Zwart gat

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Wie van jullie komt dit ook tegen, periodes dat ze in een zwart gat vallen?
Ik heb dit momenteel, tot vorige week superveel geneukt met mijn contactjes, ook wel veel geld kwijt.
Maar deze week slaat opeens alles tegen.
Mijn beste contactje ben ik al kwijt sinds deze zomer, mocht daar alles mee doen, was knap, jong en skinny.
Maar die heeft na de gangbang op een "gast" gebotst waar ze nu nog steeds mee samen is. Heb ze geprobeerd te benaderen via andere nummers, maar wordt steeds opnieuw geblokt.
Een ander contactje zal ik nu ook minder horen sinds het ocmw haar een woning heeft aangeboden en een uitkering, zal misschien sporadisch nog eens gebeuren. Maar tot voor kort zag ik haar wel 5 keer per week. Was dan ook super goedkoop bij haar.
Daarnaast had ik het lekker kutje die ik onlangs poste, ken die al meer dan 10jaar, ondanks dat het goed ging de laatste tijd heeft ze toch weer een klik gekregen in haar hoofd, opeens radiostilte en overal geblokkeerd. Dit terwijl ik haar de laatste maanden tot tweemaal per week neukte, en altijd vastgebonden/geblinddoekt. Ik kickte daar echt op om ze op die manier te neuken.
Dan nog een Arabische schoonheid die al voor de derde keer zwanger is in de tijd dat ik haar ken, hoor deze momenteel ook niet meer. Speaken vroeger nochtans veel af, anaal, rimmen en nog veel meer.
Als laatste heb ik dit jonge meisje van 19j. Heb ze vandaag nog gehoord, maar ene keer is ze superchill en neuk ik haar kutje voor 100€, andere keer wilt ze het vijfdubbele van mij voor hetzelfde kutje.
Dus daar kan ik ook niet terecht.
Daarnaast is mijn PreP op en sukkel ik met mijn ene nier, waardoor ik geen nieuwe pillen koop. Wat wil zeggen dat ik ook niet overaal meer opkruip.
Voel me war verloren, maanden/jaren bijna elke dag vrouwen geneukt en nu!
Loop wat verloren😓

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik vind het wel persoonlijk dat je u eigen grenzen niet kent over sexgebied maar andere kant heb je enorm veel genoten & profiteert, maja iedereen beland toch eens in een zwart gat he? Want ieder keuze dat wij maken in het leven gaan wij ook naar een soort weg gaan.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ja ik begrijp jou, contacten zijn zo labiel tegenwoordig. 1 scheet verkeerd en je bent ze kwijt. Ik weet ook dat wanneer er drugs in het spel is, dat je sowieso niet kan rekenen op normale contacten. En de vrouwen die ik in mijn leven heb vallen nu eenmal niet op mijn type. Ik heb alles wel op een rijtje, maar te weinig "badboy" gehalte. Iets waar dit type van vrouw toch meestal bij terechtkomt.
Ik ben nu midden de 40, hetgeen ik vroeger goed (nieuwe contacten aanspreken)kon lukt nu minder en minder door mijn leeftijd.
Op zo'n momenten vervloek ik mezelf toch van had ik maar beter mijn best gedaan op school. Op latere leeftijd kan je nog met 1 iets jonge meiden overtuigen en das met harde dollars!

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Inderdaad, wat een slap lulverhaal is dit. Raap jezelf op en maak er wat van. Er zijn nog zoveel vrouwen. En de categorie 19 jarigen moet je gezien je leeftijd misschien ook niet meer willen, je moet een beetje met je leeftijd meebewegen. Er zijn zoveel mooie 30-ers, en die zijn vaak minstens zo geil en veel stabieler en volwassener. Wordt tijd dat jij dat ook wordt.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ja ik begrijp jou, contacten zijn zo labiel tegenwoordig. 1 scheet verkeerd en je bent ze kwijt. Ik weet ook dat wanneer er drugs in het spel is, dat je sowieso niet kan rekenen op normale contacten. En de vrouwen die ik in mijn leven heb vallen nu eenmal niet op mijn type. Ik heb alles wel op een rijtje, maar te weinig "badboy" gehalte. Iets waar dit type van vrouw toch meestal bij terechtkomt.
Ik ben nu midden de 40, hetgeen ik vroeger goed (nieuwe contacten aanspreken)kon lukt nu minder en minder door mijn leeftijd.
Op zo'n momenten vervloek ik mezelf toch van had ik maar beter mijn best gedaan op school. Op latere leeftijd kan je nog met 1 iets jonge meiden overtuigen en das met harde dollars!
Dit is de prijs die je betaald als je ouder word , de jonge meiden willen natuurlijk een jonger iemand om mee te neuken , ikzelf ben 59 jaar maar ik neuk ook nog DVP's van 25 jaar en dit voor een prikje , maar ik voel me het best bij vrouwen van 45 plus , dit vooral omdat deze vrouwen ook al wat kilometers op de teller hebben en waar je dan ook al eens een fatsoenlijk gesprek mee kan hebben en betere seks .

