Arabella - (FKK) Bochum

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Dat deze club hier nog geen draadje heeft dat snap ik niet. Van de bekende RTC clubs voor mij toch wel de warmste.
Dames maken er over het algemeen altijd een feestje van. Dansen en met de klanten lol maken in de huiskamer komt hier ten opzichte van bijvoorbeeld Venus veel meer voor. Hierdoor kun je de tijd tussen de sessies door ook beter doden. Daarbij is de sauna in de club geplaatst met uitzicht op de dames en actie in de club.

Entree 60 euro inclusief 1 mal spass
Volgende sessies 30 euro voor 30 minuten

Drinken; koffie, cola en mineraalwater, wel zelf pakken.
Op de balie staat vaak een schaal met een paar belegde pistoletjes en worstjes.

Dames over het algemeen hetzelfde als in Venus, Grimbergen en Freude, over het algemeen wel wat actiever en soms zelfs actief animerend (geil en dame, slechts gehuld met naaldhakken die je bespringt en ongevraagd aan je oor begint te knagen :eek: ) . De prijzen zijn all inclusieve; geen meerprijs voor AO, FT, AV en meer van dat soort wensen

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
mart1980 zei:
Dat deze club hier nog geen draadje heeft dat snap ik niet. Van de bekende RTC clubs voor mij toch wel de warmste.
Dames maken er over het algemeen altijd een feestje van. Dansen en met de klanten lol maken in de huiskamer komt hier ten opzichte van bijvoorbeeld Venus veel meer voor. Hierdoor kun je de tijd tussen de sessies door ook beter doden. Daarbij is de sauna in de club geplaatst met uitzicht op de dames en actie in de club.

Entree 60 euro inclusief 1 mal spass
Volgende sessies 30 euro voor 30 minuten

Drinken; koffie, cola en mineraalwater, wel zelf pakken.
Op de balie staat vaak een schaal met een paar belegde pistoletjes en worstjes.

Dames over het algemeen hetzelfde als in Venus, Grimbergen en Freude, over het algemeen wel wat actiever en soms zelfs actief animerend (geil en dame, slechts gehuld met naaldhakken die je bespringt en ongevraagd aan je oor begint te knagen :eek: ) . De prijzen zijn all inclusieve; geen meerprijs voor AO, FT, AV en meer van dat soort wensen

Klinkt allemaal goed, mijn errvaringen zijn enkel bij Freude39.
Hoeveel dames zijn er hier gemiddeld aanwezig, als je een vergelijking trek met Venus, dan denk ik aan minder dames dan in Freude

underkoffer

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Aantal kun je vergelijken met Venus . Vaak net een paar meer. Ook wat vaste dames die zich er thuis voelen, wat extra 'zorg' oplevert. Als klap op de vuurpijl kun je hier ook Duitse vrouwen treffen.

Al met al zeker de moeite.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
mart1980 zei:
Aantal kun je vergelijken met Venus . Vaak net een paar meer. Ook wat vaste dames die zich er thuis voelen, wat extra 'zorg' oplevert. Als klap op de vuurpijl kun je hier ook Duitse vrouwen treffen.

Al met al zeker de moeite.

Thx, voor je antwoordt, mijn volgende reis naar Duitsland wordt dan 'n bezoek aan Arabella

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Mannen, deze club wordt echt veel te weinig bezocht. Gisteren ben ik er naar toe gereden omdat Venus me niet aanstond. Het aanbod daar was mager op de maandag, tel daarbij op dat de hygiëne de laatste tijd nogal te wensen overlaat en Mart rijdt wel 30 kilometer verder :D

Werkelijk een top middag gehad. Deze club blijft echt gezellig, dames praten zonder verwachtingen en dansen wat in de ronde. Ook op de banken in de kamer actie, ja ook NZC. Trio's op de banken en tegen vier uur zelfs een orgie met 4 vrouwen en drie mannen :shock: . Ik deed niet mee want at mijn broodje ham/kaas die ze geheel zonder te vragen netje opdienen. Je een broodje eten met een stukje fruit hoort er hier ten opzichte van bijvoorbeeld Venus gewoon bij. Kortom veel minder statisch dan Venus, schoner, en een stuk meer gezelligheid.

