Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoelang blijven de clubs nog open?
Met de alsmaar stijgende cijfers in Belgie,waarschijnlijk niet voor lang meer,denk ik.
En eenmaal als je binnen bent,waarschijnlijk met een mondmasker aan
Vorige week maandag ben ik in ClubAmai beland tijdens de HeteHuisvrouwenMiddag.
Het was een mooie en drukke middag met veel stellen en dito mannen.
Op 1 van de banken van de GB-ruimte achterin lag een dame met kort haar met een rood kleurtje langere tijd met haar kont naar achter op haar knieeen. Iedereen mocht zijn pik in haar mondje stoppen en iedereen mocht haar bare neuken.
De dame voelde heerlijk terwijl ik haar rustig neukte.
In de neuk-stoel lag regelmatig de lange Emma met haar benen wijd. Iedereen die klaarkwam in haar lekkere kutje werd bedankt door haar partner. Ook in de dark-room werd Emma door haar partner aangeboden alwaar ze vele pikken kreeg te verwerken. ClubAmai is een leuke club.
Deze middag voor het eerst amai bezocht.
Het was ook mijn eerste clubervaring.
Een zeer gemoedelijke club zonder veel poespas. Zeer vriendelijk personeel en zeer actieve koppels.
Of het nu gaat over bare of met condooms neuken, er is voor elk wat wils.
Zelf een lover van bare (offcourse) en geen enkel condoom heb ik aangeraakt. Maar ook heren die met condooms neuken kwamen aan hun zinnen.
Ik denk dat er snel een 2de bezoekje gaat komen naar deze ,naar mijn mening, zeer goede club
En de meeste clubs weer dicht, was woensdag en vorige week zaterdag in amai en dat is toch een erg veilige plek met die zelftests, zonde dat ze moeten sluiten.
Mijn vriendin en mezelf zijn bijna 5 jaar samen. Zij is 25, ikzelf 30. Al enige tijd tracht ik haar mijn fantasie kenbaar te maken, zijnde een trio (niet bi-seksueel) waarbij een andere man haar vol spuit en ik een sloppy seconds mag ervaren. Ook parenclubs behoren tot de mogelijkheid en daar wil ze precies wel voor open staan. In januari nemen we de eerste stap naar een openbare sauna. Als dat haar goed bevalt, ziet ze een parenclub wel zitten. Mijn fantasie reikt ook verder dan enkel een trio. Ze in een parenclub door meerdere mannen laten nemen is een droom. Doch is ze zeer voorzichtig en spreekt ze nu over de mogelijke risico's. Dat speel bij mij ook nog.
Benieuwd hoe het de komende maanden zal evolueren.
Bare is daar zeker niet de standaard en veel stellen komen er puur om erotisch te chillen..er zijn mogelijkheden als single kerel maar veel stellen zoeken vooral elkaar op..
Tip voor alle bare neukers.
Ga altijd naar Amai in Meer de BBW gangbang op de 3e woensdag van de maand.
16 febr, 2022 eindelijk weer zover na lange sluiting. Er wordt daar vaak bare geneukt.
Zelf heb ik daar vaak dezelfde vrouw, zij lust er wel pap van.
Komt uit Zeeland Nederland. Mocht je info willen stuur dan bericht.
Is het BBW-vrouwtje selectief in de keuze van mannen? De gangbang van komende woensdag ook bare of niet? Ik twijfel nog te gaan want is wel een eindje rijden voor mij ... Zo te zien de maandagnamiddag ook kans
De gewone gb op 2e woensdag zijn er veel minder vrouwen die bare doen.
Je moet echt voor de bbw gb gaan, de 3e woensdag.
Betreffende vrouwtje is zeker niet selectief, maar er zijn er genoeg hoor....
En allemaal omdat ze het lekker vinden en geen professionals.
Nou ik had een erg geile avond. Ik kwam 2 mensen tegen die ooit op de gangbang in Spijkenisse waren. Dus die wisten wel van wanten en het sprak nog een paar andere mannen aan ook.
Op een gegeven moment moest ik van D op mijn knieën zitten en een bukkake ondergaan waarbij ik al het zaad van mijn gezicht en borsten in mijn kutje moest vingeren... ZOOOOOOOOOOOOO FUCKING GEIL.... hopend op snel meer dirty fun
Ik ga vanvaond met mijn zaad en latex slet Sabrina naar Amai om haar te laten volspuiten in haar kut. Hopelijk ook mannen van hier bij, ik ben switch dus mogelijk lig ik onder mijn slet haar kut om het sperma af te likken van haar kutje als er weer een lekkere pik gespoten heeft…
Pik kan dan ook proper gelikt worden. Ook als
Meester ben ik beschikbaar voor bi contact. Mag, moet niet.
Woensda de eerste keer naar Amai, lees hier en in het gastenboek dat er ook nzc mogelijkheden zijn. Benieuwd of ik het geluk heb eentje te treffen.
Verslagje volgt later deze week