Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben nu 3 maal bij villa venus te Duisburg geweest en wil deze club ook eens bezoeken maar zit met nogal wat vragen.

Allereerst wat is het verschil als ik deze club mag vergelijken met venus en klopt het dat de prijzen overeenkomen dus €30 25 minuten en inkom €30 en tussen 10 en 11 €15?

Ia de vanzelfsprekendheid van NZC te vergelijken met venus en hoe is het gesteld met eten en drinken. Is dit vergelijkbaar met venus waar dit nogal karig is qua aanbod en loop je hier ook rond met alleen een handdoek om je middel?

Is het aantal dames en grootte van de club te vergelijken met venus en hoe is de sfeer?

Die Sabrina wil ik wel eens proberen. Hoe kan ik haar herkennen m a.w. hoe ziet ze er ongeveer uit (cupmaat, haarlengte/-kleur, lengte etc.) Zou ik haar ZC kunnen neuken als nieuwe klant? Welke andere dames zijn toppers qua service?

Geldt bij deze club net als bij venus dat voor extra diensten niets hoeft te worden bijbetaald? Bvd

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Robbie zei:
Ben nu 3 maal bij villa venus te Duisburg geweest en wil deze club ook eens bezoeken maar zit met nogal wat vragen.

Allereerst wat is het verschil als ik deze club mag vergelijken met venus en klopt het dat de prijzen overeenkomen dus €30 25 minuten en inkom €30 en tussen 10 en 11 €15?

Ia de vanzelfsprekendheid van NZC te vergelijken met venus en hoe is het gesteld met eten en drinken. Is dit vergelijkbaar met venus waar dit nogal karig is qua aanbod en loop je hier ook rond met alleen een handdoek om je middel?

Is het aantal dames en grootte van de club te vergelijken met venus en hoe is de sfeer?

Die Sabrina wil ik wel eens proberen. Hoe kan ik haar herkennen m a.w. hoe ziet ze er ongeveer uit (cupmaat, haarlengte/-kleur, lengte etc.) Zou ik haar ZC kunnen neuken als nieuwe klant? Welke andere dames zijn toppers qua service?

Geldt bij deze club net als bij venus dat voor extra diensten niets hoeft te worden bijbetaald? Bvd

Zie Arabella maar als een kopie van Villa Venus wat betreft prijzen, catering en dresscode. Alle RTC-clubs (zoals onder meer Verena, Grimberg) hebben zo'n beetje hetzelfde stramien, met wat kleine variaties, en zijn vergelijkbaar qua grootte (met uitzondering van het nu al dan niet tijdelijk gesloten Freude39). Basale informatie over Arabella is ook te vinden op het IJsberenforum, zie deze bijdrage. Zie verder nog het topic op Hookers.

Over nzc vertik ik het verder uitspraken te doen, daar is de openbaarheid van een forum niet meer voor geschikt na invoering van de nieuwe wetgeving (lees ook dit). Denk even na en je hebt je antwoord. Concrete nzc-informatie over clubdames wissel ik alleen nog maar onderling uit met wandelbroeders waarvan ik op hun discretie kan vertrouwen dat ze het niet rondbazuinen. Wat dat betreft sluit ik me aan bij deze uitspraak.
En alsjeblieft, ga nu niet wéér de zoveelste discussie voeren over wat dan het nut van dit (sub)forum is als niet alles in alle openheid kan worden geschreven, want dat nut is er dus wel degelijk als je een beetje intelligent bent.

Voor een indruk over het aantal dames, zie mijn laatste update van gisteren en die daarvoor waar aanvullende informatie is te vinden over de club zelf.

-

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Robbie zei:
(...) maar hoe herken ik Sabrina?
Door de topics goed te lezen waarnaar ik had verwezen, dan had je bijvoorbeeld dit gevonden.
Sabrina zit doorgaans in de achterkamer op de bank onder het tv-scherm en waar je recht op aan loopt vanuit de voorkamer. Als die plek ingenomen is door een bezoeker, neemt ze vaak plaats op de bank ernaast.
En anders vraag je het de Theke. Nog leuker is alle dames even een handje te geven om je voor te stellen. Wel even een geheugentraining doen dat je dan ook al hun namen weet te onthouden nu de vitrine weg is...

Nog even een algemene opmerking: dat ik in Arabella de afgelopen maanden ineens mijn draai heb gevonden, zegt niets of anderen het daar ook naar hun zin zullen hebben.

Verder nog vergeten te vermelden dat de douches nou niet bepaald aangenaam warm waren de afgelopen keren.

-

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben bij Arabella geweest. Helaas geen Sabrina. Die was vandaag vrij. Morgen is ze er weer zei de theke maar daar heb ik nu weinig aan. Verslag volgt.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Maandag maar even mijn schatjes (waaronder Sabrina) bezoeken......Altijd goed voor een uurtje pret....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zo vandaag voor het eerst naar Arabella. Vergelijkbaar met venus met iets meer zitbanken maar qua aantal dames steeg het niet boven venus uit. Wat mij opviel was veel jonge meiden en veelal een slank tot normaal postuur. Zag een paar aantrekkelijke dames die neigden naar een normaal postuur met wat rondingen zoals Dana, een 30-jarige zwartharige duitssprekende Roemeense afkomstig van freude39 (zat op 1e bank rechts van theke) en een 18-jarige Alice met bril ook uit Roemenië en beperkt engelssprekend. Zeer klein van gestalte want zo'n 1.5m en pas 4 dagen werkzaam maar wel met de grootste cup; een d of e. Puur naturel dus echte borsten en geen tattoos/piercings.

Nog een verschil met venus is dat de dames nogal vaak van bank wisselen terwijl bij venus de dames nagenoeg altijd op hun vaste stek blijven. Overigens tattoo-girl Elena van venus werkt nu in Arabella onder de naam Samira.

Het concept is gelijk met venus alleen vond ik het zitgedeelte in venus wat ruimer ogen. Arabella heeft een andere opstelling; is wat smaller voor mijn gevoel. Ik prefereer de venus-zitgedeelte omdat je daar de dames beter te zien krijgt omdat de kluisjes daar ook direct naast de theke zijn geplaatst waar ook de betaling plaatsvindt. Ook de kamers bevinden zich in tegenstelling tot venus op verschillende plekken. Bij venus is alles boven en 1 op de bgg. Arabella heeft geen bovenverdieping. De douches waren helaas niet bepaald warm. Jammer want op dit punt is venus beter waardoor ik meer kon genieten van het warme water en de temperatuur wisselde nogal. Daar mag wel wat aan gedaan worden.

Af en toe Bulgaarse muziek waarop een waarschijnlijk Duitse beer een tijd leuk meedanste en ook Alice en een andere best aantrekkelijke meid, die vaak het initiatief nam en de nodige kleurtattoos heeft, gaven wat sfeer.

Ik was er rond 10.30 uur en dacht dat de entree maar 15€ was maar helaas dat was vroeger het geval. Alleen na 20.00 geldt het verlaagde tarief. Ben er tot 16.00 uur gebleven en heb 2 kamergangen gemaakt.

Dana is een mooie meid met lange zwarte haren en een mooi lijf. Op de bank wat gepraat en ge(tong)zoend waarna een kamergang volgde welke me prima is bevallen. Ze is iets voller dan slank met mooie rondingen en beste kont. Gaf haar een likbeurt en op een gegeven moment werd het haar teveel en begon ze hevig te schokken. Pijpen deed ze naar behoren en neuken on top, (plat) doggy en missio gingen prima. Tijdens de sex ook nog regelmatig met haar getongzoend.

De 2e kamergang was met Alice. Zeer jong en klein van gestalte. Op de bank een tijd met haar gepraat. In mijn sudoku, welke ik altijd bij me heb, schreef ze nog: "I love you" met haar naam en handtekening. Aparte maar lieve meid. Hand in hand liepen we naar beneden naar een wel heel aparte kamer met plafondspiegels en een groot bed. Voor het bed was nauwelijks loopruimte. Dat was wat minder. Alice bepaalt graag wat er gebeurt. Ze vroeg nog of ik een kamergang van 1 uur wilde doen maar ik ken haar nog niet en vindt 25 minuten ruim voldoende wat ik ook tegen haar zeg. Ze wilde even kort liggen naast me. Wat strelen en voelen en ook nu weer wat likwerk. Lepeltje lepeltje neukte ik haar zachtjes terwijl ze met haar vingers haar clitje stimuleerde. We keken samen in de plafondspiegel hoe we bezig waren. Best apart om mee te maken. Je moet haar duidelijk maken wat je wil. De tijd vliegt voorbij maar ze wil dat ik doorga. Als ik zeg dat ik een ander standje wil zegt ze nog 1 minuut. Daarna doggy gedaan. Plat wilde ze niet en on top volgens mij ook niet. In de missio het neukgedeelte afgesloten en ook dit bezoekje mocht er wezen. Toen we klaar waren konden we onze buren goed horen en dat was best wel geil. Later toen ik beneden bij mijn kluis was hoorde ik een hoop lawaai vsnuit een kamer. Daar word ik toch best opgewonden van.

