Ami (Shemale) - Antwerpen

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ze heeft al geadventeerd onder de meest vreemde namen, ik kijk enkel of het nummer nog klopt.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Ik hoop dat de corona crisis snel voorbij is zodat ik snel weer kan genieten van Ami !!
Ik verlang naar haar kleine stijve penis in mijn mond en kontje, waar ze mag in klaarkomen en ook kijk ik ernaar uit om haar bare te nemen tot mijn warme zaad diep in haar wordt gespoten ....
Laatste keer dat ik haar contacteerde voor een date,vroeg ik echter of ik mss ook wat foto's mocht nemen. Waarop ze antwoordde "zoek een ander" en mij (denk ik) blokkeerde :eek:
Dus vrees ik dat ik volgende keer maar gewoon haar kapsalon moet binnenstappen, in de hoop dat ze vrij is.
Iemand al dezelfde ervaring gehad (blokkering) ?
Ami is gewoon de lekkerste, ik ken geen vergelijkbare ....

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Ik hoop dat de corona crisis snel voorbij is zodat ik snel weer kan genieten van Ami !!
Ik verlang naar haar kleine stijve penis in mijn mond en kontje, waar ze mag in klaarkomen en ook kijk ik ernaar uit om haar bare te nemen tot mijn warme zaad diep in haar wordt gespoten ....
Laatste keer dat ik haar contacteerde voor een date,vroeg ik echter of ik mss ook wat foto's mocht nemen. Waarop ze antwoordde "zoek een ander" en mij (denk ik) blokkeerde :eek:
Dus vrees ik dat ik volgende keer maar gewoon haar kapsalon moet binnenstappen, in de hoop dat ze vrij is.
Iemand al dezelfde ervaring gehad (blokkering) ?
Ami is gewoon de lekkerste, ik ken geen vergelijkbare ....

Meintje

Toogplakker
17 mrt 2020
30
0
Het is mooi dat we een eerlijke review terug krijgen.
Ik ben een reguliere klant.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Gewoon met een ander nummer bellen, de kans is klein dat ze weet wie je bent, ze heeft zoveel klanten....

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
Ze heeft mij met haar kleine penis zo ongelooflijk geneukt in staande positie. Ze spoot haar zaad diep in mijn aars zo warm en lekker. Daarna was het mijn beurt om zo diep als ik kon te stoten en kwam binnen 3 minuten ongelooflijk klaar in haar mooie geschoren kont. Ik heb dit nog nooit meegemaakt zo intens....... zo lekker. IK ben op zoek naar meerdere transen want mijn verslaving is geboren !! :D :) :lol: :lol:

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat lijkt mij sterk, ze zou het laten weten als ze weer kon/mocht ontvangen.
En ik heb nog niets van haar vernomen.

arantes

Snuffelaar
15 jun 2015
16
0
Ami liet mij weten dat ze 21 mei weer begint met ontvangen.

Ik hoop dat ze het weer niet uitstelt, want heb dat toppertje stilaan hard nodig.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Svekke.
Ik denk dat je moet wachten tot haar ad verschijnt op afspraakjes.
Tot 21/05 dus. ;)
In het zoekkadertje ingeven sextherapist of sexlifegiver :)
Heb dit zonet gedaan,maar haar adje was niet te vinden :(
Dus nog even geduld

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste svekke als jij de 1e mag zijn a.s. vrijdag of de laatste, kunnen we dan een verslagje van je zien. Gezien je profiel is het erg magertjes met het geven van een recensie. ;)

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Haha de goesting komt terug
Iemand nog schermafdruk van haar laatste adv
Denk dat ze nog even de kat ... Uit de boom kijkt

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Iemand haar laatste nr
Ik had haar nr nooit opgeslagen omdat ze zoveel berichten zette haha

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Heb ze een berichtje gestuurd
Ze was nog actief deze morgend ....
Afwachten haha

arantes

Snuffelaar
15 jun 2015
16
0
gisteren bij ami geweest.
dacht dat geiler als vroeger niet kon... ze is opnieuw grenzeloos actief, met een extra gloryhole...

Terug
Naar boven