Arabella - (FKK) Bochum

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Hmm, volgens mij betaal je dat nu ook. Alleen als het je lukt om 3 vrouwen te neuken betaal je een tientje meer.
Ik ga even uit van de normale inkomprijs van €30,- en niet de Happy Hour prijs, die geldt vaak maar voor een korte periode.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Geachte collega's,

Mijn privé auto zou niet voldoen aan de eisen. Ik zag dat het over ook een mogelijkheid was, maar dat vind ik veel en veel te duur. Spendeer dat bedrag liever aan de dames.

Of ik moet mijn kar buiten de umweltzone parkeren, maar vreemd genoeg geeft de Duitse deelstaat geen klaarheid.

Een alternatief is Van Goch in Goch, maar AO is daar geen zekerheid had ik begrepen... :(

Wat een luchtfietserij mensen (die milieu zones)...

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Koop een treinticket maar maanden vooraf en in Duitsland, kost u minder dan met den auto gaan

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
frankypanky zei:
Geachte collega's,

Mijn privé auto zou niet voldoen aan de eisen. Ik zag dat het over ook een mogelijkheid was, maar dat vind ik veel en veel te duur. Spendeer dat bedrag liever aan de dames.

Of ik moet mijn kar buiten de umweltzone parkeren, maar vreemd genoeg geeft de Duitse deelstaat geen klaarheid.

Een alternatief is Van Goch in Goch, maar AO is daar geen zekerheid had ik begrepen... :(

Wat een luchtfietserij mensen (die milieu zones)...

Het OV dus...de trein kost minimaal 70 euro voor een retour, goed voor 3,5 uur hobbelen. En dan moet je nog op een vast tijdstip de trein pakken. Erg klantonvriendelijk... Ik kijk wel voor een jonger karretje. Heb de mijne alweer vijf jaar

ginko01

Snuffelaar
12 jul 2015
1
0
neuk je eigen vrouw en dan heb je al die kostelijke problemen niet! Gierige Hollanders.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Yesterday (1st december)
Entrance 30 €
Sabrina 25 minutes AO : 30 €
Moni 25 minutes AO : 30 €
Yasmine 25 minutes AO : 30 €

Total : 120 € for a very nice day......

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Dinsdag 17 januari ben ik hier geweest, rond een uur of een.
€ 30 afgerekend voor het verblijf. Er waren niet veel dames aanwezig.
Er zat één aantrekkelijke dame op een bankje achterin met leuke borstjes, Anastacia of iets dergelijks. Tongzoenen en daarna blasen ohne, zimmer, gerne.
Redelijke seks gehad, gummi, vroeg zij, brauch ich nicht. Tijdens de daadwerkelijke daad positioneerde zij zich zodanig tegen de muur dat ik mijn lange lijf niet geheel kwijt kon, anders was het neuken veel beter geweest.
Mijn voorkeur gaat de volgende keer uit naar Villa Venus.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ben rond nieuwjaar 2 keer geweest.
Beide keren op woensdag de hele avond.
Beviel goed qua drukte mannelijk bezoek: niet te druk met altijd wel een (acceptabele) dame niet bezet.

Kwaliteit dames zeer wisselend, van jeugdig slank met aardige koppies tot allesbehalve aantrekkelijk "overrijp".
Van die laatste groep een aantal de hele avond zonder man gezien, niet verbazend vanuit optiek (pun intended) van de mannen, zelfs met behulp van een pilletje zou ik bij hen niet kunnen presteren..., maar je vraagt je af of ze zo een boterham verdienen.
Van de zeer vaste kliek Alexandra, Moni, Sonja en Roxana gezien. Ook Sarah ? (wat chagrijnige latina die "nicht ohne" doet). Vermoedelijk andere vaste meiden afwezig vanwege kerstperiode ?

Op zo'n avond van 4-5 uur vind ik 3 dates van een half uur optimaal, met 2 saunarondes tussendoor (afgekoeld in een sneeuwbui !). Lekker avondje relaxen.

Dames in het algemeen vriendelijk en beide avonden ook wat activiteit in het openbaar. Altijd leuk als entertainment.
Moni deed het volgens mij een keer bewust om niet met de vent naar een kamer te hoeven. Ze zei (in zijn gezicht :D ) dat ze wat bang van hem werd. Hoewel hij op mij de indruk gaf van wat aandoenlijk onhandig converseren, hebben de dames vermoedelijk daar een 6e zintuig voor. Ze zei overigens 30 te zijn. In dat geval heeft ze weergaloze borsten, puur natuur (op wat "plakplaatjes" na).