Oh ja , ik kan nog gemakkelijk 3 keren klaarkomen op 1 uur zoals in mijn jonge jaren en dit zonder hulp middelen .

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Ik heb dit momenteel, tot vorige week superveel geneukt met mijn contactjes, ook wel veel geld kwijt.
Wellicht een betere verdeling creëren? Zo voorkomt je een neuk-out, blijft het interessant en is een verantwoordelijke besteding van geld mogelijk. Als midden 40-er tegen het leven aan kijken dat je niet meer interessant genoeg bent voor dames.. zoek hulp! Serieus! En dat bedoel ik positief.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Ik heb medelijden ja, want je zwemt niet in het geld maar je geeft aan superveel uit te geven aan dames. Dat je na een week waarin je vijf keer hebt geneukt het na een paar dagen al helemaal wanhopig bent, is wel meelijwekkend. Dat icm het eerste klinkt toch wel als een verslaving.

Beterschap met je niet.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Het is moedig van @bare-addict over zijn ervaring tegenover te anderen te delen. Want er zijn niet veel gasten dat doen als ze in een ' zwart gat ' belanden.

Ik heb daar respect voor, maar ik zou ook persoonlijk zeggen het is niet vijf voor twaalf is, maar vijf na twaalf dus stop op tijd voor dat echt ' te laat ' word.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Een week, ik heb me verkeerd uitgedrukt of jij hebt het verkeerd begrepen @waailap
Alle 5 mijn contactjes ken ik al jaren.
Maar die ene neukte ik laatste tijd bijna elke dag. Ene koste mij 80€
En die andere 30€.
Probleem voor mij is dat ik die van 80€ al 15 jaar ken en neuk.
En ik lig nog goed in de markt bij vrouwen, eigenlijk jammer maar ik val op sletjes.
De vrouwen die mij leuk vinden zijn knap, meestal gestudeerd met goeie job. Maar ik hou van die randgevallen. Geen job, skinny, met de training aan of niet zo casual chique gekleed.
ik zit in een zwart gat omdat ik door mijn klote nier die lastig doet geen PreP meer kan nemen, waardoor ik redlights en de hoerebuurten oversla.
En nu ik 4/5 contacten kwijt ben, loop ik wat verloren.
Ik ga idd moeten rukken en waarschijnlijk zit ik binnen twee maand op berg geld op deze manier.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ik hoop dat je lul net zo groot is als je fantasie.
Hallo Freddywandelaar ,

Je geloofd me blijkbaar niet en daarom wil ik een uitdaging met je aangaan als je wil .

Ik stel voor dat je samen met mij de club bezoekt waar ik vaste klant ben , als ik er niet in slaag om 3 keren in een uur klaar te komen betaal ik jou bezoek aan de club ( inkom + de meiden die je wil neuken ) als ik wel 3 keren kan klaarkomen in 1 uur betaal jij het gehele bezoek van mij en jou .

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste @bare-addict

Ik heb het allemaal gelezen. Het enige wat ik met je te doen heb is je gezondheid. Maar dat je contacten verliest dan denk ik wees toch niet zwaar op de hand. Van je nier vind ik echt rot voor je. Dit maken we allemaal wel mee: links en rechts je contacten verliezen.

Ik vergelijk een beetje met mijn contacten en dat zijn enkele sekswerkers en niet betaalde sex contacten. Daar ben ik heel makkelijk in. Hoor je niks meer van ze, nou jammer dan. Dan hebbie wat zaad te bewaren. Zeker als het om betaalde seks, dan heb je tijd om andere de kans te geven om hun goede bare diensten met je te verrichten.

Ik heb wel maanden niks en zoals dit weekend alles in 1. Mja klagen no way. Heel veel beterschap man.

CG

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven