Ami (Shemale) - Antwerpen

loperken

Legende
17 okt 2016
1.793
716
Je kan misschien ook gewoon met de trein gaan,tenminste als de locatie niet al te ver is van het station.
En als de treinen rijden :D

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Goed idee. Is echt niet ver van het station. Carnotstraat. Nummer moet je haar zelf vragen.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Ik vroeg mij dit ook al af waar Ami te xdaten viel.
Als het de Carnotstraat is, dan is het heel gemakkelijk met het openbaar vervoer. De Carnotstraat is naast het Centraal Station.
Ik kom naar Antwerpen ook met het openbaar vervoer, of met de auto tot een P+R en dan de tram op. Veel gemakkelijker.
Ik heb zin gekregen om haar eens te vullen. :twisted:

anon59b

Toogplakker
1 jan 2019
28
1
Ik vraag me af of ze Prep neemt of gelijkaardig? Is wel een grotere risico anders niet?

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dan slik je toch zelf PrEP? Als je jezelf zo druk maakt over het risico dan moet je geen risico nemen, als je vraagt aan haar is ze meteen pissed en gaat de afspraak niet eens door.
Maar goed, om je gerust te stellen, ik laat me elke 3 maanden testen en ik ben niet HIV+ en heb bij Ami nog nooit wat opgelopen.
Is dat geluk? Onmogelijk, daarvoor heb ik me te vaak door haar laten neuken en heb ik haar geneukt.

Bij twijfel, niet doen, je moet er wel een goed gevoel bij hebben en zeker achteraf een goed gevoel eraan overhouden.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.793
716
Heb net gebeld,ze zei dat zc niet mogelijk is :(
Wel in haar mondje klaarkomen,zc.
Hoe doen jullie dat toch, de transsen neuken zc?

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
99
24
Je moet dat niet aan de telefoon vragen. Dit bespreek je ter plaatse. Zij wil eerst zien wie staat er voor haar.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ze vraagt er niks voor, je moet tijdens het spel gewoon of op d'r gaan zitten en je zc laten neuken, reken maar dat je daarna ze ook zc mag neuken. Of gebruik je fantasie...het kan bij de meeste transen als je het spellrtje goed speelt. Vergeet niet, het zijn mannen met tieten en geen vrouwen met een pik. Uiteindelijk denkt een trans net als wij vaak met hun pik...als ze over de grens zijn gaat alle verstand overboord...

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
En voortaan beter onze reacties lezen, ik had toch duidelijk gezegd dat je niets moest vragen! Wat zijn sommige toch hardleers...

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Gisteren, na ongeveer anderhalf jaar, nogmaals bij Ami langs geweest. Na het afrekenen beiden (apart) een douche genomen en dan op "bed" beland voor een rugmassage. Tijdens de massage kon ik een beetje (bij)babbelen maar vooral gebruikt ze die om een stijve te krijgen, ze wrijft dan met haar ballen en penis tegen mijn kont aan totdat we beiden opgewarmd waren ... Daarna ging ze op de rug liggen zodat ik haar zeer stijve penis kon pijpen. Ze draaide zich vrij snel op haar zijde zodat ze mij kon pijpen en we heerlijk 69 deden. Ik betaste haar kontje en stak een vinger er een beetje in, waarna ze wat glijmiddel aan haar kontje deed zodat ik er mijn vinger makkelijk kon inglijden terwijl we verder 69 deden. Ze ging op haar rug liggen en liet mij missio diep in haar kontje binnenglijden, terwijl ze zichzelf masturbeerde. Geregeld moesten we stoppen om niet reeds te klaar te komen en zeiden we tegen elkaar dat we het rustig moesten doen. We waren beiden zeer opgewonden ... Ze vroeg mij vervolgens om op mijn rug te gaan liggen en ze kwam tussen mijn benen zitten, met haar stijve penis tegen mijn kontje. Ze duwde hem een beetje naar binnen, wachtte eventjes en toen ik er klaar voor was, penetreerde ze mij diep. Het was heerlijk om haar mooie lichaam te zien en te strelen terwijl ze mij aan het neuken was. Ik zag dat ze genoot en ook nu vroeg ik haar om(nog) niet klaar te komen ... Ze stopte, ging op haar rug liggen en en liet mij haar zijdelings penetreren terwijl ze zich aftrok. Mijn lul schoof over en weer in haar kontje, ze beheerst de kunst om haar kringspier op te spannen zodat het lekker nauw is, of net te ontspannen zodat je even lekker kan doorneuken. Af en toe haalde ik hem er uit, op niet te vroeg te komen en omdat het lekker is om even onze penissen tegen elkaar te wrijven, haar kontje te vingeren (twee vingers), haar ballen te strelen en haar penis af te rukken. Ook pijpte ik haar nog, ik proefde wat voorvocht. Ik likte haar kontje en ballen en zag plots dat ze (een beetje) klaarkwam waarna ik onmiddellijk haar penis in mijn mond nam .... heerlijk, maar ze was tijdig gestopt en zeker niet echt klaargekomen. Daarna zette ze zich op handen en voeten en neukte ik ze op z'n hondjes. Ze vroeg mij vervolgens om op mijn rug te gaan liggen en ze kwam bovenop zitten, ook reverse, ook schuin en dit terwijl ze zich onophoudelijk verder afrukt. Ze hijgt er op los (no fake), net als ik. Ze gaat weer op de rug liggen en ik neuk haar opnieuw. Uiteindelijk neukt ze mij missio, haalt ze haar penis eruit, spuit een beetje op mijn kontje, waarna ze snel opnieuw binnenkomt en mijn kontje volspuit ! Ik voelde de warmte van haar zaad op en in mijn kontje en terwijl ze verder neukt, rukt ze mij af zodat ik vrij snel mijn zaad op mijn buik en haar handen spuit ...
Het was misschien wel mijn beste vrijpartij ooit. Ik hou van Aziatische vrouwen, Ami is mooi, zeeeeeer geil, heeft een keiharde (niet te grote) penis, spuit lekker en is taboeloos.
Ze ziet mij nog terug, alleen zal ik niet zo lang meer wachten ;)
Grts,
Dirk

Svekke

Snuffelaar
4 aug 2019
4
0
Is Ami nog actief, want ik krijg haar niet te pakken. Is ze van nummer veranderd?

Lev13

Snuffelaar
21 mei 2018
23
3
Kan iemand mij vertellen wat haar prijzen zijn? Kan ik op afspraakjes niet terugvinden..

Terug
Naar boven