Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat die aangifte gaan doen hoor.Dat is wel een schriftelijke bedreiging met de dood. Als je klacht neerlegt wordt dat 90 pct zeker vervolgd. In België staan daar zware straffen op !!!
Ik heb wel eens gehad dat een dame die Via via over mij had gehoord , schijnbaar interesse in mij had . Als in ik als haar klant voor de avond uurtjes . En ze schijnbaar ook mijn nummer ergens had weten te ritselen . En dat ik thuis aan het einde van de dag werd gebelt , of een app ontving . Van een dame die claimde in de buurt te zijn , en of ik het leuk vond om haar als gezelschap voor de avond bij mij thuis op visite zou krijgen . Ik wist niet wie ze was of waren , en stelde daarom ook vragen , en ook hoe ze of zij aan mijn nummer was Gekomen . En kraag dan gaaien vaag antwoord in de trand van " oh gewoon , via via . En soortgelijke smoesjes ) en ik dan uitlegde dat ik geen dates had gepland of afgesproken met wie dan ook , of überhaupt verwachte dat een vreemde mij daarvoor zou bellen of appen . En zeker om die tijd , waarin het duidelijk is dat ze of zij mogelijk al onderweg naar mij is . Zo niet dat ze of zij mogelijk al buiten voor mijn deur staat . ( Want als iemand hun mijn nummer heeft gegeven , dan heeft zij of hebben ze ook wel mijn adderes aan haar of hun gegeven ) en natuurlijk vraag ik waar zij of ze op dat moment zijn , met daarop een vaag antwoord als " in de buurt , ben er zo , we zijn er zo , oh dicht bij " en ik vraag wat zij of ze verwachten , en of mogelijk willen of bieden . En natuurlijk dan de bevestiging komt . En het een dame of dames van plezier zijn . Die over mij hebben gehoord . in de buurt was of waren , en schijnbaar via een collega wie ze niet bij naam wouden noemen ooit mijn nummer heeft of hebben gekregen . En of ik vast wel zin had . En het om maar een schappelijk prijsje gaat , en een beetje benzine geld .Kennen jullie het fenomeen dat er een afpersingsbericht komt via Whatsapp nadat er gereageerd is op een Speurders advertentie?
Er staat een leuke advertentie op Speurders, je reageert met een bericht met daarin enkele vragen zoals; waar en wanneer kun je afspreken en wat zijn de kosten. Daarna hoor je niks meer.... tor er een bericht komt van neem contact op en anders komen we je opzoeken! Natuurlijk niet reageren... maar vraag me toch af of meer leden dit fenomeen kennen en hoe ze hierop reageren.