Deze dag ben ik er zelfs 6 uur geweest zonder te te vervelen, iets wat ik in Venus niet uit kan houden. Dat maakt ook dat de teller op 5 (ja lees vijf) vrouwen kwam te staan. Ik begon de dag met Alina een jonge Roemeense 21 jaar, vrije nieuw in dit wereldje en dus nog lekker strak. Perfect voor Mart dus, het maakte dat haar kutje snel overstroomde van mijn witte goud. Niet lang daarna verleid door Alice en Ramona, twee sex-kanonnen die al wat langer hier werken. Het maakt dat het een trio werd die ik niet snel ga vergeten, vooral Ramona is een echte sloper, daar waar Alice juist heel zacht is en bij het goed op stoom komen zo nat wordt dat wij me zijn drieën moeite moesten doen niet van het bed te glijden :eek: . Daarna een uur pauze, ja dat was nodig want ik bleek gesloopt. De heerlijk hete en ruime sauna bood uitkomst, met uitzicht op het vrouwelijk schoon begon pielemans alweer te kriebelen. Even buiten afkoelen en de jacht was weer geopend. Sabrina was het volgende slachtoffer. Een mooie Roemeense die mee wederom een top sessie bood, ik kwam na 40 minuten van de kamer en kon niet meer op mijn benen staan. Mijn ballen waren leeg en was klaar om naar huis te gaan. Maarrrrr daar zat Mimi en jonge Bulgaarse 20 jaar die nog vers in het vak was, een paar dagen naar zegen van haar collega's. Tja mannen gesloopt op niet, dit jonge hertje kon ik niet laten lopen en besloot haar maar gelijk midden in de kamer, op de bank te ontmaagden, de verslinden den op te vreten. Een half uur heb ik liggen stoten, maar het witte goud leek niet meer te komen. De overige gasten begonnen medelijden met haar te krijgen. Maar plots boden haar zachte lippen uitkomst, ze heeft me nog zeker 10 minuten onophoudelijk gezogen, waarna ik mijn laatste druppels in haar mondje spoot.

Kortom een top dag een een aanrader voor elke OA beer :ugeek:

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Machtig verhaal, heb gelijk weer zin om eens te gaan. Staat de schommelbank nog in de tuin?
Heb ik goede herinneringen aan. :twisted:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
dag 2 en de avond ervoor behoorlijk doorgezakt met veel bier. Was toch al vroeg op en na stevig ontbijt had ik een idee om brood te halen voor het feest op de avond en dat te combineren met een omweg via Arabella. Ze hebben momenteel 15,- entree. Dus 45,- voor 1de dame incl. entree.
Ben daar nooit geweest en ziet er gezellig uit. Was er iets na 10 uur aanwezig en volgens mij was ik de eerste gast.
Enkele meiden waren zich nog aan het opmaken en zag de slanke Ramona (30, Roe) daar zitten.
Na korte kennismaking stelde ze voor om op kamer te gaan. Ze deed geen presales aan klein Timmie.
Ik laat mij ook graag verrassen. Ze pijpte maar de eikel maar wel gevoelvol. Naar kutje was droog en toch maar proberen met beetje spug.
Voelde nog steeds droog aan en voelde al bijna pijnlijk met haar strakke poes toen ik haar aan het neuken was. Te stroef voor mij op die dag.
Ze is wel lief maar voelde geen opwinding. Heb haar voor de moeite bedankt en kort daarna bij iets mollige Melissa (30, Bul) gaan zitten.
Ontzettend mooie ogen en grote borsten. Ze wist mij goed aan te pakken. Geweldige pijpbeurt bij de bank.
Dus in de kamer wist ze mij weer lekker te pijpen met lange halen. Geen gehaast en in een goed tempo.
Een vakvrouw die weet hoe men een pik op oorlogssterkte kan pijpen.
Ik voelde dat het komen dichterbij komt en haar in missionaris in niet al te lange tijd haar poes gevuld en laten uitstomen.
Deze keer zag de sperma er niet zo extreem wit uit als de dag ervoor maar zag er wel geil uit.
Ik ga daar zeker nog een keer naar Arabella heen. Zag daar nog een paar dames die ik interessant vond uitzien.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Zijn een paar zeer mooie dames daar,
Alina ex Laluna moers werk hier sinds kort kwam haar hier na twee jaar niet gezien te hebben tegen ze is niet meer zo extreem skinni als in moers en wat grotere borsten inmiddels.
een mooie blonde dame van 22 iets molliger maar echt super service ook roemeens.
En een kleine brunette Alexandra 19 echter doet zijn niet Nzc maar echt de moeite waard om mee te spelen :D

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
is er een website waar je de dames kan zien en verder hoe club uitziet?