Een meid in het zitgedeelte bij wie ik in de buurt zat vroeg nog om naast haar te komen zitten en koffie te drinken. Had een beetje met haar te doen want ze trok weinig klanten. Het was ook niet mijn type want slank en ik zei haar ook dat ik viel op wat voller. Ze probeerde me toch een keer over te halen maar tevergeefs.

Bij de kluisjes beneden raakte ik in gesprek met een Duitser die op het punt stond te vertrekken. Bij het weggaan zei hij nog "du bist ein netter Kerl/Mann". Dat vond ik wel een leuke reactie.

Of ik hier nog terugkom? Ik twijfel. De reisafstand in vergelijking met venus is verder en de dames in venus vind ik net even wat aantrekkelijker met Selina, Samira en MIchaela in het bijzonder. Sabrina helaas niet aanwezig of ik zal eerst eens bellen met de club om te vragen naar haar aanwezigheid.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Robbie zei:
(...) Overigens tattoo-girl Elena van venus werkt nu in Arabella onder de naam Samira (...)
Om misverstanden te voorkomen voordat iemand er tevergeefs voor afreist:
De van vele tattoos voorziene Samira (normaal postuur, C-cup) in Arabella is niet dezelfde als de ranke tattoo-girl Elena uit Villa Venus.

Verder niets dan complimenten voor je bijdrage!

-

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Ehh, jawel hoor. De Samira die er gisteren was is de laatste Elena uit Venus, die toen samen met Roxana begonnen is (Roxana nog steeds in Venus vertelde ze). Hoe dan ook gaat ze vandaag of morgen naar huis voor de kerst.

Dan heb je ook nog Elena de strakke gypsy met slechte tanden die onder dezelfde naam in Venus werkte en in Verena Andrea met bril, die ook als Elena in Venus heeft gewerkt.

Dat zijn dus al drie meiden die ooit in Venus Elena waren. Mogelijk zit in Verena ook nog een vierde Venus Elena (van een paar jaar terug met mooi gezicht en hangende borstjes), maar die heb ik de laatste tijd niet meer gezien.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ja fko heb in venus nog gekamerd met Elena dus ik weet donders goed over wie ik het heb. Sprak haar aan in Arabella en ook nu weer het verzoek om in het Engels te converseren en toen ik vroeg naar haar naam was haar antwoord: Elena in venus en Samira in Arabella. Bovendien weer die vleugeltattoo boven haar borsten.

Nog iets over mijn kamergang met Alice. Had nog niets vermeld over het orale gedeelte maar dat was best apart. Ik moest zeggen "blow me" en toen begon ze. Niet slecht maar ook niet heel bijzonder (niet gevarieerd) en niet al te lang. Wel was het geil om te zien hoe ze mijn pik in haar kleine mondje nam. Het ging maar net maar mannen met een dikke; daar zal ze een hele kluif aan hebben. De kamer (meest linkse beneden) was aan het plafond geheel bespiegeld en aan weerskanten geen loopruimte dus het bed nam de gehele breedte van de kamer in. Alleen voor het bed wat loopruimte maar zeer beperkt dus geen plek voor sexuele handelingen uitgezonderd staande lichaamsverkenning natuurlijk.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Robbie zei:
(...) toen ik vroeg naar haar naam was haar antwoord: Elena in venus en Samira in Arabella. Bovendien weer die vleugeltattoo boven haar borsten. (...)
Wonderbaarlijk:
De Samira in Arabella (inderdaad met die vleugeltattoeage boven de borsten!) zei tegen mij dat ze toen (20 nov) net in Arabella aan de slag was en antwoordde dat ze niet elders in andere clubs had gewerkt. Weer een illusie armer...

Verder zei Samira tegen mij rond de 23e naar huis te gaan voor een maand, mogelijk dat de plannen dus zijn bijgesteld.

