Zwarte lijst

hmmmm84

Snuffelaar
7 aug 2020
21
7
Maar getuigd wel van heel veel onderling vertrouwen als iemand je reactie op een klant zomaar kan verwijderen
(Niet geheel onterecht idd, omdat mijn negative reactie waarschijnlijk van een dame met fake advertentie/fotos af kwam waarbij ik ben omgedraaid).
Maar toch, qua borging van het systeem.. mwa

Laatst bewerkt:

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Gemakkelijk. Ik ben lid van zo een app
En heb zo de negatieve reactie over mijzelf verwijderd
Hoe verwijder je een negatieve reactie op een app zoals numbuster dan?

In mijn geval heeft een dvp mij op een "zwarte lijst" gezet met als comment dat ik een verkrachter ben. Heb nooit een dvp pijn gedaan, geweld of agressie gebruikt. Heb zelfs niet eens ooit een dvp uitgescholden. Ik vermoed een oostblok dame die na één date een keer mij had geappt terwijl ze niet eens meer in Nederland was en vroeg om geld. Zodra ik weigerde merkte ik zodra ik een dvp benaderde, na één bericht van een dvp meteen zonder reden werd geblokt. Toen ik numbuster ging checken, ja hoor 3 negatieve reacties van één dezelfde persoon.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Laat het aan domme wraakzuchtige DVP's over om wandelaars die hen niets misdaan hebben onterecht op een zwarte lijst te zetten. Zo gooien de dames hun eigen ramen in.

In Duitsland zijn in korte tijd al een paar saunaclubs gesloten. Bij Living Room is het licht voorgoed uit gegaan.
Recent gevolgd door Golden Gate in Grefrath. Daar was het niet tijdig verlengen van de gemeentelijke vergunning reden voor Douane en politie om de zaak te ontruimen.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Ik zie het verband niet zo tussen dames die een zwarte lijst hanteren, waar heren al dan niet terecht op belanden, en het sluiten van genoemde clubs. Wellicht was dit bedoeld voor een ander topic?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Met een zwarte lijst waar mannen onterecht op vermeld worden gooien DVP hun eigen ramen in.
Wandelaars die niets misdaan hebben worden zonder reden geweerd bij andere DVPs.

Saunaclubs waar DVPs het voor het zeggen hadden met belachelijke hoge prijzen gaan dicht omdat wandelaars wegblijven. Hier maken DVPs door hun domme optreden de club en hun handel kapot.

Dat is de overeenkomst waar ik op wijs.

ccris

Snuffelaar
10 nov 2024
4
0
Met een zwarte lijst waar mannen onterecht op vermeld worden gooien DVP hun eigen ramen in.
Wandelaars die niets misdaan hebben worden zonder reden geweerd bij andere DVPs.

Saunaclubs waar DVPs het voor het zeggen hadden met belachelijke hoge prijzen gaan dicht omdat wandelaars wegblijven. Hier maken DVPs door hun domme optreden de club en hun handel kapot.

Dat is de overeenkomst waar ik op wijs.
Je hebt gelijk, vaak reageren deze Oostblok dames te agressief.
Ze zetten te snel mannen op een zwarte lijst.

Gewoon meiden deze meiden.

Terug
Naar boven