A
Anonymous
Guest
Dat schiet niet op, vorige week 2x een smsje gestuurd. O reactie van haar ontvangen helaas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haze zei:Inmiddels via een SMS een afspraak kunnen maken.
Vriendelijke vrouw ze praat redelijk veel maar niet storend. Ben op bed beland met haar en ze begon wat te sjorren en later te pijpen. Er zat weinig gevoel in en ben haar gaan vingeren en heb haar een tijdje gelikt. Had niet het idee dat het iets met haar deed. Heb mij zelf maar afgetrokken terwijl ze mijn ballen onder handen nam, even een kwak op haar tong achtergelaten.
Naderhand een 2e ronde met intiem, ook dit was niet wat ik ervan verwacht had, wat mede door haar vollere postuur weinig gevoel gaf. Ze was ook niet erg nat en droogde binnen een minuut weer op waardoor het allemaal niet gesmeerd liep.
Naderhand nog een tijdje gepraat en weer naar huis vertrokken, had er meer van verwacht.
Schat van een vrouw maar legt weinig gevoel in het spel en dat is iets wat ik heb gemist.
Geen 2e keer voor mij.
Heroes zei:Diverse smsjes gestuurd en haar gebeld. Telefoon staat uit en smsjes worden niet beantwoord.
Ik denk dat ze gestopt is. En niet meer ontvangt.