Eerste avond met Sonja en Alexandra (eindelijk een keer vrij) ge-zimmer-d.
Beiden uitstekend: Sonja vrolijk en actief. Alexandra lief en fantastisch pijpen. Ze verzuchtte wel dat ze het meestal erg druk heeft, de dag ervoor 24 kamerbezoeken ! Klaagde verder over de hygiëne van mannen regelmatig, met name een aantal Turkse mannen. Volgens haar "chicque geparfurmeerd van boven" maar vervolgens ondraaglijke stank die soms tot bijna kotsen leidde bij pijpen en ze verbaasde zich erover dat andere vrouwen hier kennelijk geen moeite mee hadden.
Ik verbaas mij erover, omdat ik er vanuit ga, dat iedereen gaat douchen en dan toch iig zijn kruis wast...

2e avond 2 sessies achter elkaar met Sonja (met half uurtje ertussen om op krachten te komen), vooral vanwege dat ik geen nee kon zeggen tegen haar haar aanbod voor een 2e ronde anaal. Leidde wel tot een "chocolate surprise", maar dat is het risico dat je neemt :roll:
Laatste sessie met Roxana. Leek mij een keer een interessante ervaring als lange zeer slanke dame (en zelf ben ik vrij kort), hoewel ik haar de keren dat ik haar voorheen zag zitten en rondlopen een wat chagrijnige uitstraling vond hebben. Maar bleek vriendelijk en trouwens met schoenen uit een stuk kleiner. Op de sofa en later op kamer was ze een passievolle kusser met schattig de oogjes dicht, maar ik werd steeds tegengehouden om diep in haar te stoten. Heel frustrerend wan het voelde heel goed... Las een tijdje geleden ergens (internationalsexguide ?), dat veel dames watten, sponsjes, tampons of zelfs sigarettefilters (!) in hun vagina stoppen. Was misschien hier ook aan de hand ?

Weet niet wanneer een tripje aan Duitsland er weer in zit, maar dan vermoed ik ook weer Arabella te bezoeken met relaxte geanimeerde sfeer, ruime centrale sauna en een paar leuke aantrekkelijke dames.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
ondanks mijn armzalige twee bezoekjes (die ik hierop beschreven heb) bleek mijn favorite dame in Arabella Sonja te zijn. Bij deze mooie deerne wordt alles toegelaten en met dezelfste enthousiamse afgehandelt. Als ik terug in de buurt moest zijn is zij de eerste die ik zal bezoeken en indien mogelijk zal ik ze nemen in sofa zoals de laatste keer "en plein public", gewoon super met deze meid :mrgreen:

dutchpapi

Toogplakker
16 feb 2017
32
1
Heerlijk middagje Arabella achter de rug.
Waar kan je voor 150 euro nog 4 lekkertjes met de blanke sabel verwennen?
Bij binnenkomst begonen met Bianca. Dit is een lekker Roemeentje van 22 lentes, met een prachtig skinny lichaam. Pijpnummertje op de bank - verder gegaan op de kamer. Pijpen, 69-en, en toen de pentratie. Lekker nauw, maar mocht niet reinspritzen. Beetje dompertje, toen maar de eerste lading op haar tietjes gespoten.
Koffie, broodje, en doorrrgaan.
De volgende was Jeanina - weer een Roemeense (ook 22). Iets minder knap dan Bianca, maar wel met een goddelijk zandloperlichaam. Het hele riedeltje weer gedaan, en toen lekker, met haar bovenop reingespritzt. Lekker zo'n creampie.
Weer even bijtanken en had toen wel zin een anaal nummertje. De enige die dit aanbood, volgens de vitrine met foto's, is Maria. Maria is al wat ouder (40), maar heeft nog een prima lichaam. Beetje een plork.
Nummertje met haar gedaan, maar deed uiteindelijk toch geen anaal. Jammer, was op zich wel een lekker bare nummertje. Het witte spul maar in haar kutje gedumpt.
Oeff, nu begint de leeftijd te tellen. Even wat tijd genomen om weer op adem te komen. Het lekkerste meisje veruit heet Sabrina. Ze was telkens bezet, maar ik wachtte geduldig. Ik moest haar hebben voordat ik naar huis ging. Toen ze eindelijk even vrij was, er gelijk op gedoken. Het was het wachten meer dan waard. Wat een lichaam, wat een knapperd. Ze had heerlijke rubberen fuck-me-boots aan, en tijdens het kus/pijp nummertje op de bank stond de blanke sabel op scherp. In de kamer afgemaakt. Eerst missio, met prachtig zicht op de penetratie, daarna doggy. Helemaal volgepompt. Zelfs na orgasme een tijdje doorgegaan met pompen. Wat een nummer.
Arabella, tot snel weer.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Laatste vrijdag tegen middagtijd daar geweest. Was voor mij de tweede keer en was benieuwd hoe het daar nu aan toe gaat.
Kwam snel naast Janina (22, Roe) zitten. B cup en slank maar een aardige kont in verhoudinhg met slank lichaam.
Na korte kennismaking waren haar handen snel op de goede plek. Kussen deed ze ook maar iets terughoudend.
Vlot was ze daarna met pijpen bezig op het bankje. Hmmm. Heerlijk na een lange rit en slecht weer met wat files. Pijpen was iets hard maar ok.
Met haar gekamerd en haar weer laten pijpen. Ik wilde ook en liever wat neuken.
Ze vroeg nog of ik met condoom wil. Nee en dus was ik snel binnen in haar grotje. Wilde niet echt lukken om te komen.
Haar weer laten pijpen en heb uiteindelijk na de tweede poging neuken besloten dat ze mij
klaar zou pijpen. Helaas is ze pijpkonigin. Dus mijzelfg afgetrokken. Toen ik voelde dat ik bijna kom zij met haar hand mij aftrekken en
haar mond open zo'n 5cm boven mijn eikel. Ik zag dat ik naar mond spuitte. Geil gezicht om dat te zien en zij ging dan gauw naar
beneden om hem helemaal te pijpen met nog mijn zaad in haar mond. Lekker. Toen hij schoon gepijpt was pakte ze rustig een doekje.
Ik vermoed dat ze iets per ongeluk wat zaad heeft geslikt. Zo, de eerste spanning is eruit.
Beetje in de achterkamer wat uitrusten waar 2 andere gasten ook een pauze hielden. Daar zat op een bank een vrouw met mooie borsten en
latexpanties aan over elk been. Knotje in haar haar. Ik zag vlakbij de baar een andere heel slanke meid. Ik was aan het twijfelen en
uiteindelijk naast de oudere vrouw gaan zitten. Ze heet Sabrina (36, Roe). Kon het bijna niet geloven. Wat een mooie vrouw.
Zoenen is hetzelfde niveau als Lily van Grimbergen. Duurde ook niet lang en zij pijpte mij op de bank. Supergoed.
Precies als ik dat wil. Lekker zacht en gevoelvol. Ik gaf een klein duw op haar kont en ging ervoor zitten en zij begreep en
ging op mij zitten en op mijn blanke pik rijden. Heerlijk en voelde hem bijna komen maar onderbrak om een kamer met haar te doen.
Op de kamer ging ze op haar rug liggen met haar benen gespreid. Intuitief ging ik haar beffen. Ze ruikte fris. Geen nare geurtjes.
Ze kreunde en genot. Ging gevoelde 5 minuten haar beffen. Dan ging ik liggen en zij mij pijpen van de zijkant. na zo'n 20 seconden
ging ze met kutje over mijn hoofd om een 69 te doen. Volgens mij probeerde zij mij klaar te pijpen. Dus na korte tijd aangegeven
dat zij gaat liggen. Ficken ? Ja. Nou, ze heeft een lekkere zachte poes.
Na 2 kinderen is ze niet meer de strakste maar ze was een beetje vochtig en het gleed heel goed in en uit.
Eindelijk kon ik voor de eerste keer dit jaar weer in een kut klaarkomen. Ik voelde mij als nieuwgeboren en superrelaxt.
Ik zag het zaad uit haar gleuf komen en ze veegde het af. Misschien was ook het goede glijden in haar kut van zaad van voorganger.
Ze is in april op vakantie en ik wil proberen in maart weer daar te zijn en haar weer nemen. Ik stapte vogelfluitend in de auto.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Vandaag met de koets richting Arabella getogen.

De sfeer was nogal gelaten met veel oudere beren.
Hanteren ze een senioren korting daar?

Gelukkig waren de dames als vanouds en wat verse import.

Ronde 1 Sabrina hoeft geen uitleg. het is al een tijd geleden dat ik in Arabella was geweest maar ze herkende mij direct.
Heerlijke vrouw, ze heeft iets meer vet aan haar botten gekregen, maar helemaal top. Lekker bare genomen in diverse standjes.

