Amanda - Helmond (vh Heenvliet)

A

Anonymous

Guest
Dat schiet niet op, vorige week 2x een smsje gestuurd. O reactie van haar ontvangen helaas.

A

Anonymous

Guest
haze zei:
Inmiddels via een SMS een afspraak kunnen maken.
Vriendelijke vrouw ze praat redelijk veel maar niet storend. Ben op bed beland met haar en ze begon wat te sjorren en later te pijpen. Er zat weinig gevoel in en ben haar gaan vingeren en heb haar een tijdje gelikt. Had niet het idee dat het iets met haar deed. Heb mij zelf maar afgetrokken terwijl ze mijn ballen onder handen nam, even een kwak op haar tong achtergelaten.
Naderhand een 2e ronde met intiem, ook dit was niet wat ik ervan verwacht had, wat mede door haar vollere postuur weinig gevoel gaf. Ze was ook niet erg nat en droogde binnen een minuut weer op waardoor het allemaal niet gesmeerd liep.
Naderhand nog een tijdje gepraat en weer naar huis vertrokken, had er meer van verwacht.
Schat van een vrouw maar legt weinig gevoel in het spel en dat is iets wat ik heb gemist.
Geen 2e keer voor mij.

Amanda is ondertussen een zestigplusser hé dus die zal niet meer die frivoliteit hebben die ze 15 jaar geleden wel had. Toen ben ik ook bij haar geweest en was het echt vlammen met haar. Je moet er ook niet verbaasd van staan wanneer ze een jaar of iets niets laat horen. Nogal logisch ook met zo'n leeftijd. Vrouwen zijn niet zoals wij constant maar gaan met die banaan en al helemaal niet wanneer ze ouder worden en dat is maar beter ook ;)

traveler

Toogplakker
20 sep 2019
52
19
Tijdje geleden ook bij haar geweest, toen ontving ze nog in Hellevoet.
prima adresje voor snelle zaaddump (althans voor mij) was wel geil als nood hoog is, lekker volspuiten en veel is mogelijk.
iets wat oud voor mij, dat wel. maar voor prijs is het prima

Geiger

Snuffelaar
24 aug 2019
5
1
Jazeker. Kom er af en toe en ik vind haar nog steeds goed in bed en prettig in de omgang.

slipjesfreak

Snuffelaar
21 jun 2018
2
0
In het verleden vaak bezocht in Maassluis het blijft een geile milf die er pap van lust
Het is een sociale vrouw en ziet er voor haar lentes goed uit

Geiger

Snuffelaar
24 aug 2019
5
1
Heerlijke lieve relaxte vrouw .Goed lichaam met mooie borsten en je kunt gewoon beiden gaatjes uitproberen. Anaal gaat net zo soepel als vaginaal. Onlangs ben ik er weer geweest en ze is nog steeds echt top.

troyman13

Toogplakker
14 okt 2017
76
25
Helmond, zi is nu op vakantie. Had haar enkele dagen geleden gevraagd voor afspraak en stuurde ze me SMS dat ze op vakantie ging.

slipjesfreak

Snuffelaar
21 jun 2018
2
0
Maandje geleden moest ik in de buurt van Helmond zijn ik was mijn bezoekjes in Maassluis niet vergeten.
Na telefonisch contact was het een prettig weerzien.
Het is nog steeds een geile milf die er nog steeds pap van lust. Na haar stevig klaar gevingerd te hebben heb ik haar in diverse standjes geneukt. Tussendoor nam ze mijn lul in haar mond eerste lozing in haar lekkere flamoes.

Na even wat gekroeld en gepraat te hebben vroeg zij. Zullen we nog een rondje ? Voordat ik antwoord gaf zat ze al aan mijn lul te zuigen die al snel weer op oorlog sterkte kwam. Deze ronde wilde ze in haar kontje eerst langzaam en toen sneller en harder uiteindelijk loosde ik de rest van mijn zaad in haar kontje. Jammer dat zij zo ver weg is gaan wonen.

Voormalig lid 26682

Snuffelaar
12 jan 2022
17
96
Diverse smsjes gestuurd en haar gebeld. Telefoon staat uit en smsjes worden niet beantwoord.
Ik denk dat ze gestopt is. En niet meer ontvangt.

Rickyfc

Ervaringsdeskundige
21 jul 2020
321
137
Amanda .

Ontvangt nog steeds
Ik heb van de week nog contact met haar gehad

Binnenkort ga ik met haar afspreken

Terug
Naar boven