10
10
Bare slet Addy is 18 mei weer op de bbw gangbang in Amai te Meer bij Breda.
Wat oudere 55 plus dame, lekker mollig, grote borsten en doet alles bare.
Ik ben er zelf niet maar als je info wilt stuur een bericht.

Addy is een kennis en we hebben regelmatig mail en fysiek contact.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Club Amai is zeker top!! Ben er al een paar keer geweest. Een van de weinige clubs waar je je als single kerel echt welkom voelt.. (Mits je je een beetje gedraagt uiteraard…).
De stellen die er komen zijn echt actief.
Oké… niet altijd de jongste of fotomodellen maar dat is bij lekkere pure (bare) sex toch niet het belangrijkste. Dat iedereen geniet! Daar gaat 't om! En een 'ervaren' kut van een dame die er ook echt van geniet neukt echt lekkerder dan die van een 24 jarig fotomodel die er eigenlijk geen zin in heeft hoor!!!
Ik ga graag snel weer eens langs daar!

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Wij stel gaan morgen naar de Goesting, waar het vrouwtje lekker vol gespoten mag worden. Ze wil veel zaad in haar heerlijke kutje

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik denk dat wij in juni ook maar es naar de Goesting gaan. Mijn vriendin en ik ontvangen soms een tweede man - altijd bare, en dat is best geil, maar we dromen al een tijdje van een echte GB waar ze door meerdere mannen volgespoten wordt. Zij is 52, mollig en cupje H :). Hoe meer zaad, hoe liever - pijpen kan maar klaarkomen enkel in haar kutje. We laten nog weten wanneer we gaan. Misschien kunnen we samen met een ander koppel /dame "geïntroduceerd" worden ?

errorfault404

Snuffelaar
12 nov 2018
23
1
Ik weet dat ik niet veel actief ben maar ik wandel dan ook niet veel.

Morgen is de hete huisvrouwen namiddag in club amai

Ik weet dat in club amai veel bare geneukt wordt dus ik hou m'n duimpjes op.

Hopelijk is er veel beschikbaar met de feestdag dan 😊

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Gisteren naar club Amai geweest in Meer : goeie sfeer, knappe koppels en zoals aangekondigd een aantrekkelijke dame van koppel die letterlijk en figuurlijk voor veel openstond! Alles natuurlijk met publiek rond en was er vrij druk maar geen overlast! Voor herhaling vatbaar!

kees54

Snuffelaar
5 feb 2022
10
10
Woensdag 15 mei 2022 is er weer de bbw gangbang in Club Amai in Meer bij Breda. Van 20 uur tot ca 24 uur.
Geile bbw slet Addy is ook weer aanwezig om zich lekker bare te laten neuken.
Addy is een goede vriendin van mij en laat het altijd van te voren weten of ze komt. Zelf ben ik er niet en Addy zal er samen met haar man zijn,maar die doet niet mee en gaat zelf zijn weg in de club.
Uitgelezen kans voor allen om eens ongeremd bare te neuken.
Info stuur even een berichtje, wil niet haar hele beschrijving hier zetten ivm privacy.

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Club amai's laatste GB BBW op 18-04 was geweldig !
Na een snelle hap te hebben gegeten, rond 20.30 uur een wandeling door de club.
Rijpe slet Addy was daar in de boeddhakamer.
Een prachtige rijpe mollige vrouw zo spannend. Verschillende mannen om haar heen die op haar rug liggen, worden beurtelings geneukt.
Deze sfeer van losbandigheid maakte me hard als nooit tevoren. Ik weet niet of iedereen haar nzc durft te neuken. Mijn beurt, ik ruik een heerlijk nat poesje hmmm
De beste neukbeurt van mijn leven !
Zo goed dat ik al het zaad in haar kutje spuit.
Ik moest een uur pauze nemen om weer op krachten te komen voor de rest van de avond.
Later at ik haar goede poesje.
Ik zal weer aanwezig zijn voor de volgende GB BBW op 06/15.
Ik kan niet wachten om deze schoonheid weer te zien !

Ik hou van slordige tweede creampies
Zijn er partners die woensdag ook gaan?

kees54

Snuffelaar
5 feb 2022
10
10
Braham je bent weer welkom.
Ik weet dat Addy er weer zal zijn.
Spuit ze maar lekker vol.
Misschien een tip, soms laat ze anaal toe.
Als je daar belangstelling voor hebt gewoon proberen.

Finger of kikt wat uitlopend zaad in haar kontje zodat het er soepel wordt.
Mooiste is dat als ze zijdelijng in kut geneukt wordt, jij dan haar kontje goed kunt bewerken en kijk hoever ze wilt gaan..Zeker niet forceren.
Anders mogelijk een dp in haar kut.

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Beste Braham247,

Nou ben je vanochtend al gewaarschuwd om niet te quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
En vanmiddag doe je het weer. Ben je hardleers misschien ?

Quote is wederom verwijderd.

Mvg Moderatorteam

Met plezier bedankt! Interessante ideeën. Ik doe niet aan anaal. Maar ik hou echt van sloppy seconds creampies. Meerdere mannen injecteren sperma in dit lieve vrouwtje. Het zou te geil zijn om sperma uit haar kutje te zien stromen. Op het einde zal ik haar kutje likken. Lang leve woensdag!

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
"Ben benieuwd... Wie heb je in Eroxx dan zoal bare kunnen neuken...?"
Ik moet nog gaan, in het verleden zeker al eens prijs kunnen schieten.

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Dat was voor Corona, toen wist ik nog niet van het bestaan van NZC..
Was een blonde milf, halverwege de 50, best wel een geile en mooie vrouw. Aan de toog werd ze al gepakt en daarna ging ze naar een kamertje. Haar naam weet ik niet meer.

Terug
Naar boven