Robbie zei:
(...) De kamer (meest linkse beneden) was aan het plafond geheel bespiegeld en aan weerskanten geen loopruimte dus het bed nam de gehele breedte van de kamer in. Alleen voor het bed wat loopruimte maar zeer beperkt dus geen plek voor sexuele handelingen uitgezonderd staande lichaamsverkenning natuurlijk.
Dat is kamer 6, de enigste kamer beneden met een gesloten plafond. Kamer 7, 8, en 9 beneden hebben een open plafond. Wie dat leuk vindt: in Arabella kan je een voorkeur voor een kamer aangeven.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Robbie zei:
(...) De kamer (meest linkse beneden) was aan het plafond geheel bespiegeld en aan weerskanten geen loopruimte dus het bed nam de gehele breedte van de kamer in. Alleen voor het bed wat loopruimte maar zeer beperkt dus geen plek voor sexuele handelingen uitgezonderd staande lichaamsverkenning natuurlijk.
Vanavond nog even goed opgelet en moet mezelf even corrigeren voor hetgeen ik in mijn post hiervoor over schreef.
Indeling van de kamers beneden in het souterrain is als volgt:
- kamer 6 (eerste kamer links) heeft een gesloten plafond en géén spiegels
- kamer 7, 8 en 9 hebben open plafonds en spiegels aan het plafond én tegen de wand. Kamer 9 (de laatste in de gang) is daarbij wel karig 'bespiegeld'.

fko zei:
De Samira die er gisteren was is de laatste Elena uit Venus, (...) Hoe dan ook gaat ze vandaag of morgen naar huis voor de kerst.(...)
Dank fko! Dat je even liet weten dat Samira (dus de dame met die markante vleugeltatoeage op de borstkas) haar plannen had gewijzigd, dan wel dat ik het niet goed van haar had begrepen. Gealarmeerd door jouw bericht afgelopen avond speciaal voor haar nog even een snelle rendez-vous ondernomen en het bleek inderdaad haar laatste avond. Ze vertelde me over een maandje terug te zijn.

Aanwezigheidslijstje gisteren (maandag 18 dec):
Alice (kleine dame, met bril en flinke E-cup of meer)
Anastasia
Carmen (heel mooi gezicht, wat hangend b-cupje)
Elena
Gabi (uit F39), grote tattoo rechtsopzij
Melissa (met onder meer tattoo 'Niki' op rug en lusteken boven linkerborst)
Sabrina
Samira
Simona (uit F39, ex-Verena), met bril

Anna vertrok net toen ik arriveerde. Rest van de afwezigen geen info over.

-

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Was er direct na kerst.
Waren (te)veel gasten, minder dames en maar een paar toppers.

Gelukkig Sabrina aanwezig. Wordt wel helaas steeds wat voller en heeft niet meer het strakke supermilf figuur van een jaar geleden. Dan liep ze langs wiegend met die volle maar strakke bilpartij en dan ging er gelijk iets steigeren...
Maar ze maakt het nog steeds allemaal goed met leuk gesprek en geknuffel op de bank en vooral een super GFE op de kamer.

Voor een 2e ronde (na sauna, ruim en met zicht op aantal dames veruit de beste van alle RTC's) tijdje gewacht en getwijfeld.
Weinig echt aantrekkelijk.
Alleen verder Anastasia van vaste bezetting (niet mijn type).
Cindy was er wel (ook vroeger, maar recenter in Freude 39). Op beide locaties paar keer gekamerd, maar mis dan altijd de klik. Zij ziet dat geloof ik anders en zoekt enthousiast contact.
Twijfelde over Gabi (met die plakplaatjes lijkt het toch wat spannender en deed mij weer denken aan Moni van een jaartje geleden), maart die was lang bezet.

Toen kwam Carmen binnen.
Dat is een oude bekende uit Arabella, maar nu met zwart haar ipv hoogblond.
Zoals Arbez aangeeft: lief gezicht en hangborstjes.
Sfeermaker in de zaal, lol met haar op de bank en fun op de kamer met veel mogelijk.
Bleek net 2 weken terug te zijn na 9 maanden "urlaub".
Ik vroeg nog of dat geen toeval was, maar onduidelijke reactie.
In ieder geval ouderwets goede ervaring, mooi dat deze topper terug was.
Anders met alleen Sabrina wat magere bezetting.

smouse

Snuffelaar
27 mrt 2015
6
0
Het aantal dames zal nu wel beter zijn omdat Grimberg Sauna nu 3 weken gesloten is.
De aanwezige dames op 30 november wisten nog niet wat ze deze weken gingen doen: met vakantie, slapen, naar een andere club
maar een aantal (o.a. Bonny) zou zeker in Arabella aan het werk gaan.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ben er vandaag (gisteren) geweest.
Inderdaad volle bak met dames en beren. Toen ik kort vóór acht aankwam, was er geen locker vrij.
Moest van de Theke weg. Ik hield vol en zei te wachten, moest ik wel direct betalen.
Vind ik geen probleem. Normaal kijk ik toch eerst een beetje voordat ik mijn 1e dame uitkies, kan natuurlijk ook met kleren aan...
Opvallend (en gelukkig) waren er ondanks volle bezetting mannen steeds een paar dames vrij.

