Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik hoop dat de corona crisis snel voorbij is zodat ik snel weer kan genieten van Ami !!
Ik verlang naar haar kleine stijve penis in mijn mond en kontje, waar ze mag in klaarkomen en ook kijk ik ernaar uit om haar bare te nemen tot mijn warme zaad diep in haar wordt gespoten ....
Laatste keer dat ik haar contacteerde voor een date,vroeg ik echter of ik mss ook wat foto's mocht nemen. Waarop ze antwoordde "zoek een ander" en mij (denk ik) blokkeerde
Dus vrees ik dat ik volgende keer maar gewoon haar kapsalon moet binnenstappen, in de hoop dat ze vrij is.
Iemand al dezelfde ervaring gehad (blokkering) ?
Ami is gewoon de lekkerste, ik ken geen vergelijkbare ....
Ik hoop dat de corona crisis snel voorbij is zodat ik snel weer kan genieten van Ami !!
Ik verlang naar haar kleine stijve penis in mijn mond en kontje, waar ze mag in klaarkomen en ook kijk ik ernaar uit om haar bare te nemen tot mijn warme zaad diep in haar wordt gespoten ....
Laatste keer dat ik haar contacteerde voor een date,vroeg ik echter of ik mss ook wat foto's mocht nemen. Waarop ze antwoordde "zoek een ander" en mij (denk ik) blokkeerde
Dus vrees ik dat ik volgende keer maar gewoon haar kapsalon moet binnenstappen, in de hoop dat ze vrij is.
Iemand al dezelfde ervaring gehad (blokkering) ?
Ami is gewoon de lekkerste, ik ken geen vergelijkbare ....
Ze heeft mij met haar kleine penis zo ongelooflijk geneukt in staande positie. Ze spoot haar zaad diep in mijn aars zo warm en lekker. Daarna was het mijn beurt om zo diep als ik kon te stoten en kwam binnen 3 minuten ongelooflijk klaar in haar mooie geschoren kont. Ik heb dit nog nooit meegemaakt zo intens....... zo lekker. IK ben op zoek naar meerdere transen want mijn verslaving is geboren !! :lol: :lol:
Svekke.
Ik denk dat je moet wachten tot haar ad verschijnt op afspraakjes.
Tot 21/05 dus.
In het zoekkadertje ingeven sextherapist of sexlifegiver
Heb dit zonet gedaan,maar haar adje was niet te vinden
Dus nog even geduld
Beste svekke als jij de 1e mag zijn a.s. vrijdag of de laatste, kunnen we dan een verslagje van je zien. Gezien je profiel is het erg magertjes met het geven van een recensie.