Zwerfbaredijsje

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Ik zou zeggen, lees het topic ff na. Gaat steeds over hetzelfde groepje dames, die connecties (zouden) hebben met de oplichters-bende uit Delft.
Sonia/Ambra/Cris etc. is (ik spreek uit eigen ervaring) zeker geen oplichter. Ze trekt rond inderdaad, maar ontvangt niet op plekken die in dit topic steeds worden genoemd en biedt bovendien prima services.
Verder zou ik je willen vragen je aanmatigende toon iets aan te passen. Je hebt niet de wijsheid in pacht, CWP.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik heb niets in pacht, maar wordt een beetje moe van die hopeloze topics, ga er heen, ondervind het zelf.
Doe zelf een wat speurwerk, en post je bevindingen, daar hebben we wat aan, we zijn een recensie forum, geen vraagbaak forum.

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Je hebt gelijk, CWP. Je geeft fantastisch weer waar een forum voor bedoeld is. :roll:

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Ik kan mijn bericht niet meer aanpassen, maar ik wilde nog even toevoegen, dat de leden een forum maken, ook als ze vragen stellen. Maar het begint steeds meer op een one-man (CWP) show te lijken. En daardoor krijg je steeds minder schrijvende leden. En als je dan ook de leden die vragen stellen meteen zo denigrerend behandelt, krijg je dat dezelfde leden ook geen zin meer hebben om informatie te delen.
En ja, CWP, dit bericht hoort hier niet. Dat weet ik. Maar ik hoop dat je dit wil zien als opbouwende kritiek.

Terug
Naar boven