Ik zag (en meer) in ieder geval Angie vanuit Grimberg Sauna.

Verder goede kamergang met Melissa. Ken ik nog als Ginny anderhalf jaar geleden uit Grimberg Sauna.
Nog steeds een heerlijke goed gevulde en geproportioneerde vrouw met latina uitstraling.
Helaas wat minder intense gfe dan vroeger, maar nog steeds een aanrader, alleen al vanwege dat heerlijke lijf.

Verder naast de vaste bezetting nog een paar voor mij onbekende dames, waarvan een paar ook met een fraai slank lijfje.

Beviel eigenlijk wel, zoveel drukte met toch continu genoeg keuze van dames en altijd paar banken vrij.
Arabella kan net zoals de dames daar meer hebben dan je verwacht...

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Bij Arabella zijn geen vaste zitplekken, hoewel een aantal dames wel voorkeur voor een sofa hebben.
Carmen zat vroeger vaak op een bank met de rug naar de sauna.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vandaag om 14.15 uur bij Arabella tot 20.30 uur en maar 1 kamergang. Hoe dit kan? Had vanochtend gebeld met de vraag of Sabrina er was en dat was gelukkig zo. Heb haar even gezien op de bank bij de tv. Mooie vrouw met lekker lichaam. Even later was ze weg. Heb wel een uur op haar bank gezeten. Deed navraag bij de theke. Vroeg of ze was vertrokken. Het bleek dat ze voor 3 uur was "geboekt". Ik enorm balen. Wat vinden forumleden hiervan dat een dame zo'n lange kamergang met 1 klant kan maken? Voor de dame prima want die vangt veel geld met vaak een stamgast dus een bekende voor haar maar voor de andere mannen veel minder leuk. Later toen ze weer terug was op de bank vroeg ik of ik naast haar mocht zitten maar ze zei dat ze alweer bezet was. Ik had nu de moed al opgegeven. Weer later liep ze met een beer naar een andere zitbank en na wat voorspel alweer een kamergang m a.w. ze is erg populair. Alleen Sabrina was heel erg lang bezet steeds.

Heb maar 1 dame geneukt met in de achterhoofd het plan om Sabrina wellicht toch nog te kunnen scoren maar tevergeefs. Weet ook niet hoe ze steeds bezet kan zijn. Zijn er mannen die bellen om een kamergang met haar alvast vast te leggen? Vind ik een slechte zaak want zo komen mannen als ik er op die manier nooit meer tussen. Heb haar op het laatst nog even aangesproken want ik werd er een beetje gek van dat ik haar niet mocht/kon neuken. Ze zei dat ze er morgen "zondag" dus er ook weer was dus morgenvroeg probeer ik er om 10.00 uur te zijn.

Overigens heb ik gekamerd met een ene Katharina uit Bulgarije. Ze werkte in Grimbergen die nu even gesloten is wegens renovatie. Erg aantrekkelijke meid met sexy witte kousen aan en een beetje mollig. Ze zei dat het haar 4e dag was hier. Heeft wat weg van Selina van villa venus. Alleen is Selina qua gezicht wat knapper. Op de bank wat zoenen en praten. Kamer was beneden. Nummer was 7 met veel spiegels. Ik vind dat wel wat maar Katharina vindt mannen raar die daarop kicken dus ik ging er verder niet op in. Pijpen was prima want rustig en met gevoel. Standjes missio, (plat) doggy, lepeltje lepeltje en cow-girl gedaan. Ze vond wel dat ik veel standjes wilde maar dat doe ik vaak om niet vroegtijdig klaar te komen. Nog een befbeurt gedaan om de tijd nog wat te rekken. Erg zoenerig was ze niet meer op de kamer want ik merkte dat ze haar gezicht wat wegdraaide en ze nam verder geen initiatief voor wat zoenen. Zoiets heb je snel door. Was wel een korte sessie van 15-20 minuten.

Dus voor mij een teleurstellende dag. Geen Sabrina en toen ik een andere dame wilde nemen bleek die opeens ook al lang bezet te zijn en veel langer kon ik niet blijven want de laatste trein wil ik niet missen.

Nog iets over die theke. Niet bepaald een leuke dame. Zit vaak te zeuren of probeert grappig te wezen door regelmatig te roepen dat mannen die niet willen neuken maar naar huis moeten gaan. Het is geen hotel hier zei ze nog.

Voor eten wordt slecht gezorgd. Bij venus heb je wat koekjes. snoep of worstjes e.d. maar bij de theke stond werkelijk niets om te eten. Ja wat plakjes cake maar dat was pas op het eind.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vergat in mijn bericht van gisteren nog te vermelden over 2 leuke voorvallen. Die Angie die er nu is is een hele leuke en spontane meid en zorgt voor wat sfeer. Ze zei ook op de bank hardop dat ze plezier wil maken en dat kan ik wel waarderen. Ze kreeg 2 beren zover voor een trio met haar. Zei commandeerde op een leuke manier 2 vrienden of collega's om naast haar te komen zitten. De 2 beren gingen echter naast mekaar op de bank en Angie ernaast. Dat was niet de bedoeling. Één links van haar en de ander rechts. Ze spreidde haar benen en de overburen met 3 man sterk op de bank hadden een prachtig uitzicht en niet veel later dus met zijn drieën naar een kamer. Dat heeft ze zeker te danken aan haar mondigheid en durf.

Op een andere bank begon wat voorspel maar die ging wat verder wat tegenwoordig, na de veranderde prostitutiewetgeving per 1 juli van het vorig jaar, plaatsvindt op de bank. Dame deed een condoom om de pik van een beer en begon hevig te pijpen waarna een neuksessie op de bank plaatsvond. Vele beren keken uiteraard mee. Dat alles duurde minstens een kwartier en ik weet niet eens of ze nog een kamergang hebben gemaakt of het gebeuren op de bank moest daarmee doorgaan.

Ik begin onderhand verslaafd te raken aan die saunaclubs en krijg de smaak aardig te pakken want gisteren Arabella en vandaag weer maar ik had een goed excuus :D Gisteren was het een drukke dag voor Sabrina waardoor ik haar ben misgelopen ondanks mijn 6-urige verblijf aldaar. Vroeg van huis vertrokken (06.15 uur) want was bang dat een andere beer me voor zou zijn. Al voor 10.00 belde ik aan en ik was de eerste klant en liep gelijk Sabrina tegen het lijf. Theke Leila vroeg mijn naam en ik zei moet je weten want was er gisteren ook waarop ze zei: ik moet niks :lol: Kreeg toevallig kluissleutel nummer 1. Snel uitkleden en douchen en zag Sabrina al op de bank. Ging gelijk naast haar zitten en niet veel later maakte ik de eerste kamergang met haar. We gingen naar kamer 2. Haar favoriete kamer. Ruim met veel spiegels en ook nog 2 riante fauteuils. Je gaat door de klapdeurtjes en dan rechtsaf. Sabrina is een mooie vrouw en de sex was voortreffelijk met prima pijpwerk dat ze deepthroat doet. Ze nam hem helemaal tot aan de wortel. Ze heeft me lekker bereden en ging daarna nog gehurkt. Een geil standje. Zoenen kan ze als de beste. We deden nog (plat) doggy en missio en onderwijl deed ze lekker mee en deed geil. Heb haar ook nog lekker kunnen likken. Moest mij inhouden niet te snel te komen maar uiteindelijk was er geen houden meer aan. Leuk met haar gekletst en zij verontschuldigde zich nog dat ik niet met haar heb kunnen kameren gisteren maar ik zei dat het geen probleem was. Vandaag, zondag dus, heb ik Sabrina veel vaker gezien dan gisteren want toen had ze een klant van 3 uur en nog enkelen van 1 uur, zeg maar stamgasten.

