Zwerfbaredijsje

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
GBfun zei:
Geen update ... zitten krap bij kas, zeker... :D
Nee,het is juist heel uitgekiend. Andere adverteerders heb ik dat ook zien doen.
Het geeft de indruk dat een dame ergens al langer zit.
Daarnaast geeft het voortdurend updaten van een advertentie eerder de indruk dat de zaken niet goed gaan en ze om klandizie verlegen zit. Een echt goede dame hoeft namelijk nauwelijks updates te doen.

.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Nou, Antwerpen is weer rap verlaten. Ook niet snugger om in België met een Nederlands 06-nummer te adverteren zonder er +31 voor te zetten... :lol:
Afgelopen uur (onderhand bekend tijdstip) zijn er weer mutaties doorgevoerd met slechts enkele updates en de verdeling is nu als volgt:

Zoetermeer (13x), Almelo (4x), Weert (4x), Utrecht (1x)

.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Kwam v/d week deze kinky ad tegen. Zag er wel leuk uit, maar had toch nog geen tijd een keertje langs te gaan dus ik denk even onthouden voor een volgende keer..

Maar nu klik ik daarnet weer een beetje rond en kom ik nog 3 vergelijkbare adjes tegen, zie hieronder.. Ondanks ze allemaal andere foto's hebben, zit er wel een redelijke gelijkenis in. krijg een beetje gevoel dat het allemaal dezelfde dames zijn, in ieder geval weer een zwerfbaredijsje??

iemand die iets meer over Nelssa/Jade kan vertellen, en/of een van de andere dames ;)

http://www.kinky.nl/vrouwen/zuid-holland/570986-Nelssa

http://www.kinky.nl/vrouwen/zuid-holland/571359-Chantal

http://www.kinky.nl/vrouwen/zuid-holland/570997-Karlah

http://www.kinky.nl/vrouwen/zuid-holland/566925-Billy

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat denk je van een dame per topic??? Hup weg er mee
Samenvoegen met de zwervers

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Arbez zei:
Nou, Antwerpen is weer rap verlaten. Ook niet snugger om in België met een Nederlands 06-nummer te adverteren zonder er +31 voor te zetten... :lol:
Afgelopen uur (onderhand bekend tijdstip) zijn er weer mutaties doorgevoerd met slechts enkele updates en de verdeling is nu als volgt:

Zoetermeer (13x), Almelo (4x), Weert (4x), Utrecht (1x)

.
Grappig: ik zag zojuist dat alle advertenties een update hebben gekregen, op twee na.
Dat verbaast me, want updates werden doorgaans begin van de dag gegeven.
Plaatsnamen zijn verder onveranderd gebleven.

@ Richard:
Als je de advertentienummers had ingevoerd in de zoekfunctie rechtsboven van het forum, had je kunnen zien dat jouw gemelde advertenties al staan opgenomen in tweede aanvulling de pagina hiervoor. Of gewoon eerst goed het topic doornemen.

.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Arbez zei:
@ Richard:
Als je de advertentienummers had ingevoerd in de zoekfunctie rechtsboven van het forum, had je kunnen zien dat jouw gemelde advertenties al staan opgenomen in tweede aanvulling de pagina hiervoor. Of gewoon eerst goed het topic doornemen.[/color]
.

Had de adv. nrs. idd niet gezocht.. maar aangezien dit topic in overijssel en dat voor mij aardig uit de route is kijk ik daar niet. Het betreft tenslotte dames die op dit moment in Zoetermeer zijn ;-) en in zuid-holland was er geen melding over so far.. Gezien het actieve gemod van CWP ging ik er stiekem wel een beetje van uit dat het zwerfbaredijs wel verplaatst zou zijn naar het meest toepasselijke deel van het forum. Dus had daar niet gezocht.

en ohja CWP... reden dat ik dus alle 4 de links in 1 adje stopte was omdat ik dus het vermoeden heb dat deze 4 dezelfde dame zijn. Maar als ze allemaal toch een ander blijken te zijn zouden ze hun eigen topic moeten of hier in dit verzameltopic inderdaad..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Met zwerfbaredijs ben ik gestopt te verplaatsen, of de pooiers die de ad's beheren moeten mij een gratis wip aanbieden.... :lol:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Richard zei:
Had de adv. nrs. idd niet gezocht.. maar aangezien dit topic in overijssel en dat voor mij aardig uit de route is kijk ik daar niet. Het betreft tenslotte dames die op dit moment in Zoetermeer zijn en in Zuid-Holland was er geen melding over so far.. (...)
Nou ja, je was wel bekend met dit topic want hanteerde eveneens de term Zwerfbaredijsje.
Anderzijds je hebt ook wel een punt.
Misschien is het een idee om dit draadje te verplaatsen naar Algemeen?
.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Blijkbaar blijft de vraag het hoogst in Zoetermeer.
Vanmiddag is de verdeling: Zoetermeer (14x), Weert (6x), Almelo (2x).
Verder is de advertentie van Kelly veranderd van naam naar Petty met een nieuw telefoonnummer.

