Arabella - (FKK) Bochum

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Afgelopen zaterdag weer eens naar Arabella gegaan. Ook hier hebben ze 2 extra kamers gecreëerd achterin. Verder was het weer goed zoals voorheen.

4fun

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Na mijn tegenvallende bezoek aan Fkk diestzenbach door naar Bochum gereden. Leuke line Up ondanks Duitsland speelde in de halve finale met voetbal. Zelf een betere line Up dan in Dietzenbach. Dames waren vriendelijk en deden wel hun best. Heb het naar mijn zin gehad.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Na 2 weken geleden bezoekje Grimbergen nu Arabella ontdekt.
Dinsdag van ong 18 tot 22.30 uur geweest.

Ik moet zeggen, was onder de indruk van het vrouwelijk schoon. Bijna allemaal hardbodies en eigenlijk buiten één dame (blonde Carmen) allemaal strak in het vel. Inclusief Sabrina, 36 jarige moeder van 2. Was ook mijn eerste zimmer-date na eerst een half uurtje alles observeren. Een goed geconserveerde vrouw is vaak toch sexyer dan een jong ding.
Verder nog 2 dames beter "leren kennen", één naam vergeten, ander een spinner genaamd Lisa. Haar houding was niet super enthousiast, maar ik kan tegen zoiets geen nee zeggen. Optik fick, zoals onze Oosterburen dat noemen... Ondanks weinig activiteit en constant gezeur over "nicht d'rin spritzen", wat ik bij een gemiddeld bezoek in NL onacceptabel zou vinden, mezelf toch vermaakt. Ze voelde ook weergaloos aan (buiten en binnen) en dat voor € 30 pegeltjes :lol:

Alle dames daar overigens Roemeens en eerlijk gezegd heb ik de indruk dat die iha minder gepassioneerd zijn (doen) dan hun Bulgaarse vakgenoten.

I.t.t. Grimbergen zag ik niet groepjes meisjes zich demonstratief afzonderen, dames allemaal netjes op eigen bankje, maar vaak met beetje verveelde uitstraling. Kanttekening natuurlijk, dat ik ze pas vanaf 8 uur werken (volle werkdag) zag, dus misschien gewoon wel klaar voor de dag...
Opvallend verder dat een aantal dames de hele avond door dezelfde man geclaimd werden (en dat lieten gebeuren) met maar 1 of 2 kamerbezoeken. Zag dat bij 3 dames van de 10-12 aanwezige. Geen flauw idee waarom. Misschien extra fooi als motivator, vaste klant of hadden ze geen zin meer in teveel inspanningen ?

Meest enthousiaste was eerder genoemde Carmen. Heeft wel een uur gedanst voor haar (lange tijd claimende) Bär. Met nu wat hardbodies afgevinkt misschien toch een volgend bezoek maar eens verder leren kennen, denk ik.

Verder lekker ruime sauna (als enige die avond gebruikt :) en faciliteiten en de dames komen proper over.

Prijzen:
€ 30 voor 25 minuten
€ 70 voor 60 minuten

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
vandaag ben ik in Arabella een bezoekje gaan brengen. Ik was op tijd vertrokken en ze hebben nog een foto getrokken tssn Essen en Bochum !
Enfin waren ze in straat nog aan het werken en ik moest rondrijden. Na inkom te hebben betaald en de prijzen te horen gekregen 25 min = 30e, 1 stunde = 70e, heb ik mijn ogen eens laten dwarrelen langs de meiden. Ik heb mij direct bij Sonja geplaatst en moet zeggen dat ze me goed bevallen was dat ik nadien nog eens er bij geweest ben. Ondanks dat ik er voor de eerste keer was en totaal onbekend voor de dames, is er niets maar totaal niets gezegd over hoe of wat het gaat/ging gebeuren. Ze gaf me al een lekkere pijp op haar bankje en ik was gezwicht om met haar mee te gaan naar zimmer.
Het spel verder gezet op de kamer , lekker haar poesje eerst verkent, reukloos en prachtig roze (niet rood). Zonder enige woordenwisseling nam ze mijn kleine beste vriend vast en begeleide die condoomloos naar haar poesje binnen. Zalig liefdesspel met tongzoenen erbij ben ik in haar klaar gekomen.
De tweede keer is het niet haar poesje geworden maar anaal. Kortom een lekkere meid.
25 minuten rijden van mijn hotel zal ik indien het tijdstip het toelaat morgen er terug naartoe gaan.

Ondanks dat aan de inkomdeur vermeld is dat ze open zijn tot 24h, is het maar tot 23h !!!!!!!!!

grtz

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Lopen de beren in deze club rond in badjas, of met een handdoek om?

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Hoi Jajoh,

De meeste heren lopen met een handdoek om, maar voel je vrij om een eigen badjas mee te nemen en daar te dragen.. :lol:

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Arabella is een FKK wil zeggen dat de dames naakt en de Heren met een handdoek rondlopen.
Maar het is in eerste plaats een AO club (Alles Ohne) Al mogen ze daar volgens de nieuwe Duitse regels geen reclame meer om maken.

Ik was er een aantal jaar geleden, toen de prijzen nog anders lagen afhankelijk van je inkom kon je 1-2 of 3 maal neuken AO

Dacht 40-70-90 de prijzen waren dus voor 90 Euro neukte je 3 keer en had kje nog je drankjes en wat broodjes bij.

Ondertussen blijken de prijzen aangepast maar nogsteeds lager dan inde meeste FKK of Saunaclubs.

De Club gaf me wel een vieze donkere en verouderde indru. Leek of ze al jaren niets aan hadden gedaan en geoon de laatste centen probeerde binnen te halen.

Ik heb het dan eerder voor de nettere clubs, waarvan er honderden zijn in Duitsland

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Och Arabella, waar moet ik beginnen, ik heb de laatste twee dagen verscheidene uren doorgebracht in dit donker neukhol.
Gelukkig voor mij moest ik verder , want anders zat ik er terug :cool:
inkom = 30, en elke beurt ook nog eens 30. Waar vindt ge dit ergens in België of Nederland ?

Dit was voor mij het tweede bezoek, en als in nog eens in de buurt ben, ga ik zeker terug ! 100%
Vooreerst ben ik terug bij de Roemeense Sonja gesukkeld :) en na wat teasen en plagen op de sofa toch naar een kamer vertrokken.
Eerst nog eens laten pijpen en dan in 69 haar lekkere flamous liggen proefen. Dan haar lekker genomen in missionaris en toen mijn kleine vriend uit haar grotje glipte en tegen haar sterretje duwde , legde ze me onder en kwam ze haar sterretje over mijn vriend geschoven. Lekker, lekker en helaas moest ik mijn vochtdeeltjes kwijt in haar kontje.
Enfin, toen ik terug kwam ben ik bij de Bulgaarse Melissa terecht gekomen. Eerst op sterkte laten pijpen en plein public en dan naar kamer gaan afwerken. Niet anaal , want dat was bij Melissa niet mogelijk. Om de avond te beëindigen ban ik bij de dominicaanse Sara terecht geraakt, haar mooie tieten spraken mij het meeste aan ( Siliconen naderhand :)) Pzc en nmc ! nothing else possible)
Alé dag twee, begonnen bij Sonja op de bank, haar flamousje liggen likken en zelfs is ze op mij komen zitten in living ruimte, terwijl andere beren alles konden volgen. Gewoonweg spannend, want ik had er nog eentje zien nemen nadien aan de tv (was ook een lekkernij) maar ik heb haar nadien niet meer gezien :-(
Aangezien deze Sonja voor mij zo lekker was, heb ik nog een tweede ronde met haar gezongen. En als afsluiter ben ik bij de Bulgaarse Nadja gaan zitten op sofa. Deze maakte er ook geen enkel probleem van om haar in doggy te nemen op de kamer. Mijn zak was leeg en ik moest vertrekken naar andere oorden. Zoiets als Arabella is niet te vinden waar ik nu zit in duitsland , wel gewone FKK's !
ik ga mijn geluk daar eens proberen te zoeken.
grtz
Makkie

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Als ik eens een vraag mag stellen?

Hoe zit het met die -verdomde- Umweltzones? Rond deze club? ik heb wel een moderne auto, maar jullie begrijpen dat ik niet met een 'leasebakje' van de zaak over de grens ga...Doch mijn prive-auto is wat ouder.

Alvast bedankt voor uw reactie

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Wandelaars in Duitsland, en zeker zij die naar de rhur gebied gaan, kunnen maar beter zo een sticker kopen, deze kost bij TÜV ongeveer 5 EURO.
Een boete kost er u snel 50€
De sticker is op nummerplaat en dien je tegen uw voorruit te kleven.
Zelf heb ik ook een firmawagen en dat geeft toch geen probleem. Als het contract uit is, verwijder je gewoon de sticker met een schrapertje.

Ik weet niet of het nog zo is, maar in de beginperiode kon u de sticker bij elke autodealer kopen, onhafhankelijk van het merk. Zo kocht een medewandelaar voor zijn Renault een sticker bij Ford. Of dat nog kan, weet ik niet.

Je kan de sticker in België ook kppen via VAB of TOURING, maar een paar jaar geleden vroegen die snoodaards er 25 lappen voor, gemakkelijke winst toch.

Google even om UMWEL Duitsland en je zal zo wel de nodige info vinden.

Wie bv naar FREUDE gaat heeft de sticker nodig voor een paar honderd meter.

Weet dat het niet de POLITIE is die de controle op de stickers doet, daarvoor is er een speciale controle brigade, ik ben ze nog nooit tegen gekomen.
Vraag is of u dit risico wil lopen op eenboeten van 50 of 100 euro als je met 5 euro safe bent??

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Je kan die sticker ook kopen bij Dekra, een verzekeringsmaatschappij. Kosten : 15 euro.

Zoals Petergust al aangaf, de boetes zijn veel hoger dan de sticker an sich. De zones waar dit verplicht is breiden voortdurend uit, en aangezien je maar een keer (per wagen) een sticker hoeft te kopen...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Dank voor uw reactie, collega's.

Ik zal bekijken waar ik zo goedkoop mogelijk een sticker kan kopen.
En ik betaal inderdaad liever geen boete tot 100 euro, als een sticker max. 15 euro hoeft te kosten

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
die sticker kun je ook kopen in belgziek bij dekra in Gent (niet ver van Weba) voor 15eur.

Ps.: en voor de zelfstandigen zelfs in te brengen als kosten :) :)
grtz

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Winterbanden ja en neen, hangt er van af want de Duitse wetgeving zit soms nog al aar in mekaar.

Je moet winterbanden hebben als de weersomstandigheden daar om vragen.

Ga je in december naar Duitsland en het is dag en nacht positieve temperatuur, dan moet je geen winterbanden hebben.
Er is zelfs geen controle op winterbanden, maar wee u als u betrokken bent bij een verkeersongeval, dan doet men de controle wel.
Ook als u het verkeer gaat hinderen door foutief bandengebruik.

DUIDELIJK?

Nog even dit, ook hier in België kan je maar beter over winterbanden beschikken, het is een kleine investering die zichzelf terug betaalt.
Terwijl je winterbanden verslijten, verslijten je zomerbanden niet. Alle seizoensbanden zijn rommel. :geek:

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ja maar ze zijn op glad wegdek maar een schim van andere goede winterbanden, en op nat wegdek deugen ze niet.
Ik zit in het vak, weet d-wat ik zeg, beter een echte winterband van Cinti of GY of ander groot merk. Geen Chinese rommel echter .

On topic nu.
Ik ging ooit naar dit huis en betaalde 110 voor inkom en 3 dates voor 90 had je 2 wippen en voor 60 mocht je 1 keer doneren. Ondertussen zijn de prijzen wel aangepast,

Terug
Naar boven