Amanda - Helmond (vh Heenvliet)

tallrider

Snuffelaar
27 mei 2015
14
4
Ja dat nummer heb ik gebruikt.
Op eerste bericht duurde reactie wel een paar dagen met excuses dat ze bericht had gemist.
Daarna was afspraak snel gemaakt

A

Anonymous

Guest
Okee, inmiddels ook gelukt contact te krijgen. Erg benieuwd hoe ze er nu uitziet.
Nog do's en don'ts voor me?

A

Anonymous

Guest
Dat is mij goed bevallen. Geen man aanwezig voor zover ik heb constateren, vond ik wel rustgevend.
Ze is super vriendelijk, ziet er goed uit, mooie ogen.
Goede borsten, gewoon lekker. Na wat pijpen in 69 kwam ze bovenop zitten. Toen was het snel gedaan.
Na een babbeltje nog tweede ronde pijpen.... Mij gaat ze terugzien.

A

Anonymous

Guest
Dat is mij goed bevallen. Geen man aanwezig voor zover ik heb constateren, vond ik eel rustgevend.
Ze is super vriendelijk, ziet er goed uit, mooie ogen.
Goede borsten, gewoon lekker. Na wat pijpen in 69 kwam ze bovenop zitten. Toen was het snel gedaan.
Na een babbeltje nog tweede ronde pijpen.... Mij gaat ze terugzien.

A

Anonymous

Guest
Iemand hier die weet waar het filmpje van Amanda online te vinden is?

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Afgelopen vrijdag gebeld en ik kon 45 min later terecht.
Op verzoek had ze zeer weinig aan achter de voordeur.
Even lekker zoenen en voelen waarbij ze mijn lul al uit de broek had.
Even pijpen staand in de gang en ook maar meteen even geneukt.
Na korte tijd verplaatst naar de slaapkamer waar ze nu een plafondfan heeft, top verkoeling.
Hele riedeltje afgewerkt en heerlijk volgespoten.
Kleine 45 min voor 50.

En ze laat zich uitgebreid filmen en fotograferen..

A

Anonymous

Guest
Dan was je denk ik vlak voor mij.
Ventilator was wel fijn. Ben er iets langer dan 30 min geweest, voor 60. Twee keer mogen klaarkomen met haar bovenop. Bevalt mij prima bij haar.

A

Anonymous

Guest
Paar weken terug nog even bij Amanda langs geweest.
Na wat problemen met de intercom gezellig door haar man binnen geleidt waarna snel naar de slaapkamer.
Ze heeft me weer lekker verwend, dit keer cowgirl anaal. Dat smaakt naar meer.
Daarna even gebabbeld en heeft ze me nog een keertje klaargemaakt.
Hopelijk binnenkort weer en dan nog wat extra anale actie...

Ben toch niet de enig die haar de laatste tijd nog eens bezocht heeft?

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Ik kom donderdag in de buurt.
Denk dat ik eens ga bellen en proberen een afspraakje te maken

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ben vandaag bij Amanda geweest. Alles zonder rubber, anaal, vaginaal. Totale schade was eur 60. Leuk adresje voor weinig. Leuk vrouwtje ook met te praten.

4fun

marco1971

Toogplakker
28 aug 2017
35
20
Nog recente ervaringen van indopik of tvozi ? ik ga aankomende week en zal meteen mijn ervaring delen.

jasonr010170

Snuffelaar
1 sep 2020
20
2
Hoi allen,

Ik ben Amanda uit het oog verloren toen ze niet meer op kinky te vinden was. Ik heb haar in die tijd ook nog willen daten :)
Net geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor. Iemand de afglopen dagen nog een afspraak met haar gehad?

haze

Toogplakker
16 aug 2015
112
80
Inmiddels via een SMS een afspraak kunnen maken.
Vriendelijke vrouw ze praat redelijk veel maar niet storend. Ben op bed beland met haar en ze begon wat te sjorren en later te pijpen. Er zat weinig gevoel in en ben haar gaan vingeren en heb haar een tijdje gelikt. Had niet het idee dat het iets met haar deed. Heb mij zelf maar afgetrokken terwijl ze mijn ballen onder handen nam, even een kwak op haar tong achtergelaten.
Naderhand een 2e ronde met intiem, ook dit was niet wat ik ervan verwacht had, wat mede door haar vollere postuur weinig gevoel gaf. Ze was ook niet erg nat en droogde binnen een minuut weer op waardoor het allemaal niet gesmeerd liep.
Naderhand nog een tijdje gepraat en weer naar huis vertrokken, had er meer van verwacht.
Schat van een vrouw maar legt weinig gevoel in het spel en dat is iets wat ik heb gemist.
Geen 2e keer voor mij.

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Heb hier nog geen ervaring geplaats van dames die ik lekker heb volgespoten. En ook de creampie uit die heerlijke kutjes er uit te likken schoon te likken. Maar ga dat vanaf nu toch is meer doen. Want wat is het toch lekker om die kutjes te voorzien van een heerlijke donatie sperma.
Zo ook met Amanda via een sms'je een afspraak gemaakt. Voor een half uur 60 euro.. Dat zijn de aantrekkelijk prijzen. Kon dezelfde dag terecht. Telefoon nummer van de oude advertentie. Ze is denk ik wel een jaar of 60. Ziet er ouder uit als in de advertentie die ze nog heeft staan. Die link staat hier ook vermeld. Een hele vriendelijk dame. Praat graag. Maar gaat niet ten koste van de sex. Lekker op bed liggen tongen haar heerlijk gevingerd ook anaal bij het beffen. Op de knietjes kontje omhoog en zo ook haar beide gaatjes goed gelikt. Was goed nat en kwam ook lekker klaar. Ze kwam daarna lekker op me zitten. Voelde allemaal nog goed en spoot al heel snel haar natte doos vol. Om vervolgens met een volle doos op mijn gezicht te komen zitten. Om het sperma eruit te laten lopen zo in mijn mond. En helemaal schoon gelikt. Nog tijdje geklets. En tevreden huiswaarts gegaan. Het is een lieve aardige geile dame op leeftijd. Ontvang in een zeer nette woning. Vond het in iedere geval heerlijk.

A

Anonymous

Guest
Diverse keren afgelopen week geprobeerd Amanda te bereiken, helaas niet gelukt. Ik denk dat ze deze lockdown periode niet aan ontvangst doet.

Terug
Naar boven