Ronde 2 Larissa. Vandaag begonnen, 20 jaar en super-slank.Kenmerk; een afgebroken voortand. Jammer als ze wat geld heeft verdiend kan daar een mooie kroon op. Zoenen doet ze prima en vol overtuiging. Neuken was geweldig. Ze is lekker heel diep te penetreren. Ik dacht even mij eikel in haar keeltje te zien, maar bleek toch haar tong te zijn. Brullend, mijn room diep in haar kutje gespoten. Bleef nog lekker even liggen en knuffelen. Fijne meid.

Voor de liefhebbers: geen gelegenheid voor gekregen maar één van de nieuwe dames is werkelijk een pareltje. Donker krullend haar, 1.70m, heel slank, een paar flinke borsten (C) waar de zwaartekracht nog geen grip op heeft en rondingen op de juiste plaatsen. Ze zou een dode tot leven kunnen wekken, de aanwezige senioren transfomeerden in hitsige stieren.

Ik ga binnenkort weer even terug om te proberen dit pareltje aan mijn paal te rijgen. :mrgreen:

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Vandaag heb ik een trip in het mooie geliefde duitsland voor de liefhebbers onder ons.
Op weg naar men bestemming eventjes en kleine omweg gemaakt langs Bochum.
Ik had reeds bij mijn vertrek in Belziek een telefoontje gepleegd om te horen wie aanwezig was. Zoals de meeste al kunnen lezen hebben is mijn voorkeur voor Sonja. Deze bleek aanwezig te zijn , dus parkeerde ik mijn auto aan nummer 63.
Ze herkende mij direct en zei mijn naam, dus had ik toch iets achtergelaten de vorige keer :D :D :D

Enfin, ik heb maar twe uurtjes daar verbleven en ben twee keer met Sonja op de kamer geweest. Ze vertelde me dat en plein public sex getinte handelingen zonder Gummi "Verboten" was. Toch eens geprobeerd om haar op de blanke sabel te krijgen in sofa maar , helaas :x

twee keer heb ik haar kunnen afvullen vooraleer ik men laatste 600 km moest gaan afleggen.
Daar waren al dames aan het mopperen tegen mij omdat ik twee keer bij Sonja ging, maar mijn voorkeur blijft nog altijd mijn voorkeur.

Op kamer is alles zoals vanouds !

grtz

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ik ben een week of 6 geleden bij Arabella langs geweest.

Tegen sluitingstijd aan zat ik om de hoek achterin de "kino" (bij doorgang naar de sauna en tuin), ook met Sonja trouwens :D .
Op de sofa's weerszijden van ons zaten 2 dames (Gaby + Maria ? weet niet meer zeker, wel oude garde): 1 met oudere heer, duidelijk stamgast en 1 alleen. Die alleen zat haalde speciaal een heer op bij de bar en vervolgens gingen ze wel "openbaar" aan de slag.
"Openbaar" omdat we daar nog alleen zaten en buiten zicht van de theke.

Ik verkoos zelf voor kamerbezoek, hoewel Sonja vroeg of ik ook op de sofa aan de slag wilde.
Wellicht wordt er dus een oogje toegeknepen voor enkele liefhebbers van "kino-sex" tegen het einde van de avond.

Overigens die week ook Grimbersauna en Freude (1e keer) bezocht.
Dan vind ik ook zonder openbare actie Arabella het gezelligste met wel actief contact met dames, tussen de dames onderling en ook wel eens een praatje met andere bezoekers.

Grim was altijd al vrij saai, maar daar toen zonder openbare actie slaapverwekkend: alle dames ongeïnteresseerd onderuit liggend of apart bij elkaar.
Eigenlijk niet vol te houden in de openbare ruimtes. Enige lichtpuntje is Angie, een spinner die spontaan even naar me toeliep tijdens omkleden en alvast een zoen gaf (kende haar nog niet) en met alle entrees beschikbaar veel mogelijkheden biedt :p

Freude vind ik vrij onpersoonlijk, het grote aanbod van dames helpt daar ook niet bij (hoewel wel veel keuze...).
Maar ook daar weinig interactie tussen dames onderling of met de heren.
En de kino was volledig verlaten.

Concluderend denk ik binnenkort weer een Arabella bezoekje te doen ;)

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
na de 2 kamers eergisteren op Grimbergen voor de happy hour entreeprijs na 20 uur dus dezelfde avond tegen 22 uur bij Arabella gearriveerd.
De bardame vraagde of ik al een keer eerder hier geweest was en dat was zo en dus snel de 10 Euro Happy hour (na 20 uur)entree betaald en
hup naar beneden omkleden/douchen. Ik had die dag al gebeld of ook Sabrina er was en dat was gelukkig zo.
Ik zag haar op haar bankje zitten en achterkamer. Sabrina herkende mij van 4 maanden geleden.
Beetje wat bijpraten en zij ging haar sigaret roken en 5 minuten later naar de kamer (25 min.-30€)
Ze ging liggen en ik naast haar. Beetje tongzoenen en zij mij heerlijk pijpen. Na enkele minuten zij op de rug gelegd en ging haar dan een
uitgebreidde befbeurt geven. Ze kreunde zachtjes. Mijn penis was alweer wat slapper geworden en ging mij tijdens het beffen mijn penis
aftrekken zodat hij weer harder weerd en toen hij weer op redelijke sterkte was, lekker mijn paal in haar strakke kutje geschoven.
Even tussendoor weer een pijpsessie en dan terug missionaris en voelde al dat het niet meer lang zal duren dat ik kom.
Nog even doorstoten en kon dan heerlijk in haar kutje komen en daarna nog wat napenetreren en dan langzaam los en
haar kutje voelen en zag mijn sperma uit haar kutje komen. Voordat het op het bed zou druipen ging ze het met papier schoonvegen.
Het was weer een lekker nummertje met haar en deze zomer zal ik daar weer een keertje verschijnen.

dutchpapi

Toogplakker
16 feb 2017
32
1
Vandaag even naar Arabella geweest. Wilde zeker zijn dat ik nog 1x van creampies kon genieten voordat die nieuwe wet in werking treed. Bij de kluisjes hangt al een groot bord: GV immer mit gummi hier (oid). Slecht teken.
Affijn, begonnen met Elena. Elena is een 21 jarige roemeense die er zeer fraai uitziet. Killer body en mooi gezichtje. Actie op de bank is voogoed voorbij - alleen wat zoenen en wat gegrabbel onder de handdoek. Dan maar naar de kamer. Met Elena gaat het erom dat je een prachtwijf neukt - de kwaliteit doet er dan wat minder om. Ze spreekt nauwelijks Duits of Engels, en was zo wie zo niet van plan veel te praten. Standaard pijpnummertje, en hup in de kut (met glijmiddel). Was binnen een paar minuten leeggemolken.
Tweede nummer met Rebekka - wederom een Roemeense. Redelijk lichaam en halflang zwart haar. Bij het zoenen op de bank steekt ze haar tong bijna achter in je keel - heel apart. Spreekt goed Engels. Op de kamer weer een standaard pijpnummertje, waarbij ik haar lekker kon vingeren (ze was kletsnat, of er was nog wat van de vorige bezoeker). Ze heeft een behoorlijk grote kut (2 kinderen gehad), maar dat mocht de pret niet drukken voor de dutch anaconda (zoals ze me noemde). Wat wel stoorde was de geur die uit haar gleuf kwam - onaangenaam. Doggystyle diep in haar klaargekomen.
Derde nummer met Alexandra - je raad het niet: Roemeense. Alexandra is een spetter. En ze ziet er niet alleen heel goed uit (prachtig lichaam - heel bijzondere ogen), ze is ook nog leuk, vrolijk en een aangename gesprekspartner.
Goede zoener wat we uiteraard op de kamer voortgezet hebben. Zij ging op het bed staan en was toen op zelfde hoogte als ik zodat we goed konden tongen. Daarna ging ze zitten en heeft een heel goed nummertje lopen pijpen: veel afwisseling, soms zonder handen, ballenlikken, en als kers op de taart: deepthroat.
Daarna tijd voor het echte werk. Eerst nog even 69-en en toen mocht ze boven op me klimmen. Zalig nummertje wat we doggystyle afgemaakt hebben. Toen ik klaar was heb ik nog een paar minuten haar binnenwandjes even mooi gewit, door gewoon door te blijven stoten. Top! Wees er snel bij als je haar wil ervaren. Over 3 weken gaat ze op vakantie en daarna gaat ze in Stutgart werken.
Denk dat dit de laatste keer bij Arabella was voor mij. Als alles met gummi is na 1 juli heeft de club geen enkele meerwaarde meer.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Dat bord boven de kluizen hangt er al een tijd.

Als Alexandra weggaat bij Arabella, heeft die geen bestaansrecht meer, vermoed ik.
Zij heeft een grote fanbase met mannen die speciaal voor haar komen.
Ze heeft wel eens geklaagd over meer dan 20 kamerbezoeken per dag en mannen die boos vertrekken omdat ze teveel bezet was

Terug
Naar boven