Mijn 2e kamergang was met Flori; net als Sabrina een Roemeense. Ze was net terug van vakantie en dit was haar eerste dag. Erg aantrekkelijke en gezellige meid van amper 1.5m hoog. Erg mooie borsten en gezicht en voor mij een perfect lichaam met beste kont. Geheel naturel dus verschoond van tattoos en/of piercings. Gaf haar complimenten voor haar uiterlijk wat ze wist te waarderen door mij kusjes te geven. Leuke kletser en goed in bed. Haar orale kwaliteiten zijn erg goed. Erg rustig en met gevoel waardoor mijn pik in no time op ootlogssterkte kwam. Vooral cow-girl sprong eruit want ze was fanatiek en hield het lang vol. Ze was erg beweeglijk en was een beetje bang dat mijn pik het niet aankon. Ze ging net als Sabrina gehurkt en ging tekeer. Heb haar ook mooi doggy genomen en dat geeft een prachtig uitzicht op die heerlijke kont van haar. Daarna nog plat doggy en flink wezen stoten. In de missio sloeg ze haar handen om mijn kont en lag ik lekker bovenop haar. Een tijd doorgeneukt en lekker klaargekomen. Een topper deze meid. Ik vroeg nog of ze zou blijven bij deze club en gelukkig zei ze ja. Even later op de Turkse muziek danste ze leuk mee en kreeg mij zelfs zover om even mee te doen. Ze daagde overigens ook andere beren uit.

Mijn laatste kamergang ook weer met een Roemeense "Jasmin" genaamd. Was haar tweede dag en komt van Grimbergen te Gelsenkirchen. Qua uiterlijk niet echt mijn type want slank en vrij lang. Lange donkere haren en op het eind met verschillende tinten. Een kleine zwarte knoppiercing bij haar mond en donker opgemaakte wenkbrauwen en haar bovenarm flink getatoeerd. Ook zonnebankbruin haar huid. Kamergang was wat minder maar niet slecht. Het was erg warm op de kamer en geen spiegels. Pijpen deed ze goed. Ook zij ging bij het eerste standje on top. Alleen bij missio hield ze haar handen op mijn borstkas waardoor ik niet lekker plat op haar kon liggen waardoor het minder intiem werd. Wellicht hadden we niet echt een klik want ook qua communicatie was het wat minder maar ik was gewoon nieuwsgierig naar deze meid die regelmatig bezet was en opviel qua uiterlijk. Oja ze droeg ook van die lange zwarte kousen. Misschien moet ik uitsluitend voor dames gaan met een normale tot wat molliger postuur want die kunnen meestal wat meer hebben.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Nog iets over de theke Leila. Ik was wat negatief over haar maar wat Arbez zegt is juist. Ze is best grappig en moet haar niet al te serieus nemen. Ze probeert de stemming er wat in te brengen. Ze is wat ongeïnteresseerd en komt wat stug over. Ik vroeg nog naar een bepaalde dame maar ze wist niet vrij of vakantie. Ja het is echt een type ma Flodder. Heb een tijdje plaatsgenomen aan de zitbank bij de theke waar je alles goed kunt volgen. Bij het verlaten van de club zei Leila: morgen wieder waarop ik zei: bin keine Fickmaschine; muss morgen wieder arbeiten.

Ook mijn waardering voor de club is gestegen. Ik vergeleek het met venus en prefereerde venus boven Arabella maar afgelopen weekend heb ik mijn draai wel gevonden. Gezellig druk en knus met genoeg dames en beren maar niet teveel beren. Ikzelf blijf altijd lang hangen maar veel beren blijven niet zo lang merkte ik op. Wel zo goed overigens wat weer ruimte vrijmaakt voor nieuwe fitte beren.

Heb beneden alle 4 de kamers bekeken want ze waren alle 4 onbezet toen ik inspectie deed en kamernummer 7 is wel de aantrekkelijkste met volop spiegels en aan het plafond helemaal bespiegeld. Kamernummer 6, de meest linkse, is de minst aantrekkelijke want helemaal geen spiegels. Kamernummer 8 heeft ook een plafondspiegel maar voor een klein deel en nummer 9 ontbrak een plafondspiegel. Overigens kun je je beneden even terugtrekken in de fauteuil om wat te eten of te drinken wat je hebt meegenomen. Ook vind ik het wel geil en het windt me op om wat sexgeluiden op te vangen van wat er op de kamers 6 t/m 9 plaatsvind.

Nog iets over de douches want echt warm wil het nog steeds niet worden. Jammer want ik prefereer warm water en als het even wat warmer wordt is het daarna weer wat kouder dus een constante temperatuur hebben de douches niet. Ook vaak weer op de knop drukken om de waterstraal weer te activeren.

Terug
Naar boven