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Beschrijvingen vind je op forum freiercafé
Google zoek term : arabella Bochum forum

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Iemand recent nog de Arabella bezocht? Laatste keer daar was alweer enkele jaren geleden. Ga met enige regelmaat naar de Grim maar wil eigenlijk ook weer eens naar een andere club... iemand tips?

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Gewoon gaan misschien? Voor mij is het ook al weer een tijd geleden en denk erover om de dinsdag na Pinksteren te gaan. Wel overdag, vanaf een uur of 11 of zo.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Ben Zaadverloren zei:
Gewoon gaan misschien? Voor mij is het ook al weer een tijd geleden en denk erover om de dinsdag na Pinksteren te gaan. Wel overdag, vanaf een uur of 11 of zo.

Ben is niet alleen zaadverloren maar ook een beetje bijdehand zo te lezen :x, aan dat soort reacties heb ik niks.

Ik ben inderdaad afgelopen vrijdag geweest maar er valt totaal niets over te melden. Ik ben na 2 koppen koffie weer door gegaan, vond de line-up van deze club niet naar mijn smaak en de betere dames (althans, volgens een Duitse collega site) waren niet aanwezig.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Na mijn vele bezoeken aan Venus wil ik eens hier gaan kijken. De laatste paar keer waren er minder dames aanwezig in VV. Mijn planning is as zondag Arabella te bezoeken. Van wat ik heb begrepen is de gang van zaken hetzelfde als bij VV?

4fun

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Ik had hetzelfde wat Venus betreft en ben de afgelopen weken 2* naar Arabella geweest.
Qua aantal dames is het ongeveer hetzelfde als Venus.
Maar uiteindelijk 7 heerlijke dates gehad, waar voor mij de toppers Alexandra, Alexa en Anastacia geweest zijn. Maar Roxana en Karina waren ook zeker voor herhaling vatbaar. Helaas was de 2e keer Alexandra vrij, anders had ik zeker een trio met haar zus Roxana willen doen. Alexandra heeft echt een stunning figuurtje en dat terwijl ze 1 kleintje heeft wat ik hoorde van Alexa die zelf drie kids heeft. Onvoorstelbaar gezien beide dames fucking lekkere en stevige borsten hebben! En beide zijn ook heel leuk in de omgang (spreken goed Engels) en vinden het leuk om je te verwennen (althans zo lijkt het :) ).
Helaas is dit weekend weer een Formule 1 weekend, dus dan blijf ik thuis voor de buis kijken.
Maar ben zeker van plan om dinsdag of woensdag weer een club te bezoeken, ik twijfel aan Grimbergen, Venus en Arabella.
Weet iemand trouwens wie van de lady's bij Arabella ook aan anaal doen? Helaas staat dat niet vermeld bij de setcards in de vitrine :(

Heel veel fun & pleasure Mr. 4fun.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Beds it voor de recentie Speedy. Ik wil binnenkort ook langs.

Heb je al die 7 keer de dames lekker vol kunnen spuiten?

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Hoi Jeroen,

Ik vraag altijd aan de lady's waar ze mijn "milkshake" willen hebben. De echte toppers zeggen dan maak niet uit en mag ik zelf kiezen waar ik het deponeer. Bij keuze dan kies ik vaak voor het mondje, helaas slikken ze het dan niet door. Zo ver ik weet doet alleen Katy in Grimbergen dat wel, althans staat op haar setcard, maar de laatste keer wilde ze dat niet doen, maar ik bezocht haar einde vd middag en waarschijnlijk had ze toen al genoeg achter de kiezen :)

Bij de overige kan je zonder problemen ze lekker vol spuiten.

Veel plezier!

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ben vorige week voor het eerst bij deze club geweest omdat de laatste tijd bij VV weinig dames zijn. Ik heb me bij Arabella goed vermaakt en er zijn mooie dames aanwezig. Wel vond ik dat er minder aktie was als bij VV. Ook de club is een stuk kleiner waardoor het voor mij gevoel beetje een dooie boel was. Ik heb 5x gekamerd maar ben de namen helaas vergeten. Het viel mij wel op dat de dames bij terugkomst niet op hun "vaste" plek gingen zitten. Zo kan het gebeuren dat als je op een dame wacht dat ze ineens ergens anders gaat zitten. Voor mij is Arabella zeker voor herhaling vatbaar. Nu wil ik van deze keten Grimbergen eens bezoeken.

4fun

Terug
Naar boven