Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga een kijken in een raambuurt met veel leven of in een Duits loophuis en bekijk het enthousiasme eens (of het gebrek daaraan) bij de dames wanneer er een aantrekkelijke kerel langs loopt of wanneer er een lelijke vent passeert.Hoe we er uit zien is voor haar niet van belang.
Zeer juist. Heb ik ook al ondervonden.... Opvallend hoeveel DVPs instemmen met bare wanneer je er al bijna inzit.
Het is een beslissing die bij vrouwen door geilheid wordt beïnvloed.
Het mag niet maar daar liggen de dames echt niet wakker van.Zwarte lijst. Mag dat nog?
Zwart is niet zo inclusief jongens !!![]()
Zolang de informatie over de dames afkomstig is van Kinky, RL, SJ etc. mag je die gegevens in GR herhalen.Tja ik hoorde via via van die dames die een klacht tegen girlsreview hebben ingediend dat ze namen van klanten openbaar gaan maken. Er schijnt zelfs gefilmd te zijn. Sommige klanten accepteren geen nee. Daar kunnen ze bij girlsreview ook niks aan doen. maar ze zijn wel laks met het verwijderen van privegegevens van sommige dames.
Die verklaring van DirkA over het begrip zwarte lijst is me ontgaan.@GertG: ik denk dat dirkA iets anders bedoelde dan dat een zwarte lijst al dan niet is toegestaan.
Hij bedoelde meer of de naam "zwarte" lijst wel is toegestaan met al die correctheid vandaag de dag.