.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Net als gisteren zijn er vanmorgen weer volop updates gedaan en de verdeling is dezelfde als gisteren:
Zoetermeer (18x), Haarlem (3x), Pijnacker (1x).

.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Bijna elke advertentie van dit cluster heeft vandaag en/of gisteren weer een update gehad.
Waarom de advertenties voor Zoetermeer almaar updates krijgen, is me een raadsel want er is daar amper concurrentie van de 3 Nederlandse MILFS Sexy Cindy, Laura en Esther.
Het lijkt wel alsof aan het zwerven een eind aan komen is, want de ontvangstplekken zijn de afgelopen dagen redelijk stabiel met kleine veranderingen naar Den Haag.

Verdeling is nu als volgt: Zoetermeer (18x), Den Haag (4x)

.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Afgelopen week eens met verschillende nummers gebeld naar enkele advertenties van dit cluster die nu Zoetermeer als ontvangstplek hebben.
Net als piet hier schreef, nam iedere keer een volgens mij mannenstem de telefoon aan, die met een wat hogere intonatie zich probeerde voor te doen alsof hij vrouw was.
Zo ook bijvoorbeeld bij de advertentie van Perla (voorheen Elisa) waarover kawah berichtte dat een Nederlands sprekende vrouw de telefoon aannam (lees hier).
Adres dat telkens werd gegeven, was Perkstraat 33 in Zoetermeer, dat is een flat op de 1e etage boven nummer 15, zie Streetview hieronder.

Perkstraat33,Zoetermeer(flat boven nr15).png

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mooie post en goede waarschuwing, keep up the good work !

En voor de zevers onder ons, " als er staat een adres" Ja om te waarschuwen, zie bv mijn post in beerput delft.
Hopelijk wordt het gewaardeerd. En houden we de boefjes van ons geld af.

Gr CWP

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Dank, maar jouw post vind ik ook schitterend werk.

Overigens vrees ik dat het bij dit cluster om wat ernstigers gaat dan ordinaire boefjes die je proberen te tillen met niet-bestaande dames...
Hier is er sprake van dames die wel degelijk bestaan en (al dan niet beroerd) diensten verlenen, maar eromheen is het nogal schimmig en bedenkelijk.
.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
En het adres van de advertenties in Den Haag was gisteren Van Musschenbroekstraat 128 (bevindt zich boven nummer 130).
Zie Streetview

Van Musschenbroekstraat 128 Den Haag.png
.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Bijna alle advertenties kregen gisteren weer een update en op 2 na heeft de hele meuk van Zoetermeer gisteravond Zwolle als ontvangstplek gekregen. Hoe komen ze toch aan al die adresjes, vraag je je dan af, want het zijn blijkbaar geen hotels zoals uit de posts hierboven blijkt.

Verdeling is nu als volgt:
Zwolle (16x), Den Haag (4x), Zoetermeer (2x)

.

A

Anonymous

Guest
EmenA zei:
Dank, maar jouw post vind ik ook schitterend werk.

Overigens vrees ik dat het bij dit cluster om wat ernstigers gaat dan ordinaire boefjes die je proberen te tillen met niet-bestaande dames...
Hier is er sprake van dames die wel degelijk bestaan en (al dan niet beroerd) diensten verlenen, maar eromheen is het nogal schimmig en bedenkelijk.
.

Exact! Ik heb hun MO zelf meegemaakt maar heb mijzelf weten te weren en weg te gaan. Het gaat hier niet alleen maar om stoute jongetjes die Naieve Nederlanders hun geld afhandig maken. Hier schuilt bendevorming, bedreiging, fysiek geweld, intimidatie en oplichting achter. Daarom verbaast het mij ook dat deze bagger lui gewoon vrij spel hebben bij de hypocriete club van Kinky (Midhold). Als het maar geld oplevert is het adagium van Midhold. Natuurlijk wel even hun straatje schoonpoetsen door voorwaarden en regels te vermelden maar zich er aan houden of anderen er aan houden, ho maar.

Wat mij betreft mag het OM de hele bende van Midhold oprollen onder welke vorm van pretext ook.

A

Anonymous

Guest
Daarom ook TOP om in dit soort gevallen gewoon open en bloot locatie te vermelden. Betreft criminele organisaties, geen DVP's zoals ze bedoeld zijn.
Daar moet iedereen voor gewaarschuwd zijn. Anderzijds: wees eerlijk, na verloop van tijd heb je toch wel door wat shit is en wat niet...

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Ja, zo kan die wel weer met de nodige opmerkingen, meningen en complimenten. Die mogen wat mij betreft voortaan hier worden geplaatst.
Liever heb ik dat iemand even een nepafspraak maakt om het adres in Zwolle te achterhalen, dan lever je tenminste een échte bijdrage aan dit topic.
.

Terug
Naar boven