Zwart gat

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
@bare-addict,

Probeer je met DM te bereiken. Dat lukt niet omdat je je mail toegang geblokkeerd hebt.
stuur mij wanneer het je schikt een DM. Dan kan ik je bereiken, dank.

johndolan838

Toogplakker
2 mei 2023
210
80
mijn lekker petite meisje (die ik in 7 haasten ven gaan neuken daarstraks) en mij Marokkaanse deerne die geld nodig heeft. Zij wilt dat ik nog een extra of twee extra mannen zoek om haar uurtje te neuken. Ze heeft geen bedrag gezegd, maar ze zal er natuurlijk wel willen aan verdienen. Ze is lekker bare vol te spuiten, dus bij interesse dm maar.
Welke regio als ik vragen mag?

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Regio Gent/Antwerpen/Brussel.
Ik krijg wel wat DM's. Maar het is dus de bedoeling dat ik mijn deel betaal en dat er nog iemand mee doet en zijn deel erin doet (kom niet af met 100€, gebeurt nie, haar beslissing) . We neuken haar dus met samen, anaal en vaginaal op zelfde moment. Als er liefhebbers zijn mogen er ook nog één a twee meekomen tegen zacht prijsje om te kijken, rukken en haar kutje/kontje uitlikken nadat we klaar zijn. (Blijkbaar veel liefhebbers daar voor) dus shoot!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@GertG ik kan jou ook niet sturen, terwijl dit bij andere wel lukt. Ik denk dat jouw profiel vergrendeld is, kwam melding op toen ik je privé probeerde te sturen.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Een week, ik heb me verkeerd uitgedrukt of jij hebt het verkeerd begrepen @waailap
Alle 5 mijn contactjes ken ik al jaren.
Maar die ene neukte ik laatste tijd bijna elke dag. Ene koste mij 80€
En die andere 30€.
Probleem voor mij is dat ik die van 80€ al 15 jaar ken en neuk.
En ik lig nog goed in de markt bij vrouwen, eigenlijk jammer maar ik val op sletjes.
De vrouwen die mij leuk vinden zijn knap, meestal gestudeerd met goeie job. Maar ik hou van die randgevallen. Geen job, skinny, met de training aan of niet zo casual chique gekleed.
ik zit in een zwart gat omdat ik door mijn klote nier die lastig doet geen PreP meer kan nemen, waardoor ik redlights en de hoerebuurten oversla.
En nu ik 4/5 contacten kwijt ben, loop ik wat verloren.
Ik ga idd moeten rukken en waarschijnlijk zit ik binnen twee maand op berg geld op deze manier.
Mensen die gestopt zijn met roken merken meestal ook na enkele maanden hoeveel geld ze ineens over houden en worden daar dan weer heel blij van.... Dat gaat dus ook gebeuren en misschien voelt dat wel heel positief :D Misschien een oude hobby nieuw leven in blazen van het overgebleven geld? Kan ook veel voldoening geven!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@Single67 gaat niet vlug gebeuren, heb ondertussen weeral geld te kort nu ik ze alle vijf terug hoor. Vandaag moeten kiezen tussen 3, terwijl ik ze allemaal wou neuken. Uiteindelijk gekozen voor de dichtste en goedkoopste oplossing, 40€ spuiten in kontje. Misschien morgen nog eens mijn petite meisje aan het bed vastbinden en haar uitgebreid neuken.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
@Single67 gaat niet vlug gebeuren, heb ondertussen weeral geld te kort nu ik ze alle vijf terug hoor. Vandaag moeten kiezen tussen 3, terwijl ik ze allemaal wou neuken. Uiteindelijk gekozen voor de dichtste en goedkoopste oplossing, 40€ spuiten in kontje. Misschien morgen nog eens mijn petite meisje aan het bed vastbinden en haar uitgebreid neuken.
Alles komt goed zeggen ze dan :D

Terug
Naar boven